به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی پر گل بارسا برابر ویارئال، از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۴۹) (۸۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مثلث خط حمله بارسا، برای سومین فصل پیاپی موفق به گذر از رکورد 100 زده در تمامی رقابت‌ها شدند، و در حالی که بارسا هنوز سه بازی تا پایان فصل دارد، این سه مهاجم روی هم 102 گل به ثمر رسانده‌‌اند. دیدار برابر ویارئال، پر از جزئیات آماری جالب بود، که در این خبر آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مثلث خط حمله بارسا دست از رکوردزنی برنمی‌دارند. در پیروزی 4-1 مقابل ویارئال در نیوکمپ، مسی، سوارز و نیمار، برای سومین فصل پیاپی به رکورد 100 گل زده دست پیدا کردند. این بدان معناست که این سه مهاجم در هر سه فصلی که در کنار هم بوده‌اند، حداقل صد گل به ثمر رسانده‌اند.

آن‌ها در این فصل 102 گل به صورت مجموع به ثمر رسانده‌اند، که مسی با 51 گل زده، آماری شگفت‌انگیز از خود به جا گذاشته و بهترین گلزن اروپا به حساب می‌آید. سوارز نیز با 35 گل و نیمار با 16 گل، MSN را به رکورد دیگری رساندند. 72 گل از این تعداد در لالیگا، 18 گل در لیگ قهرمانان ده گل در کوپا دل ری و دو گل نیز در سوپر کاپ اسپانیا به ثمر رسیده است.

علاوه بر رسیدن MSN به این رکورد خارق‌العاده، پیروزی برابر ویارئال از نکات آماری‌ای برخوردار بود که ارزش اشاره دارند:

لئو مسی، که در این فصل 51 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است، برای پنجمین بار در دوران بازیگری خود به رکورد حداقل 50 گل در یک فصل دست یافته است. او با یک ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی مقابل ویارئال به این رکورد دست یافت. این پنالتی مشابه پنالتی‌ای بود که او مقابل ختافه در سال 2015 به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار با گلزنی مقابل ویارئال، آمار خوب خود مقابل این تیم را بهبود بخشید و حالا در تمامی رقابت‌ها، 9 گل به این تیم زده است که بهترین آمار او مقابل یک تیم لالیگایی به حساب می‌آید. علاوه بر این، بارسا در زمان گلزنی نیمار در نیوکمپ، هیچ دیداری را واگذار نکرده است؛ در مجموع 44 بازی که در این وضعیت به اتمام رسیده‌اند، بارسا 43 پیروزی و یک تساوی به دست آورده است.

لوییز سوارز در 95 بازی خود برای بارسا در لالیگا، 83 گل به ثمر رسانده که او را به رکورد هریستو استویچکوف می‌رساند. اگرچه مهاجم بلغار در 175 بازی به این رکورد دست یافته بود.

بارسا برای هفتمین بار پیاپی ویارئال را در نیوکمپ شکست داد، و این پیروزی، تعداد پیروزی‌های پیاپی آن‌ها در خانه را به 11 می‌رساند.

آندرس اینیستا که شنبه پس از مصدومیت کوتاهش به ترکیب بازگشته بود، با 94 پاس صحیح، بیشترین تعداد را در بین بازیکنان حاضر در زمین داشت. او همچنین با 8 بازیابی توپ، به همراه بوسکتس در این زمینه بهترین بازیکن زمین بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرجی روبرتو پنجمین کارت زرد خود را در این دیدار دریافت کرد و به همین دلیل دیدار برابر لاس پالماس را از دست خواهد داد. او همچنین در فینال کوپا هم به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت؛ با این حساب، تنها دیداری که در این فصل برای او باقی مانده، دیدار روز آخر برابر ایبار در نیوکمپ است. اومتیتی و آلبا نیز هر دو چهار کارته هستند و تنها یک کارت دیگر تا محرومیت از یک دیدار فاصله دارند.

نیمار با نمایش بسیار خوب خود، بیشتر تعداد دریبل موفق را در میان بازیکنان به ثبت رساند، و همچنین بازیکنی بود که بیشترین خطا روی او انجام گرفت (5).

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها در حال حاضر پنج دیدار پیاپی است که در لالیگا پیروزی می‌شوند (سوسیداد، رئال مادرید، اوساسونا، اسپانیول، ویارئال). بهترین رکورد آن‌ها در این فصل، شش پیروزی پیاپی بوده، و اگر بتوانند در دو دیدار باقی‌مانده، پیروز شوند، می‌توانند رکورد خود را افزایش دهند.

لئو مسی تا به حال 17 گل مقابل آندرس فرناندز به ثمر رسانده است، که این دروازبان را پس از دیگو آلوز (21) به قربانی مورد علاقه مرد آرژانتینی تبدیل می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!