به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدیدنقل و انتقالات
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۲۶) (۹۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: فاطمه ایرانپور / FCBarcelona.ir


حدود دو ماه از زمانی که لوئیز انریکه اعلام کرد که فصل بعد دیگر سرمربی بارسلونا نخواهد بود، گذشته است؛ اما هنوز ما به نوعی هیچ اطلاعات دقیقی از اینکه چه کسی جانشین او در نیمکت داغ تیم می‌شود، در دست نداریم. در این خبر گزینه‌های محتمل که نامزد‌های برعهده‌گیری این سمت مهم هستند را، بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین گزارش‌های منتشر شده، حتی نامهای بیشتری همانند اسکار گارسیا و خوان آنتونیو پیزی را به این لیست بلند بالا افزوده‌اند، که تا کنون از اینکه جذابیت زیادی را حول خود ایجاد کنند، ناتوان بوده‌اند. چیزی که واضح و مبرهن است، آن است که هیچ بیانیه رسمی تا زمان پایان فصل منتشر نخواهد شد. آخرین دیدار بارسلونا در این فصل، فینال کوپا دل ری در مقابل آلاوز خواهد بود که در تاریخ 27 می‌برگزار می‌شود و روبرت فرناندز اقرار کرده که باشگاه از این زمان برای تصمیم‌گیری استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های RAC1، او گفته است: «ما قطعا در حال کار کردن بر روی آن هستیم، اما عجله‌ای برای تصمیم‌گیری نداریم. ما قصد داریم تا با بیشترین آرامش ممکن کار خود را انجام دهیم. تیم اکنون در بخش پایانی فصل به سر می‌برد و ما نمی‌خواهیم که تمرکز آنها را برهم بزنیم. الان دقیقا مهم‌ترین چیز این است که فصل را به خوبی به پایان برسانیم تا لوئیز انریکه بتواند با قهرمانی در لیگ و جام حذفی ما را ترک کند».

بنابر این ما تا کنون چه می‌دانیم؟ خب، خورخه سمپائولی اولین گزینه مورد علاقه تیم (که اکنون کمرنگ‌تر شده است) بود، که به نظر می‌رسد با تلاش بسیار زیاد تیم ملی آرژانتین برای جایگزین کردن او با ادکاردو بائوزا به عنوان سرمربی، کاملا از این لیست خارج شده است.

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، در این باره گفته است: «او یکی از گزینه‌های مربیگری ماست. ما باید برای صحبت با سویا درباره جزئیات قرارداد منتظر بمانیم. ما سرمربی را انتخاب کرده‌ایم که هنوز قرارداد دارد. قصد ما این است که به آن احترام بگذاریم و صبر کنیم، چون او هنگامی که مسابقات باشگاهی به پایان برسد، وقت آزاد خواهد داشت».

چیزی که ارنستو والورده را به گزینه مورد علاقه و قابل توجه کنونی بارسلونا مبدل کرده است، این است که رئیس باشگاه اتلتیک بیلبائو، خوزو اوروتیا، اعلام کرده که در روز پنج شنبه با رسانه‌ها گفتگو خواهد کرد – آیا او قرار است جدایی والورده را اعلام کند؟ ممکن است به زودی متوجه این موضوع بشویم.

در مورد خوان کارلوس اونزوئه چه چیزهایی وجود دارد که او را به یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه تبدیل کرده است؟ خب، اگرچه دقیقا یک ماه پیش او گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسید، اما ظاهرا شکست در مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان در تورین، جایگاه او را در این لیست پایین آورده است. در حالی که اونزوئه از یک دوران گذار آرام اطمینان پیدا خواهد کرد، دیدگاه رایج بین مردم این است که او پشت سر والورده برای انتخاب قرار دارد و به احتمال فراوان «پلن بی‌ تیم محسوب می‌شود.


اما نفرات بعدی در این لیست چه کسانی هستند؟ اوزه بیو ساکریستین و رونالد کومان هنوز به تیم لینک می‌شوند، اگرچه اوزه بیو به آینده‌اش در رئال سوسیداد متعهد بوده و کومان تا کنون از صحبت درباره پذیرفتن بازگشت به نیوکمپ سرباز زده است. آخرین نامی که شنیده می‌شود، به بحث درباره سرمربی کنونی تیم ملی شیلی، خوان آنتونیو پیزی ، مربوط می‌شود که به نظر می‌رسد که ویژگی و شهرت کافی را در اختیار دارد و شاید موضوعی که از مهمتر است، این است که فرناندز را بخوبی میشناسد.

اگرچه تنها چند هفته پیش هنوز در مورد اسکار گارسیا هم این صحبت‌ها با همین شدت مطرح می‌شد، اما پس از مدتی از قدرت همه این حرف‌ها کاسته شد. در اواسط این دوران هم، فیلیپ کوکو اقرار کرد که دوست دارد در تیم مربیگری کند، در حالی که این شایعات و همچنین احتمال حضور پپ گواردیولا؛ کارلو آنچلوتی و حتی آرسن ونگر، همگی اکنون کاملا پایان یافته است.

