به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته‌ای که گذشت!سایر ورزش‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۱۴) (۷۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

در حالی که روزهای پایانی و داغ فصل را پشت سر می‌گذاریم، آبی و اناری پوشان حاضر در رشته‌های مختلف باشگاه نیز این شور و حرارت را به هواداران اف سی بارسلونا در سراسر جهان منتقل می‌کنند. هفته گذشته، تیم‌های مختلف باشگاه در رقابتهای مختلفی برابر حریفان به میدان رفتند که در این خبر به طور مفصل به بررسی آنها پرداخته‌ایم. با ما در این گزارش همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوتسال

بارسلونا لاسا 5 پالما فوتسال 1
دیدار برگشت پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا، مرحله یک چهارم نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: سدانو، ایکاردو، دیگو، فرائو و رافا لوپز
گل‌ها: فرائو (دقیقه 11)، دیگو (دقایق 19 و 29)، ایکاردو (دقیقه 39) و لوزانو (دقیقه 40)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مردان بارسایی، در حضور 3.087 تماشاگر ورزشگاه پالائو شهر بارسلونا، موفق به کسب یک پیروزی شیرین و البته بسیار دشوار برابر حریف قدرتمند خود، پالما فوتسال شدند و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا را به دست آوردند. حریف بعدی شاگردان پلازا، پوزو مورسیا خواهد بود.

آبی و اناری‌ها از همان ابتدا با اندیشه پیروزی و تمام کردن راه صعود خود به میدان آمده بودند و در دقیقه 11 توسط فرائو پیش افتادند. پس از این گل بارسایی‌ها دست از حملات خود برنداشتند و روی شوت‌های از راه دور دیگو بارها شانس خود را امتحان کردند. سرانجام بازیکن برزیلی بارسا درست پیش از پایان نیمه اول موفق شد روی ضربه پنالتی، حساب کار را 2-0 به سود میزبان رقم بزند.

پالما که چیزی برای از دست دادن نداشت، در آغاز نیمه دوم سراپا حمله شد تا بتواند نتیجه را به سود خود عوض کند. آنها سرانجام موفق شدند دروازه بارسا را باز کنند، اما دقایقی بعد دیگو روی پاسکاری بی‌نقص با فرائو، بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد تا آب سردی بر پیکر حریف بریزد. در ادامه ایکاردو و لوزانو هر کدام یک گل برای بارسلونا لاسا به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه 5-1 به سود آبی و اناری‌ها به پایان برسد.

بازی آینده: شنبه 6 خرداد، ساعت 15:45؛ پوزو مورسیا - بارسلونا لاسا (بازی رفت پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا، نیمه نهایی)

فوتبال

بارسلونا ب 0 لئونسا 2
دیدار رفت پلی آف لیگ سگوندا ب اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: وارو، پالنسیا، کوکورلا، فالی، مارتینز، سارسانداس، آلفارو، گومبائو، آلنیا، پرئا و مارک
گل‌ها: -


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در این هفته، شرایط چندان باب دل بازیکنان و کادر فنی بارسا ب نبود و آنها در خانه متحمل شکست 2-0 برابر لئونسا در بازی رفت پلی آف شدند. در آن سو اما حریف با یک برد دلچسب، مینی استادی را ترک کرد تا در آستانه دریافت بلیت صعود مستقیم به لیگ سگوندا قرار گیرد. البته شاگردان جرارد لوپز این فرصت را دارند که در صورت عدم موفقیت در دیدار برگشت – که امیدواریم تکلیف صعود در همین بازی معلوم شود! - یکی از دو تیمی لقب بگیرند که در شانس مجدد به لیگ بالاتر صعود می‌کنند. آنها برای این منظور باید مقابل تیم‌های دوم تا چهارم گروه‌های چهارگانه قرار گیرند و از این طریق راه صعود خود را هموار سازند؛ راهی که چندان آسان به نظر نمی‌آید!

بارسا ب در ابتدای بازی هجومی ظاهر شد و چندین بار در آستانه گشودن دروازه حریف نیز پیش رفت، اما هر بار به در بسته خورد؛ تا این که گل اول بازی را گالار با خوش شانسی محض وارد دروازه وارو کرد تا حساب کار در دقیقه 17، 1-0 به سود لئونسا رقم بخورد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، بارسایی‌ها باز هم حملات خود را گسترش دادند، اما بی‌دقتی مهاجمین این تیم و ضعف خط دفاعی، این فرصت را به تونی داد تا دقیقه 52 روی ضربه‌ای دیدنی، اختلاف را به 2 گل برساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بازی آینده: یکشنبه 7 خرداد، ساعت 21:30؛ لئونسا – بارسلونا ب (بازی برگشت پلی آف لیگ سگوندا ب)



بسکتبال

والنسیا بسکت 83 بارسلونا لاسا 61
دیدار رفت پلی آف لیگ ACB اسپانیا، مرحله یک چهارم نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: رایس، اولسون، اریکسون، کلاور و تومیک
نتایج به تفکیک کوارتر: 15-15 / 26-11 / 22-15 / 20-20


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا لاسا، در اولین بازی خود در پلی آف لیگ بسکتبال اسپانیا، مقابل حریف قدرتمند خود، والنسیا بسکت – تیمی که در مرحله مقدماتی در رتبه سوم جول قرار گرفته بود – به میدان رفت، اما این بازی را واگذار کرد. میزبان، در طول بازی قدرت خود را به آبی و اناری‌ها دیکته کرد و در نهایت پیروز میدان لقب گرفت تا یک گام جلو بیفتد.

