به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی مقتدرانه بارسلونا در مقابل اسپانیول؛ از نگاه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۲:۱۶) (۷۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایرانپور / FCBarcelona.ir


بارسا هنوز در ورزشگاه کورنلا شکستی را تجربه نکرده است و با پیروزی 0-3 در این دیدار حساس، در روند دربی‌های بدون شکست خود، به عدد هفت دست پیدا کرد. در این خبر تمام آمار و ارقام حائز اهمیتی که در این بازی ثبت شده است را، خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با این پیروزی 3-0 خارج از خانه مقابل اسپانیول در روز شنبه، بارسا روند شکست ناپذیری خود در ورزشگاه کورنلا را ادامه داد. این ورزشگاه که در فصل 2009/10 بازگشایی شده است، زمین مناسبی برای خودنمایی و نتیجه‌گیری آبی و اناری‌ها بوده است؛ آنها در دیدارهایی که در این ورزشگاه به میدان رفته‌اند، به شش پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده‌اند. همچنین بارسلونا موفق به زدن 16 گل در این هشت دیدار شده، در حالی که تنها دو گل در این بازی‌ها دریافت کرده است. بارسا در 16 دربی آخر میان این دو تیم، 13 برد و سه تساوی کسب کرده است.

لوئیز انریکه بدون تجربه هیچ شکستی در مقابل اسپانیول، نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد. در دورانی که او سکان هدایت بارسا را برعهده داشت، شاگردان او هفت دیدار از هشت تقابل میان دو تیم را با پیروزی به اتمام رسانده‌اند: شش تا در لالیگا و دو تا در کوپا دل ری. در آخرین 455 دقیقه بازی میان این دو حریف دیرینه در ورزشگاه تازه تاسیس این تیم، تیم میزبان حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده است.

لوئیز سوارز با دبل در این دیدار، به روند گلزنی خود بازگشت. اولین گل او آغاز گلزنی بارسا و دیگری با 3-0 کردن نتیجه، بازی را به سود بارسا به اتمام رساند. این دو گل او را در جایگاه دوم در جدول گلزنان لالیگا پشت سر لئو مسی، تثبیت کرد. این گل، همچنین او را به زننده هزارمین گل لالیگا در فصل 2016/17 تبدیل کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در این دیدار شاهد یکی دیگر از نمایش‌های خوب لئو مسی، با وجود عدم گلزنی او، بودیم. بازیکنی که پنج موقعیت گلزنی خلق کرد و پاس گل ایوان راکتیچ را ارسال کرد. ستاره آرژانتینی تاکنون 15 پاس گل در این فصل برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کرده است، که 9 تای آنها در لالیگا بوده است.

راکیتیچ برای دومین دیدار خارج از خانه متوالی، پس از شوت ناگهانی خود در الکلاسیکو که منتج به گل دوم بارسا شد، موفق به گلزنی شد. او اکنون با هشت گل، پشت سر سه مهاجم تیم و آردا توران، پنجمین گلزن برتر تیم در این فصل است.

بارسا در این دیدار 635 پاس صحیح ارسال کرد (81%)، که حریف حدوداً نصف این تعداد موفق به ارسال پاس درست شد (312). سرجیو بوسکتس بیشترین تعداد پاس به مقصد رسیده را با 70 پاس از 79 تا به ثبت رساند، که به مردان لوئیز انریکه اجازه داد تا بازی را به خوبی تحت کنترل خود درآورند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
007dezh
پاسخ به: پیروزی مقتدرانه بارسلونا در مقابل اسپانیول؛ از نگاه آمار و ارقام
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یه آمار درخشان دیگه برای لوچوی بزرگ. در برابر تیم موی دماغ اسپانیول!

لوچوی بزرگ رو خوب میای .دمتگرم


چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۱۷)
 
007dezh
پاسخ به: پیروزی مقتدرانه بارسلونا در مقابل اسپانیول؛ از نگاه آمار و ارقام
خدا حظت کنه دوست عزیز


سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی مقتدرانه بارسلونا در مقابل اسپانیول؛ از نگاه آمار و ارقام
نقل قول
لوئیز انریکه بدون تجربه هیچ شکستی در مقابل اسپانیول، نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد. در دورانی که او سکان هدایت بارسا را برعهده داشت، شاگردان او هفت دیدار از هشت تقابل میان دو تیم را با پیروزی به اتمام رسانده اند: شش تا در لالیگا و دو تا در کوپا دل ری. در آخرین 455 دقیقه بازی میان این دو حریف دیرینه در ورزشگاه تازه تاسیس این تیم، تیم میزبان حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده است.

یه آمار درخشان دیگه برای لوچوی بزرگ. در برابر تیم موی دماغ اسپانیول!


دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۲:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!