گزینه‌های مهم هم هنوز از شانس برخوردارند. اگر شما علاقمند به دور ریختن پول‌هایتان باشید، آنها با خوشنودی به شما اجازه قمار کردن بر رویشان را می‌دهند، افرادی مثل سم آلاردیس، دیوید مویس، و حتی روی کین که حقیقتا امکان حضور آنها صفر است.

بنابراین این صحبت‌ها ما را به کجا می‌رساند؟ هنوز هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد، اگرچه ممکن است ما پنج شنبه بعد از ظهر اندکی به دانستن این موضوع نزدیک شویم. اتلتیک بیبائو خبر از یک کنفرانس مطبوعاتی «مطابق معمول» را داده است، اگرچه آن‌ها همچنین تاکید کرده‌اند که خوزو اوروتیا، رئیس این باشگاه، به رسانه‌ها نشانه‌هایی از یک کنفرانس کاملا معمولی را نداده است.

انتظار این است که او یک بیانیه در رابطه با آینده والورده منتشر کند، که در هر حالت می‌تواند ما را یک قدم به دانستن این موضوع که جانشین لوئیز انریکه در این تابستان چه کسی خواهد بود، نزدیک کند. البته شاید.

شما طرفدارن بارسا می‌خواهید چه کسی سرمربیگری بارسا را برعهده گیرد؟ نظر شما چیست؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
masoud1414
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید
koman


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۲:۴۲)
 
Liliyan
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید
من که فکر میکنم بارسا باید فلسفشو عوض کنه چون دیگه کاملا آنالیز شده ست


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید
گزينه خيلى مطمئنى در دسترس نيست. اما خيلى مهمه يكى آشنا به فلسفه بارسا بياد. اسم بزرگ بيرونى به درد نمى خوره.


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۳:۵۳)
 
khoshoe875
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا بر...
والورده از خیلی گزینه ها بهتره.... هم بارسایی بوده هم تیم هایی مثل بیلیائو رو با مهره های نه چندان مطرح ، جزو بهترین های لالیگا کرده... با این حال ، گزینه ی سرمربی گری بارسا لازم نیست اسم بزرگی داشته باشه ، فقط کافیه بارسایی باشه و با فلسفه ی باشگاه آشنایی کامل داشته باشه.


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۳:۰۱)
 
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید
سلام
به نظر من ارنستو والورده خیلی بهتره نسبت به سایر گزینه ها مخصوصا نسبت به اونزوئه چون اونزوئه تجربه ی سرمربیگری نداره و انتخابش یه ریسکه حتی از بازیکنای سرشناس سابق باشگاه هم نبوده در ضمن به نظر من توی این مدت که دستیار انریکه بوده هر چی داشته رو کرده و چیز جدیدی نمیتونه داشته باشه به هر حال انتخابش میتونه ریسک بزرگی باشه الان بهتره تا این نسل خوب کنونی (مسی سوارز نیمار اینیستا بوسگتس پیکه آلبا و...) داریم یه مربی نامدار و خوب و صاحب کاریزما بیاریم تا بتونیم جام ها رو درو کنیم چون چند سال دیگه معلوم نیست همچین بازیکنایی داشته باشیم مخصوصا که این بازیکنا محصول لاماسیا هستند و در حال حاضر هم امیدی به لاماسیا نیست و خرید همچین بازیکنایی از تیمای دیگه خیلی خیلی هزینه برداره اما چرا والورده گزینه ی خوبیه چون سالهاست سرمربی هستش و آدم با تجربه ایه و از همه مهمتر در لالیگا مربیگری کرده و با جو اینجا و سبک بازی تیم ها کاملا آشناست و تا الان هم خیلی خوب کار کرده و نتایج بسیار قابل قبولی گرفته من فکر میکنم اگر واسه هر خط تیم (دفاع ،هافبک ،حمله)یک بازیکن تراز اول بگیریم تیم کامل میشه و این آدم با این تیم میتونه حتی از گواردیولا و انریکه هم موفقتر باشه...
به امید سربلندی همیشگی بارسلونا...


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۱۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید
من فکر کنم والورده سرمربی بعدی است، اگر اونزوئه بود تا الان اعلام کرده بودند، کومان هم چون فسخ قراردادش 8 میلیون لازم داره، مدیریت این پول را برای فسخ قرار داد نمی ده.من به شخصه دوست داشتم از بین کومان یا سامپائولی یکی شون انتخاب می شد، اما همان طور که تو مطلب اشاره شده باید این دو را هم خارج کرد و به همون دو گزینه اولی اکتفا کرد که احتمالا والورده است. والورده می تونه مربی خوبی برای بارسا باشه اگر مدیریت باز دست به خرید بازیکن های دست چندم نزنه.


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۱۰)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید
به نظر من مارچلو بیلسا بهترین گزینه ی ممکنه.


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!