به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گل لوییز انریکه مقابل لاس پالماس (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۰۰) (۷۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا یکشنبه شب به جزایر قناری سفر خواهد کرد تا مقابل لاس پالماس صف‌آرایی کند. اما نکته قابل توجه این‌که، لوییز انریکه، سرمربی بارسا، دوازده سال پیش با پیراهن این تیم به عنوان بازیکن، مقابل لاس پالماس گلزنی کرد. در این خبر می‌توانید ویدئو این گل را تماشا کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا خود را برای تقابل با لاس پالماس آماده می‌کند، و یک شخص خاص در تیم وجود دارد که خاطرات بسیار خوبی از این حریف دارد. دو تیم، دوازده سال پیش در نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در تساوی 1-1 به دست آمده، لوییز انریکه مارتینز، تنها گل میزبان را به ثمر رساند.

در دقیقه بیستم آن دیدار، یک همکاری زیبا میان پاتریک کلایورت و خاویر ساویولا انجام گرفت، و سپس مهاجم هلندی توپ را به زیبایی برای لوییز انریکه ساخته و پرداخته کرد. سرمربی فعلی بارسا نیز، با ضربه‌ای حساب شده دروازه میهمان را گشود و بارسا را پیش انداخت.

در نیمه دوم، اورلاندو سوارز گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با همان نتیجه 1-1 خاتمه یافت. این نتیجه به سود هیچ یک از دو تیم نبود، چرا که بارسا در رتبه چهارم قرار داشت و فاصله زیادی با قهرمانی داشت، و لاس پالماس نیز برای نگه داشتن امیدهایش برای بقا، باید در این دیدار پیروز می‌شد. به هر ترتیب، این آخرین گل خانگی بارسا مقابل این تیم بود، چرا که پس از آن، این تیم از جزایر قناری، به دسته دوم سقوط کرد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گل لوییز انریکه مقابل لاس پالماس (ویدئو)
چقدر اون بارسا رو دوست داشتم! با اینکه تو نتایج خیلی موفق نبود و جام نمی گرفت، اما یه شور و شوق عجیبی داشت. واقعا لذتی که از تماشای بازیای انریکه می بردم هرگز برام تکرار نشد!


شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!