به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: این بهترین فصل فوتبالی من در بارسا بودمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۳۹) (۵۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


طی مصاحبه‌ای که با مجله معتبر فرانس فوتبال داشت، این ستاره برزیلی اذعان کرد که برای او، این فصل از رقابت‌ها در سطح فردی، فوق‌العاده بود. در این خبر مصاحبه این مهاجم را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار طی بازی‌های اخیر، در فرم خیره کننده‌ای ظاهر شده است، او هیچ گاه به اندازه پیروزی 4-1 مقابل لاس پالماس، در بازی‌های خارج از خانه، برای بارسلونا گلزنی نکرده بود؛ او برای اولین بار خارج از نیوکمپ، هت تریک کرد. شماره 11 بارسا، در گفتگویی که با فرانس فوتبال داشت اعتراف کرد: «این فصل برای من فوق‌العاده بود. من فکر می‌کنم بهترین فصل من پس از ورودم به این باشگاه بود. من گلزنی و موقعیت ایجاد کردم».

او همچنین از بازگشت رویارویی به لیگ قهرمانان با پیروزی 6-1 مقابل PSG، به عنوان لحظه‌ای نمادین از این فصل یاد کرد: «من شخصیت برنده دارم و دوست ندارم شکست بخورم. تقابل با پاریس سنت ژرمن، یک بازی عادی نبود. معجزه‌ای رخ داد و طی 3 دقیقه به 3 گل رسیدیم و صعود کردیم. این یکی از بهترین لحظات دوران فوتبالی من بود. من همواره آن را به یاد خواهم داشت».

«بعد از شکست در بازی رفت ما می‌دانستیم که می‌توانیم در بازی برگشت، 4 گل به ثمر رساندیم اما هنگامی که آنها یک گل به ثمر رساندند، هیچ کس فکر نمی‌کرد ما بتوانیم این کار را انجام دهیم. ما نمی‌توانستیم در این بازی تسلیم شویم. از زمانی که کوچک بودم، آنها به من آموختند فوتبال زمانی تمام می‌شود که داور در سوت خود بدمد».

نیمار همچنین اظهار داشت که بارسلونا بهترین باشگاه برای او است: «آنچه من می‌خواهم بازی کردن در کنار بهترین بازیکن جهان، لئو مسی است. در این فصل واقعا احساسات خوبی داشتم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار: این بهترین فصل فوتبالی من در بارسا بود
قطعا یکی از نقاط اتکای تیمه. فقط باید حواشیش رو کم کنه و رفتار حرفه ای رو از مسی یاد بگیره!


چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۲:۰۶)
 
akbarimatin17
پاسخ به: نیمار: این بهترین فصل فوتبالی من در بارسا بود
تنها نقطه ضعفش اینه که موقعیت ها رو به سادگی از دست میده.
قطعا اگه این ضعفش رو برطرف کنه میتونه در اینده بهترین بازیکن دنیا بشه.


چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۴۰)
 
006007
پاسخ به: نیمار: این بهترین فصل فوتبالی من در بارسا بود
باید بیشتر از اینها به فکر مثلث خط حمله باشیم و برای اینکه این نفرات احساس راحتی کنند باید خط هافبک قویتری داشته باشیم . فکر کنید همین خط حمله در این مدت در رئال مادرید بود مطمئنا رئال تمام جمها رو درو میکرد


چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۱۱)
 
khoshoe875
پاسخ به: نیمار: این بهترین فصل فوتبالی من در بارسا بود
ماشالله اعتماد به نفس! .... از نظر گلزنی که بدترین فصل دورانش بود، اما از نظر خلاقیت خوب بود! ...اما اگه اینقدر راحت و بچگانه موقعیت های ساده رو هدر نمیداد میتونست چند برابر به تیم کمک مفید بکنه! ... امیدوارم سال به سال به بلوغ فکری برسه!


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!