به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: نیوکمپ را شلوغ می‌خواهیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۸:۵۱) (۷۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این سرمربی آستوریایی اطمینان دارد که تیمش در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس فرصت جبران نتیجه بازی برگشت را دارد. با این حال او معتقد است که آنها به یک نیروی خارجی نیاز دارند. در ادامه بخشی از این مصاحبه را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود، در سیوتات اسپورتیوا اظهار داشت: «ما تا پایان خواهیم جنگید. کسانی که در نیوکمپ، تجربه تماشای بازی با PSG را داشتند، چهارشنبه می‌توانند یک بار دیگر، از یک شب تاریخی لذت ببرند. درست مانند آن بازی، باید تا دقیقه 95 با یکدیگر متحد باشیم. ما برای تجربه یک شب خاص دیگر، نیوکمپ را شلوغ می‌خواهیم. نتایج بازی‌های اخیر خانگی و نیز پیروزی شگفت انگیز 6-1 مقابل PSG، آماری هستند که ما را به خوش بین بودن دعوت می‌کنند. بنابراین ما باید فضایی بسیار مهیج فراهم کنیم تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند».

این مربی استوریایی خوشبین است که تیم او «فرصت‌هایی برای برگرداندن نتیجه» خواهد داشت. همچنین گفت: «اگر ما گل اول را به ثمر برسانیم، نیوکمپ خودش گل‌های دوم و سوم را به ارمغان می‌آورد».

با این حال لوچو اذعان داشت: «یوونتوس شانس گلزنی دارد، پس رویکرد ما باید با هدف به ثمر رساندن 5 گل باشد. کلید این بازی حفظ آرامش مقابل دروازه حریف و ایجاد موقعیت برای تضعیف روحیه آنهاست. بازیکنان باید احساسات خود را کنترل کنند و سپس حملات را شروع و آنها را حفظ کنند».


در پایان، لوچو با توجه به اخبار پیرامون باشگاه گفت: «بازگشت ماسکرانو خبر خوبی است. او برای بازی فردا، به طور کامل در اختیار تیم خواهد بود». در ادامه نیز از بازگشت سرجیو بوسکتس، کسی که بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست داده بود، سخن گفت: «بازگشت او همیشه خبر فوق‌العاده‌ای است، او یکی از استعداد‌های تاکتیکی تیم ما و یکی از بازیکنان کلیدی ماست. هر چه او بیشتر بتواند بازی کند، برای ما بهتر است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: نیوکمپ را شلوغ می خواهیم!
با روحیه فوق العاده لوچوی بزرگ همه چیز ممکنه.


چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ (۱۴:۴۱)
 
mmbehnejad
پاسخ به: لوئیز انریکه: نیوکمپ را شلوغ می خواهیم!
عاشق این شجاعتشم واقعاً دمش گرم
به امید خدا امشب هم شاهد یک ریمونتادا دیگه باشیم


چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ (۱۱:۵۳)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: نیوکمپ را شلوغ می خواهیم!
من به فوتبال بازیکنان بارسا ایمان کامل دارم. این تیم اگه از لحاظ روانی آماده باشه به هر تیمی میتونه بالای 3 گل بزنه. با توکل بر خدا شاهد بازی فوق العاده ای از مردان بینظیر بارسا خواهیم بود و اگه خدا بخواد یه پای فینال بارساست.


سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۴۵)
 
shakib10
پاسخ به: لوئیز انریکه: نیوکمپ را شلوغ می خواهیم!
حاضرم اوج هیجان رو ببینم


سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۱۵)
 
007dezh
پاسخ به: لوئیز انریکه: نیوکمپ را شلوغ می خواهیم!
با این حرف ها همه ما داریم یک حس دوباره مثل بازی با پاریس رو احساس میکنیم و اگر چنین شود که جزء خوشبخت ترین طرفداران تاریخ باشگاه خواهیم بود که دوبار تا پای مرگ رفتیم و برگشتیم


سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!