به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs یوونتوسپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۲۷) (۵۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بارسلونا امشب باید برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت مقابل یوونتوس، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف این تیم ایتالایی برود. در اینجا هر آنچه لازم است در مورد این بازی بسیار حساس در مرحله ¼ نهایی لیگ قهرمانان بدانید، در این خبر خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جزئیات برگزاری بازی

بازی: دیدار برگشت مرحله ¼ نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016/17
مکان: نیوکمپ – بارسلونا، اسپانیا
زمان و تاریخ: چهرشنبه، 19 آوریل 2017، ساعت 23:15
پخش زنده: شبکه 3 سیما


برای دومین بار متوالی، این بار تیم باید در بازی برگشت مرحله ¼ نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس رودررو شود و بارسلونا مجبور به گلزنی زودهنگام و به تعداد زیاد در نیوکمپ خواهد بود، تا شکست سنگین دور رفت را بی‌اثر کند و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب نماید.

آندرس اینیستا، هافبک ارزشمند تیم، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در روز سه شنبه گفت: «آن شکست سختی بود، اما ما قدرت لازم را داریم». او افزود: «ما می‌توانیم شک را در چهره حریفمان ببینیم و تلاش کنیم تا ورق را برگردانیم».

اما یک پیروزی صرف کافی نیست، چرا که بارسا که با متحمل شدن شکست 3-0 به این دیدار قدم می‌گذارد، باید بتواند همین نتیجه یا بهتر از آن را کسب کند تا در آن صورت امیدش را برای تجربه هشتمین حضور در نیمه نهایی در 10 فصل آخر این رقابت‌ها، به حقیقت مبدل نماید.

بارسا با بزرگترین و گیج کننده‌ترین کامبک در تاریخ لیگ قهرمانان، به مرحله یک چهارم نهایی رسید، که با شکست 6-1 پاریس سنت ژرمن در نیوکمپ اتفاق افتاد. تنها یادآوری شش هفته پیش، می‌تواند بازیکنان بارسا و طرفداران را با میزان قابل توجه و آشکاری از خوشبینی برای نتیجه گرفتن در نمایش چهارشنبه شب، تجهیز کند.

نتایج دو تیم در لیگ قهرمانان این فصل

بارسا، در مجموع: 6 برد، 0 تساوی، 3 باخت
یوونتوس، در مجموع: 7 برد، 2 تساوی، 0 باخت

بارسا، در خانه: 4 برد، 0 تساوی، 0 باخت
یوونتوس، خارج از خانه: 4 برد، 0 تساوی، 0 باخت

گل‌های زده شده: بارسا 26، یوونتوس 17
گل‌های دریافت شده: بارسا 12، یوونتوس 2


تمام مصاف‌های رودرروی دو تیم در لیگ قهرمانان

تاریخ میزبان نتیجه میهمان دور
4/9/2003 یوونتوس 1–1 بارسا یک چهارم نهایی
4/22/2003 بارسا 1–2 یوونتوس یک چهارم نهایی
6/6/2015 یوونتوس 1–3 بارسا فینال
4/11/2017 یوونتوس 3–0 بارسا یک چهارم نهایی
4/19/2017 بارسا ?–? یوونتوس یک چهارم نهایی

رکورد‌های دو سرمربی در لیگ قهرمانان

بارسا: لوئیز انریکه مارتینز: 24 برد، 2 تساوی، 6 باخت
یوونتوس: ماسیمیلیانو آلگری: 27 برد، 20 تساوی، 15 باخت


درباره بارسا

لیونل مسی مهاجم بارسا با 11 گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ قهرمانان است. نیمار و آردا توران هر کدام با چهار گل همراه با 9 بازیکن دیگر در رده نهم این جدول قرار دارند، رتبه‌ای که پائولو دیبالای یوونتوس هم در آنجا قرار دارد. 27.4% از شوت‌های بارسا به گل مبدل شده که در این رقابت‌ها از همه تیم‌ها عملکرد بهنتری داشته‌اند.

از زمانی که لوئیز انریکه به عنوان سرمربی انتخاب شد، بارسا همه 15 دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سرگذاشته و در آنها 50 گل به ثمر رسانده، در حالی که تنها 7 گل دریافت کرده است. علاوه بر آن، بارسا در هفت تا از هشت بازی آخر خانگی خود در این تورنومنت سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.


در سه تجربه نیمار در لیگ قهرمانان در نیوکمپ در فصل جاری، او چهار گل و پنج پاس گل به ثبت رسانده است. نیمار، جرارد پیکه و ایوان راکیتیچ و لوئیز سوارز همگی یک کارته‌اند و تنها با گرفتن یک کارت زرد دیگر، بازی رفت حساس نیمه نهایی را در صورت صعود از دست خواهند داد.

در مورد یوونتوس

علی رغم اینکه این تیم تنها 10 بار از سال 1992 به مرحله یک چهارم رسیده است، یوونتوس برای سومین بار در پنج فصل اخیر در این مرحله حضور دارد و به دنبال صعود به نیمه نهایی برای دومین بار در سه فصل آخرشان است. بانوی پیر در حال طی کردن روند پنج بازی همراه با پیروزی در لیگ قهرمانان است و یکی از دو تیمی است که هنوز طعم شکست را در این فصل نچشیده است.

یوونتوس همچنین در 441 دقیقه قبلی این مسابقات گلی دریافت نکرده و آخرین گل دریافتی آنها به مرحله گروهی دربازی برگشت مقابل سویا در نوامبر باز می‌گردد. سفید و سیاه‌های تورین تنها دو گل در این فصل رقابت‌ها دریافت کرده‌اند. خوان کوادرادو، سامی خدیرا و ماریو مانژوکیچ تنها یک کارت تا محرومیت فاصله دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
007dezh
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs یوونتوس
خدایا خودت کمکمون کن تا دوباره بازگشتی تاریخی رقم بزنیم


چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs یوونتوس
به امید یه بازی خوب و یه بازگشت رویایی!


چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!