به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۰:۲۵) (۶۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

طبق انتظار، در هفته سپری شده باز هم اخبار متفاوتی از گوشه و کنار اروپا در خصوص بازیکنان مد نظر بارسا برای فصل نقل و انتقالات آتی و نیز مسئله ادامه دار جانشینی انریکه به گوش می‌رسید. در این هفته، بارسا موفق به کسب یک پیروزی پر گل و شیرین در خانه برابر زیر دریایی‌ها شود و فشار را بر رئال مادرید در ادامه کورس قهرمانی حفظ نماید. اکنون زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چشم‌پوشی فیفا از محرومیت چهار جلسه‌ای لئو مسی

فیفا که لئو مسی را پس از اتفاقات دیدار مقابل شیلی، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم کرده بود، حال با چشم‌پوشی از این محرومیت، به شماره 10 تیم ملی آرژانتین این فرصت را داد که در سه دیدار بسیار حساس و کلیدی تیمش مقابل اروگوئه (9 شهریور)، ونزوئلا (14 شهریور) و پرو (13 مهر)، که نقشی حیاتی در صعود آلبی سلسته به جام جهانی روسیه دارد، حضور یابد.

سوارز؛ موفق‌ترین مهاجم لیگ در به ثمر رساندن گل نخست بازی

مهاجم بارسا علاوه بر 9 بار به ثمر رساندن اولین گل در دیدارهای لالیگایی تیم، در پنج مسابقه غیرلالیگایی هم موفق شده گل ابتدایی آن بازی‌ها را به ثمر برساند. در این خبر جزئیات این رکورد مهاجم زهردار آبی و اناری‌ها را خواهید خواند.

بارسا مأموریت خود را انجام داد [ بارسا 4 - ویارئال 1 ]

شاگردان انریکه در دیداری که دشوارترین دیدار باقیمانده این تیم تا پایان لیگ خوانده می‌شد، با نتیجه‌ای پر گل به پیروزی رسیدند تا سهم خود را در جهت نزدیک شدن به قهرمانی لالیگای این فصل انجام داده باشند. دو گل از لئو مسی، آقای گل بلامنازع این فصل از رقابت‌های لالیگا، یک گل از نیمار و یک گل از سوارز، پیروزی را برای بارسا به ارمغان آورد.

تولد 47 سالگی‌ات مبارک، لوچو!

به مناسبت 47اُمین سالگرد تولد انریکه افسانه‌ای، نگاهی می‌اندازیم به دوران پر افتخار این اسطوره روی نیمکت آبی و اناری‌ها!

نزدیک شدن سوارز به جمع ده گلزن برتر تاریخ باشگاه

مرد اروگوئه‌ای در حال حاضر 119 گل با پیراهن بارسا به ثمر رسانده و فاصله چندانی تا ورود به ده گلزن برتر تاریخ باشگاه و گذشتن از اسطوره‌هایی چون پاتریک کلایورت، هریستو استویچکف و کارلس رکساچ ندارد. در این خبر به وضعیت آماری سوارز در میان بهترین گلزنان تاریخ باشگاه نگاهی داشته‌ایم.

لئو مسی به دنبال کسب چهارمین کفش طلای اروپا

در حالی که تنها دو هفته تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ‌های اروپایی باقی مانده، ستاره آرژانتینی با 35 گل زده پیشتاز اروپاست و نزدیک‌ترین تعقیب کننده او، باس دوست از اسپورتینگ لیسبون است که 31 گل زده است. آیا لئو مسی می‌تواند برای چهارمین بار کفش طلای اروپا را از آن خود کند؟

برنامه بارسا در نقل و انتقالات پیش رو چیست؟

گمانه‌زنی‌هایی بسیاری در مورد خریدهای بارسا در نقل و انتقالات پیش رو وجود دارد، اما باشگاه چه برنامه‌ای در این مورد دارد؟ گزارش اسپورت در رابطه با نقل و انتقالات تابستان پیش رو را، در این خبر بخوانید.

بارسلونا ملزم به تصمیم‌گیری درباره آینده 17 بازیکن

اگرچه باشگاه بر این نکته تأکید دارد که تابستان شلوغی در نقل و انتقالات نخواهد داشت، اما حقیقت این است که بارسلونا برای چندین مورد تصمیم‌گیری کند، که مهم‌ترین آنها، تمدید قرارداد یا لغو آن برای 17 تن از بازیکن‌های تیم می‌باشد. در این خبر از جزئیات بیشتری از این موضوع آگاه خواهید شد.

تولدت مبارک، آندرس اینیستا! (ویدئو)

آندرس اینیستا، کاپیتان اول بارسلونا، امروز سی و سومین سال تولدش را جشن می‌گیرد - 33 سالی که در 21 سال از آن‌ها، عضوی از خانواده بارسلونا بوده است. در این ویدئو، بهترین لحظات آندرس اینیستا از زمان پیوستنش به بارسا در 12 سالگی، تا امروز که 33 ساله شده است را، خواهید دید. این ویدئوی دل‌انگیز را از دست ندهید!

جذابیت انتقال کوتینیو، او را راهی بارسا خواهد کرد؟

هافبک برزیلی برای سومین تابستان پیاپی، به شدت به یک انتقال به نیوکمپ، لینک شده است. اما این انتقال تا چه اندازه می‌تواند به سود هر دو طرف باشد؟ در این مقاله بخوانید!

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا و هوادارانش!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!