به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs ویارئالپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۲۲) (۵۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا تا ساعاتی دیگر در جریان رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا، به مصاف ویارئال خواهد رفت؛ هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، این‌جاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها سه دیدار تا پایان این فصل از رقابت‌های لالیگا باقی مانده و بارسا امشب در نیوکمپ، باید با دشوارترین حریف خود در سه دیدار پایانی، مصاف بدهد. ویارئال، تیمی که همانند بارسا نیازمند پیروزی است، تا بتواند جایگاهی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده داشته باشد – دیداری که از ساعت 21 به وقت ایران آغاز می‌شود و برای هر دو تیم حکم فینال را دارد.

بارسا که با تفاضل گل بسیار خوبی نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد، یک بازی بیشتر از این تیم انجام داده و به نظر می‌رسد رشته دیدارهایی که بارسا در آن‌ها چاره‌ای جز پیروزی ندارد، تمام‌شدنی نیستند و تا پایان لیگ، رهایش نخواهند کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در پنج دیدار اخیر لالیگایی خود در نیوکمپ مقابل ویارئال، همواره پیروز بوده است؛ که شامل پیروزی 3-1 در فصل 2010/11، پیروزی 5-0 در فصل 2011/12، پیروزی 21 در فصل 2013/14، پیروزی 3-2 در فصل 2014/15 و پیروزی 3-0 در فصل 2015/16 می‌شود.

در پنج دیدار اخیر لالیگایی خود، بارسا یک شکست و چهار پیروزی به دست آورده (باخت، برد، برد، برد، برد)، و ویارئال نیز شرایطی مشابه دارد (برد، باخت، برد، برد، برد). اما در پنج دیدار اخیر خانگی خود، بارسا پنج پیروزی به دست آورده، و ویارئال در دو دیدار از پنج دیدار خارج از خانه خود، بازنده بوده است.

بارسا

بارسا در 15 دیدار اخیر لالیگایی خود، چه در خانه و چه در خارج از خانه، مقابل ویارئال شکست نخورده است. در واقع آخرین شکست بارسا مقابل ویارئال در لالیگا، شکست 1-2 در مارس 2008 بوده است. بارسا در حالی پا به این میدان می‌گذارد که در 10 بازی اخیر لالیگایی خود در خانه پیروز بوده، و این رکورد از زمان حضور انریکه بر نیمکت بارسا، بی‌سابقه بوده است. لیونل مسی با 9 گل زده مقابل ویارئال، دومین گلزن برتر بازیکنان لالیگا مقابل این تیم است. ویارئال همچنین در تعداد گل خورده از نیمار در تمامی رقابت‌ها، تنها بیلبائو را بالاتر از خود می‌بیند. لوییز سوارز نیز با 9 بار به ثمر رساندن گل نخست بازی، موفق‌ترین مهاجم لالیگا از این لحاظ است. حال که صحبت به MSN کشیده است، جا دارد اشاره کنیم که آن‌ها با فاصله بهترین مثلث خط حمله اروپا هستند و در این فصل 98 گل به ثمر رسانده‌اند: مسی با 49، سوارز با 34 و نیمار با 15 گل. همچنین، مسی و سوارز به ترتیب با 33 و 26 گل، دو گلزن برتر رقابت‌های لیگ هستند. علاوه بر این، سوارز با 12 گل بهترین پاسور لیگ است، و نیمار و مسی، با 10 و 9 پاس گل، رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نکته قابل توجه دیگر، بازگشت کاپیتان اینیستا به لیست هجده نفره تیم، پس از غیبت مقابل اسپانیول است. اگرچه همچنان رافینیا، متئو و ویدال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در این دیدار نیستند.

ویارئال

زیردریایی‌های زرد، از طرفی دیگر، پا به نیوکمپ می‌گذارند تا تعداد پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ را به چهار برسانند؛ آماری که می‌تواند بهترین رکورد سرمربی فعلی این تیم، فران اسکریبا، از زمان قبول مسئولیت این تیم در ابتدای فصل باشد. فدریک باکامبو، مهاجم ویارئال، در پنج نمایش اخیرش در لالیگا، شش گل به ثمر رسانده و یک پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است. او همچنین با 10 گل بهترین گلزن ویارئال محسوب می‌شود. دیگر بازیکن کلیدی ویارئال، جاناتان دوس سانتوس است، که از سال 2009 تا 2014 در آکادمی و تیم نخست بارسا حضور داشت.

در این ویدئو، خلاصه دیدار دو تیم در نیم‌فصل نخست که با تساوی 1-1 خاتمه یافت را، تماشا می‌کنید.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs ویارئال
تو بازی رفت که داور لعنتی سر تیم رو اونطوری برید. یکی از چندین و چند بازی ای که داور نقش اصلی رو درش داشت. به نفع مادرید و به ضرر بارسا.

به امید خدا این بازی انتقام می گیریم.


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!