به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: رؤیای من سرمربیگری در بارساست!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۴۴) (۶۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رونالد کومان، سرمربی فعلی تیم اورتون و از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که رؤیای حضور روی نیمکت بارسا را در سر می‌پرورد. متن کامل این مصاحبه را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نام رونالد کومان از نام‌هایی بوده است که در چند هفته اخیر، و پس از اعلام جدایی لوییز انریکه از بارسا در انتهای فصل، پیرامون این باشگاه شنیده می‌شود. کومان در شش سال بسیار موفقیت‌آمیزی که در بارسا سپری کرد، چهار عنوان قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در اروپا را به همراه این تیم به دست آورده، و حالا از بازگشت به این تیم برای سرمربیگری، به عنوان یک «رؤیا» یاد می‌کند.

او در گفتگو با اسپورت گفت: «من از این‌که آن‌ها به من به عنوان یک گزینه فکر می‌کنند، بسیار خوشحالم. همه می‌دانند که من یک بارسایی هستم، و همه عشق و علاقه من به جایی که در آن به عنوان یک بازیکن و یک شخص رشد کردم، را می‌دانند».

«من در زندگی خود دو رؤیا دارم که می‌خواهم به آن‌ها دست پیدا کنم: اولی، سرمربیگری در تیم ملی کشورم، هلند، است؛ این شانس را داشتم اما تعهدم به اورتون مانع از این شد که این مسئولیت را بپذیرم. آرزوی و رؤیای دیگر من، سرمربیگری در بارساست. واقعاً همین‌طور است».


«حالا، من در اورتون هستم و نسبت به این تیم تعهد دارم؛ ما یک پروژه بسیار هیجان‌انگیز در دست داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فصل بعد به لیگ قهرمانان اروپا برسیم».

کومان همچنین اظهار داشت که به خاطر علاقه و وابستگی‌ای که به بارسا دارد، هیچگاه سرمربی رئال مادرید نخواهد شد: «غیر ممکن است. من با وجود احترامی که برای این تیم و باشگاه قائلم، هیچگاه سرمربی‌شان نخواهم شد. کسی که بارسا تا این اندازه برایش اهمیت دارد، با توجه به سابقه میان دو تیم، هیچگاه نمی‌تواند این کار را انجام دهد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
poyafatehi
پاسخ به: کومان: رؤیای من سرمربیگری در بارساست!
کومان اگر هم بیاد الان نمی آید، چون داره تیمش رو برای فصل آینده اماده می کنه مدیران فعلی بارسا هم تمایلی به او ندارند. ولی اگه بیاد تنها مشکلی که هست اینه که سبکش با انریکه و گواردیلا متفاوته و نمی دونم این برای بارسا جواب می ده یا نه. والورده فعلاً بهترینه اگه بیاد.


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۱۹)
 
fatipbarca
پاسخ به: کومان: رؤیای من سرمربیگری در بارساست!
اومدنش خیلی بعبیه چون داره روی فصل بعد اورتون و بازیکناش کار میکنه و فعلا قرارداد داره.والورده گزینه اصلیه باشگاهه.ولی در آینده اگه بیاد خیلی خوب میشه.


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کومان: رؤیای من سرمربیگری در بارساست!
کومان از اسطوره های بارساس اما تجربه بسیار بدش در والنسیا واقعا منو نسبت بهش مررد می کنه!


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹:۵۰)
 
khoshoe875
پاسخ به: کومان: رؤیای من سرمربیگری در بارساست!
هر مربی ای که میاد باید ابزار کافی رو داشته باشه حداقل برای موفقیت تو اروپا.... امسال سال مدیریته و قطعا با تصمیماتشون آینده ی نا معلوم بارسا رو رقم خواهند زد!


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۱۲)
 
shakib10
پاسخ به: کومان: رؤیای من سرمربیگری در بارساست!
خب خوبه دیگه بهتر از این گزینه فکرنمیکنم باشه


پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!