دو تیم در کوارتر اول قصد باج دادن به یکدیگر را نداشتند و نتیجه بازی بسیار نزدیک دنبال می‌شد. البته 6 امتیاز پیاپی رایس در این کوارتر نیز نقش به سزایی در کسب این نتیجه داشت. در نهایت کوارتر اول با حساب 15-15 به پایان رسید.
در کوارتر دوم اما شرایط برای بارسا به هیچ عنوان خوب جلو نرفت و اسکوربرد ورزشگاه نتیجه 41-26 را نشان می‌داد و این به معنای زنگ خطری بزرگ برای بارسا بود. در نهایت کوارترهای سوم و چهارم نیز به ترتیب با نتایج 22-15 و 20-20 به پایان رسیدند تا بارسلونا لاسا در اولین بازی، بازنده شود.

بارسلونا لاسا 91 والنسیا بسکت 79
دیدار برگشت پلی آف لیگ ACB اسپانیا، مرحله یک چهارم نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: رایس، اولسون، پرپروگلو، کلاور و تومیک
نتائیج به تفکیک کوارتر: 20-19 / 29-13 / 24-27 / 18-20


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان بارتزوکاس که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ اسپانیا مغلوب والنسیا بسکت شدند، در بازی برگشت با تمام قوا ظاهر شدند و موفق شدند انتقام نتیجه بازی رفت را در پالائو بگیرند تا دیدار سوم تکلیف همه چیز را مشخص کند.

بارسلونا لاسا هر دو کوارتر ابتدایی بازی را به سود خود به پایان برد تا نتیجه بازی در پایان این کوارتر، 49-32 رقم بخورد. میزبان حملات زهردار خود را در سومین کوارتر نیز حفظ کرد و علی رغم شکست در این کوارتر، همچنان نتیجه اصلی به نفع این تیم بود. لازم به ذکر است عملکرد فوق‌العاده رنفروئه در این دیدار سهم بسیار زیادی در کسب پیروزی داشت و او به تنهایی موفق شد 16 امتیاز به دست آورد. سرانجام حساب کار در پایان این دیدار 91-79 به سود بارسا رقم خورد.

بازی آینده: شنبه 6 خرداد، ساعت 20:30؛ والنسیا بسکت – بارسلونا لاسا (دیدار سوم پلی آف لیگ ACB، یک چهارم نهایی)

هندبال

هلوتیا آنایتاسونا 22 بارسلونا لاسا 28
هفته 29 لیگ آسوبال
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: پرز د وارگاس، ویکتور توماس، سورهایندو، آرینیو، ان گوئسان، دیکا مم و موروس
نتایج به تفکیک نیمه: 10-13 / 22-28


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا لاسا، دیدار هفته 29اُم خود برابر آنایتاسونا را همچون سایر بازی‌های خود با اقتدار برد تا باز هم نام تیم هندبال بارسلونا در صدر جدول لیگ آسوبال اسپانیا بدرخشد. گونزالو پرز د وارگاس - دروازبان بارسا - با 23 مهار، مرد اول این دیدار بود و به تنهایی مقابل حملات حریف ایستادگی کرد تا رکورد پیروزی‌های متوالی بارسا در لیگ به 120 بازی برسد.

حریف که چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد، اما سنگربان آبی و اناری‌ها اجازه خودنمایی به میزبان نداد تا این بارسلونا لاسا باشد که پیروزی را از آن خود می‌کند.

تیم هندبال بارسلونا در این فصل به هیچ تیمی نباخته و مقتدرانه در صدر جدول لیگ اسپانیا حکمرانی می‌کند. همچنین تنها یک بازی دیگر در لیگ باقی مانده و در صورت پیروزی در دیدار آینده، می‌توانند قهرمان بلامنازع لیگ آسوبال اسپانیا لقب بگیرند.

بازی آینده: شنبه 6 خرداد، ساعت 19:30؛ بارسلونا لاسا – هوئسکا (هفته پایانی لیگ آسوبال)

رتبه / تیمتعداد بازیتفاضل گلامتیاز
1. بارسلونا لاسا29257+58
2. آدمار لئون29113+49
3. لاریوخا2974+38
4. گرنولرس2929+35

جدول لیگ آسوبال اسپانیا
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته ای که گذشت!
خیلی حیفه اگه بارسا ب نتونه صعود کنه...


شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۴۷)
 
006007
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته ای که گذشت!
ممنون از مقاله جذابتون


جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!