به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، سوارز و نیمار، در آستانه رسیدن به 100 گل در این فصلآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۴۵) (۸۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


اضلاع مثلث MSN در این فصل موفق شده‌اند روی هم 98 گل به ثمر برسانند؛ به این معنا که تنها به دو گل نیاز دارند تا برای سومین فصل پیاپی به رکورد صد گل در یک فصل برسند. در این خبر به جزئیات این رکورد خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به جرأت می‌توان گفت که هیچ راهی برای توقف MSN وجود ندارد! در این فصل، مسی، سوارز و نیمار، روی هم موفق شده‌اند 98 گل به ثمر برسانند، که دقیقاً نیمی از آن، سهم نابغه آرژانتینی بوده است (49)، 34 گل را سوارز به ثمر رسانده و 15 بار هم نیمار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است.

اما چنین آماری در گلزنی چیزی نیست که برای این سه مهاجم و برای هواداران بارسا، نکته جدیدی باشد. در نخستین فصل حضور سوارز در بارسا (2014/15)، آن‌ها روی هم 122 گل به ثمر رساندند، و در فصل پس از آن، حتی این رکورد خارق‌العاده را بهبود بخشیده و به 131 گل دست یافتند.


در سراسر اروپا، هیچ باشگاهی وجود ندارد که مهاجمانش روی هم آماری حتی نزدیک به MSN داشته باشند. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده PSG است، که مهاجمانش مجموعاً 75 گل به ثمر رسانده‌اند.

اگرچه، گلزنی تنها بخشی نیست که مسی، سوارز و نیمار در آن پیشتاز هستند. مرد برزیلی به تنهایی 19 پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است، و تنها کریستین اریکسن، هافبک تاتنهام را، با 20 پاس گل، بالاتر از خود می‌بیند. البته عثمان دمبله، هافبک دورتموند نیز، رکوردی مشابه نیمار دارد. مسی و سوارز نیز با 15 پاس گل، جایگاه قابل توجهی در جدول پاس گل‌دهندگان دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
007dezh
پاسخ به: مسی، سوارز و نیمار، در آستانه رسیدن به 100 گل در این فصل
داشتن این خط حمله واقعا موهبتی الاهی هست که یه عده نادان قدرشو ندارند.پدر تیمو در این پنج ساله در آوردند.خداکنه که این روند تعقیر کنه.ببین نادانی تا چه اندازه که رفتند بازیکنانی گرفتند که اصلا با سبک بارسا جور نیستند و برعکس تیمهای دیگر مانند بایرن رئال پاریس و... رفتند دنبال بازیکنانی با سبک بارسایی مثل مودریچ کروس وراتی کوتینیو تیاگو فابرگاس و...


چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۰۹)
 
khoshoe875
پاسخ به: مسی، سوارز و نیمار، در آستانه رسیدن به 100 گل در این فصل
یک آمار بی نظیر از یک مثلث بی نظیر!


سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، سوارز و نیمار، در آستانه رسیدن به 100 گل در این فصل
به امید خدا این آمار منجر به قهرمانی در لالیگا بشه.


سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!