به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: هدف ما پیروزی برابر ایبار استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۲۶) (۶۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه پس از پیروزی پر گل تیمش در آخرین دیدار خارج از خانه این فصل، در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. متن کامل مصاحبه او را در این خبر مشاهده کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

صحبت‌های ابتدایی

«با توجه به شرایط متفاوتی که این بازی داشت، نتیجه بسیار مثبتی کسب کردیم. خاویر ماسکرانو در هنگام گرم کردن پیش از بازی کمی احساس ناراحتی کرد و ما ترجیح دادیم که از او استفاده نکنیم؛ و در کنار دیگر غایبانی که داشتیم، لوکاس [دینیه] را در پست مدافع راست قرار دادیم و فکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی ارائه کرد. او علاوه بر دفاع، در حمله هم شرکت داشت و پایه‌گذار چند حرکت بود. مارلون هم بسیار نمایش خوبی داشت. او خونسرد بود و در رساندن توپ به هافبک‌ها و مهاجمین بسیار خوب عمل کرد. بازی سختی برای ما بود، زیرا اغلب آن دسته از حریفان ما که برای جام نمی‌جنگند، از آنجا که چیزی برای از دست دادن ندارند، بازی‌های خوب و جسورانه‌ای ارائه می‌کنند، و لاس پالماس نیز از این قاعده مستثنی نبود و بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما خوب و هشیار بودیم، آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم و از فرصت‌های خود استفاده کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم».

شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ

«ما تنها یک بازی دیگر داریم، که آن هم برابر ایبار و در نیوکمپ است، و به طور واضح، هدف ما پیروزی در آن دیدار است تا شانس خود را برای قهرمان شدن حفظ کنیم. حریف ما دو بازی در دو ورزشگاهی دارد که، برای مثال، ما در هر دوی آن‌ها شکست خوردیم. وقتی ما در آنجا شکست خوردیم، یعنی هر تیمی ممکن است شکست بخورد».


بوسکتس و تکنیک نابش روی گل نخست

«هیچ‌گاه نمی‌توان این چیزها را اندازه گرفت. ما روی حرکاتی کار می‌کنیم که به احتمال فراوان در بازی‌ها اتفاق می‌افتند و بازیکنان حرکات خاصی از خود نشان می‌دهند، که بوسکتس نیز از این توانایی برخوردار است. او می‌داند که بازیکنان پشت سر او در کدام نقطه حاضرند، حرکتی که او انجام داد، در حد کلاس جهانی بود؛ ما حتی از لئو هم نمی‌خواهیم تا سه بازیکن را جا بگذارد؛ بازیکنان اندکی قادر به انجام چنین کاری هستند. آنچه ما به عنوان سرمربی سعی می‌کنیم به بازیکنان بگوییم، یافتن راه حل است، اینکه بازیکنان آزاد بنابر فشاری که بر آن‌ها به وجود می‌آید در کجا قرار دارند، و به این ترتیب، در این دیدار ما اکثراً راه حل را یافتیم، که روی گل نخست بسیار عالی بود. از آنجا به بعد، همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد».

چندپُسته بودن آندره گومز

«امشب، ما به او نیاز داشتیم. اما اگر نمونه‌ای بخواهید از بازیکنی که بنابر خصوصیات فیزیکی، تکنیکی و روانی‌اش می‌تواند در چندین پُست مختلف بازی کند، انتخاب من آندره گومز است. او آماده پیروز شدن است، آماده است تا در هر دقیقه‌ای که مربی می‌خواهد وارد زمین شود و حتی از فرصت‌های کوتاه هم استفاده کند. همه دیدید که او به لحاظ فیزیکی و تکنیکی قادر است در هر پُستی بازی کند، و وقتی بازیکنانی با چنین روحیه‌ای وجود دارند، که انگیزه دارند و می‌خواهند به تیم کمک کنند، شما می‌خواهید آن‌ها را با خود به جنگ‌های مهم ببرید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: هدف ما پیروزی برابر ایبار است
واقعا اعتماد به نفس این مارلون عجیب بود! کلا این سیاها انگار کوه اعتماد به نفسن.

اون وقت اون ماسکرانوی بی مغز بعد 38 سال بازی چنان تو زمین دستپاچه س که انگار اولین باره توپ می بینه!


دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۵۶)
 
khoshoe875
پاسخ به: انریکه: هدف ما پیروزی برابر ایبار است
نقل قول
باید تشکر کنیم بابت بازی دادن به مارلون و امیدوارم فصل بعد با تعقییراتی که در کادر انجام میشه مربی بعدی بیشتر به جوونا بازی بده


ماسکرانو توی تمرین نیم ساعت قبل از بازی دیشب مصدوم شد ، پیکه و متیو هم مصدومن و انریکه مجبور شد از مارلون استفاده کنه!
مارلون با اینکه اولین بازیش بود ، واقعا اعتماد به نفسش از ماسکرانو و متیو با اون همه تجربه هم بیشتر بود!


دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۱۱)
 
006007
پاسخ به: انریکه: هدف ما پیروزی برابر ایبار است
باید تشکر کنیم بابت بازی دادن به مارلون و امیدوارم فصل بعد با تعقییراتی که در کادر انجام میشه مربی بعدی بیشتر به جوونا بازی بده


دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!