به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: باید شانس بیشتری به لاماسیا داده شودمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۹:۳۸) (۵۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کاپیتان از نمایش خوب مارلون، مدافع جوان تیم ب، اظهار خوشحالی کرد و گفت که ترجیح می‌دهد به جای فکر در مورد قراردادش، بر پایان خوبی برای فصل تمرکز کند. مصاحبه او با Barca TV را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان بارسا، آندرس اینیستا، در پی پیروزی 1-4 بارسا مقابل لاس پالماس، به گفتگو با Barca TV پرداخت و در مورد ضرورت استفاده از بازیکنان حاضر در لاماسیا و شرایط تمدید قراردادش سخن گفت.

کاپیتان در مورد نمایش خوب مارلون که در ثانیه‌های آخر جایگزین ماسکرانوی مصدوم شده بود، گفت: «باید به مارلون بابت بازی خوبی که ارائه داد تبریک بگوییم، بازی کردن با چنین کیفیتی در تیم نخست، آن هم در خانه حریف و تحت چنین شرایطی، آسان نیست. او واقعاً خوب بازی کرد. اگر در تیم نخست بازی می‌کند، به خاطر کیفیتی است که دارد و حالا باید تلاش کند تا جاه‌طلبی‌اش برای حضور در ترکیب تیم را تقویت کند. امیدوارم مدیران باشگاه روی بازیکنانی که در لاماسیا شکل می‌گیرند بیشتر حساب کنند».

آینده و تمدید قرارداد

«این موقعیتی است که من در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنم. هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده و از حضور در جایی که هستم، خوشحالم. در مورد آینده تصمیم خواهیم گرفت. امیدوارم فصلی که در راه است، چه به لحاظ تیمی و چه به لحاظ فردی بسیار خوب باشد، اما در حال حاضر ما باید لالیگا را به اتمام برسانیم، قهرمان جام حذفی شویم و پس از استراحت، با قدرت برای فصل بعد بازگردیم».

شانس قهرمانی در لالیگا

«ما آنچه باید انجام می‌دادیم، که پیروزی در بازی‌های باقی مانده بود را، انجام دادیم. باید تمام گزینه‌ها را در نظر بگیریم. مادرید هنوز هم احتمال از دست دادن امتیاز دارد، اما اینکه همه چیز به نتایج خود ما بستگی ندارد، کار را سخت می‌کند. این شرایط دشواری است. آن‌ها دو بازی در دست دارند، و ما یک بازی. باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: اینیستا: باید شانس بیشتری به لاماسیا داده شود
به امید تمدید قرارداد کاپیتان بینظیر دنیای فوتبال. ما که دلخوشیمون بازیکنان فعلی بارساست و به شخصه هیچ امیدی به استراتژی اتخاذ شده توسط مدیران بارسا ندارم.


چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: باید شانس بیشتری به لاماسیا داده شود
شانس بیار تیم مدیریتی بی نظیرمون اندرس مقدس رو نندازه بیرون!


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۲۹)
 
006007
پاسخ به: اینیستا: باید شانس بیشتری به لاماسیا داده شود
ممنون کاپیتان از اینکه حرف دل ما طرفداران رو زدی .چند سالی هست که از لاماسیا خبری نیست و باید دوباره باقدرت برگردیم


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!