به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: ما برای یک بازی کلیدی آماده ایممصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۹:۵۳) (۴۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ایبار از اعتماد به نفس موجود در تیمش و رضایت او از کاری که شاگردانش در دوره سه ساله سرمربیگری او در بارسلونا انجام داده‌اند، سخن گفت. گزیده سخنان انریکه پیش از آخرین دیداری که او به عنوان سرمربی بارسا در نیوکمپ سپری خواهد کرد را، در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم بارسلونا در روز یکشنبه آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ را انجام خواهد داد. در حالی که کاملا از این نکته که تنها پیروزی در مقابل ایبار در نیوکمپ - ساعت 22:00 - می‌تواند هرگونه شانس باقی مانده برای فتح عنوان قهرمانی را زنده نگه دارد. علیرغم اینکه این دیدار، آخرین بازی خانگی انریکه به عنوان سرمربی تیم است، اما او نسبت به کسب سه امتیاز این دیدار بیشتر از این موضوعات احساسی علاقه نشان داد. اگرچه او سخنان ویژه‌ای را در مورد دوران حضورش در باشگاه کمار گذاشته بود. در اینجا آنچه که سرمربی تیم در این کنفرانس گفت را مشاهده می‌کنید.

ایبار

«بازی دشواری خواهد بود، چون ایبار برای به پایان رساندن فصل در بالاترین رتبه ممکن با جهشی بلند به سمت رتبه‌های بالاتر بازی خواهد کرد و شیوه بازی آنها که پرس از بالای زمین است، موجب دشوار شدن کار ما می‌شود».

با این وجود لوئیز انریکه به تیمش باور دارد که «آماده حل کردن مشکلاتی است که ایبار ایجاد می‌کند» و از اینکه تیم «می تواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند» اطمینان دارد.

شانس کسب عنوان قهرمانی

«در این مقطع، مرز بین موفقیت و شکست بسیار باریک است. ما بر روی یک بازی کلیدی که برای فتح عنوان قهرمانی تعیین کننده است، تمرکز کرده‌ایم».

دوران حضور در باشگاه

«من از اینکه به بخشی از تاریخ این باشگاه شکل دادم، مفتخرم و همه داشته‌هایم را برای تیم استفاده کردم. از اینکه هشت سال به عنوان بازیکن و سه سال به عنوان مربی در این باشگاه حضور داشتم، احساس خرسندی می‌کنم، زیرا امتیاز خاصی به من داده شد».

«خداحافظی در کار نخواهد بود، بلکه به جای آن به امید دیدار می‌گویم. سال بعد من به عنوان یکی از اعضای باشگاه به نیوکمپ بازخواهم گشت و از بازی‌ها لذت خواهم برد».

«من تنها خودم را به عنوان یک هوادار بارسا تصور نمی‌کنم، بلکه همچنین احترام ویژه‌ای برای کاتالونیا قائلم. اکنون تنها حس قدردانی دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: ما برای یک بازی کلیدی آماده ایم
نقل قول
«خداحافظی در کار نخواهد بود، بلکه به جای آن به امید دیدار می گویم. سال بعد من به عنوان یکی از اعضای باشگاه به نیوکمپ بازخواهم گشت و از بازی ها لذت خواهم برد».

بی نظیرترین بارسایی تاریخ.


یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۴۰)
 
khoshoe875
پاسخ به: انریکه: ما برای یک بازی کلیدی آماده ایم
نقل قول
«خداحافظی در کار نخواهد بود، بلکه به جای آن به امید دیدار می گویم. سال بعد من به عنوان یکی از اعضای باشگاه به نیوکمپ بازخواهم گشت و از بازی ها لذت خواهم برد».


ممنون با تعصب!


یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۴۳)
 
006007
پاسخ به: انریکه: ما برای یک بازی کلیدی آماده ایم
در این روزهای پایانی باید بگم که آرزوی موفقیت براش داریم .به امید قهرمانی در لیگ و پایانی خوش برای انریکه که تمام تلاشش رو کرد و بازهم خوب بود


یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!