به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۸:۳۹) (۵۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

به هفته‌های پایانی فصل 2016/17 نزدیک می‌شویم و طبق روال هر سال، این اخبار نقل و انتقالات است که این روزها جلد نشریات را تسخیر می‌کنند و در صفحه اول سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرند. شایعات بسیاری در خصوص انتخاب جانشین برای لوئیز انریکه مطرح شده است و گزینه‌های مختلفی روی میز سران باشگاه قرار دارند. از سویی هفته‌ای که گذشت، با پیروزی مقتدرانه آبی و اناری‌ها در دربی همواره حساس بارسلونا و خیز آنها برای تداوم صدرنشینی در لیگ و امیدوار به لغزش مادرید در بازی‌های پیش رو همراه بوده است. اکنون زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا باز هم پیروز ال‌کلاسیکو؛ این بار با جادوی رونالدینیو [ پیشکسوتان بارسا 3 – پیشکسوتان رئال مادرید 2 ]

دو تیم در حالی در بیروت به مصاف هم رفتند که تنها یک هفته از دیدار تیم‌های اصلی بارسا و رئال مادرید در برنابئو، که با نتیجه 2-3 به سود بارسا به پایان رسید، می‌گذشت و آبی و اناری‌های پیشکسوت نیز، از همتایان خود عقب نماندند و با نتیجه 3-2 حریف دیرینه را شکست دادند. رونالدینیو مرد شماره یک دهه پیشین بارسا، در این دیدار نیز خوش درخشید و پایه‌گذار هر سه گل تیم بود. جزئیات این دیدار را به همراه ویدئوی لحظات حساس، در این خبر ببینید.

بارسا از لالیگا دست نمی‌کشد! [ اسپانیول 0 - بارسا 3 ]

در دیداری که به گفته کیکه سانچز فلورس، سرمربی تیم اسپانیول، میزبان با قلب خود به میدان آمده بود، بارسا با ارائه یک بازی منطقی و اصولی، موفق به کسب یک پیروزی قاطع و به دست آوردن سه امتیاز شد. با این پیروزی بارسا بار دیگر جای رئال را، که با برد عصرانه خود در برنابئو مقابل والنسیا به صدر رفته بود، در جایگاه نخست جدول گرفت و امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا، زنده ماند.

به یادماندنی‌ترین شادیهای پس از گل لئو مسی (ویدئو)

به ثمر رساندن 500 گل در 12 سال برای تیم اصلی بارسلونا، لحظات به یادماندنی بسیاری را برای این ستاره آرژانتینی رقم زده است. در این خبر 10 تا از بهترین آنها را یادآور خواهیم شد.

مسی، سوارز و نیمار، در آستانه رسیدن به 100 گل در این فصل

اضلاع مثلث MSN در این فصل موفق شده‌اند روی هم 98 گل به ثمر برسانند؛ به این معنا که تنها به دو گل نیاز دارند تا برای سومین فصل پیاپی به رکورد صد گل در یک فصل برسند. در این خبر به جزئیات این رکورد خواهیم پرداخت.

یک برد تاریخی، در یک فصل تاریخی!

فصل 2008/09 بود و رئال مادرید رکورد 17 برد از 18 بازی اخیر خود در لالیگا را ثبت کرده بود. رکوردی تقریباً کامل، وقتی حریف سنتی آن‌ها، بارسلونا، پای به شهر مادرید می‌گذاشت. در این مقاله یادی کرده‌ایم از پیروزی تاریخی بارسا در برنابئو، که زمینه‌ساز کسب شش‌گانه رؤیایی شد.

بارسا به دنبال فرمولی برای جذب کوتینیو

اگرچه اولویت‌های دیگری وجود دارند و جذب بازیکنی برای سمت راست خط دفاعی تمرکز اصلی بارسا برای فصل نقل و انتقالات است، اما این نقطه تنها بخشی نیست که آن‌ها به دنبال تقویتش هستند. یکی از گزینه‌های اصلی، فیلیپ کوتینیو است، که بارسا به دنبال فرمولی برای جذب او می‌گردد.

والورده یا اونزوئه؟ گزارشی در مورد وضعیت جستجوی بارسلونا برای یافتن سرمربی جدید

حدود دو ماه از زمانی که لوئیز انریکه اعلام کرد که فصل بعد دیگر سرمربی بارسلونا نخواهد بود، گذشته است؛ اما هنوز ما به نوعی هیچ اطلاعات دقیقی از اینکه چه کسی جانشین او در نیمکت داغ تیم می‌شود، در دست نداریم. در این خبر گزینه‌های محتمل که نامزد‌های برعهده‌گیری این سمت مهم هستند را، بررسی خواهیم کرد.

اشتباه بارسا در از دست دادن آلوز، واضح‌تر از همیشه

شب گذشته، دنی آلوز دو پاس گل فوق‌العاده در جریان پیروزی 0-2 یوونتوس در خانه موناکو در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرد، و این مسئله بیش از پیش به اثبات اشتباه سران باشگاه بارسلونا در از دست دادن مدافع برزیلی کمک کرد.

بررسی شایعات اخیر نقل و انتقالات بارسا!

بارسلونا علی رغم افت محسوس و بعضا نگران کننده هکتور بیرین، کماکان به جذب این بازیکن مشتاق است. با این حال، اسپورت طی گزارشی عنوان کرده است که بارسا باید از خرید بیرین چشم پوشی کرده و به سایر گزینه‌های روی میز خود همچون سزار آزپیلیکوئتا از چلسی و یا بنجامین هنریکس توجه کند. با این حال نام‌های وسوسه کننده زیادی در لیست خرید بارسا به چشم می‌خورد. در این خبر، به بررسی تمامی شایعات این روزهای فوتبال اروپا می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

گام بعدی نیمار: چرا تنها لیونل مسی بالاتر از مهاجم برزیلی قرار دارد؟

فریب آمار گل پایین نیمار را نخورید، تنها لیونل مسی بالاتر از او قرار دارد... در این مقاله به بررسی وضعیت نیمار در این فصل پرداخته‌ایم و نگاهی متفاوت داشته‌ایم به آمار و ارقام مهاجم برزیلی. این مقاله جذاب را از دست ندهید!

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
poyafatehi
پاسخ به: اخبار مهم منتشر شده در هفته ای که گذشت!
به جای این همه سر و صدا و هر روز اسم چند نفر رو اضافه کردن، سرمربی رو انتخاب کنند و دنبال بستن تیم برای فصل آینده باشند. فقط دنبال حاشیه و شعار دادن هستند.


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۴ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!