به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوردی آلبا: کوپا دل ری رقابت فوق‌العاده‌ای استمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۴۸) (۴۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بارسلونا فردا شب – یکشنبه، ساعت 00:00 – باید در دیدار فینال جام حذفی، موسوم به کوپا دل ری، به مصاف تیم آلاوز برود. به همین دلیل دو تن از بازیکنان کنونی تیم، جوردی آلبا و آندرس اینیستا، و کاپیتان سابق آبی و اناری‌ها، پویول، در این رابطه به صحبت پرداختند. گزیده این صحبت‌ها را می‌توانید در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، در مصاحبه‌ای که با شبکه بارسا تی وی پیرامون مصاف روز یکشنبه تیم در فینال کوپا دل ری با تیم آلاوز در ورزشگاه ویسنته کالدرون در شهر مادرید داشت، نظراتش را در این مورد بیان کرد. دفاع چپ بارسا گفت: «کوپا دل ری به دلیل حضور هواداران و فضای حاکم میان آنها، رقابت جذاب و فوق‌العاده‌ای است».

به منظور مدعی بودن برای سومین عنوان قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها، آلبا بخوبی از آنچه که بارسا باید انجام بدهد آگاه است: «برای پیروزی، باید توپ را در اختیار داشته باشیم و آنها را به دویدن وادار کنیم تا خسته شوند. علاوه بر آن، ما باید فرصت‌های گلزنی ایجاد کنیم و بهترین فوتبال خود را به نمایش بگذاریم، که اگر این اتفاقات نیفتد کار برای ما دشوار خواهد شد».

آندرس اینیستا

کاپیتان کنونی تیم، آندرس اینیستا، نیز در مورد لیاقت تیم برای پایان دادن به فصل در سطحی بالا، در مصاحبه‌ای با رادیو کاتالانی - RAC1 - به صحبت پرداخت. او گفت: «این یک عنوان دیگر است و می‌تواند به ما برای پایان دادن به فصل به بهترین نحو ممکن، کمک کند».

با نگاهی به رقیب بارسا در فینال کوپا دل ری در روز یکشنبه، اینیستا به صراحت گفت که دیدار آسانی در پیش نخواهند داشت. او اینگونه نتیجه‌گیری کرد: «آلاوز فصل عالی را پشت سرگذاشته و آنها در لحظه مهمی در تاریخ باشگاهشان قرار دارند».

کارلس پویول

کاپیتان سابق بارسلونا، کارلس پویول، هم با شبکه رسمی تیم، بارسا تی وی، به صحبت پرداخت و در این مصاحبه نگاهی داشت به بازی با آلاوز. او که در بین سالهای 1999 تا 2014 مدافع میانی اصلی تیم بود، گفت: «فینال کوپا دل ری یکی از بهترین دیدارهای فصل است. هواداران با جدیت و مشتاقانه آن را دنبال می‌کنند و فضای حاکم بر بازی فوق‌العاده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: جوردی آلبا: کوپا دل ری رقابت فوق العاده ای است
ال گرند کاپیتا هم پس تو ورزشگاه خواهد بود.


شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۴۴)
 
006007
پاسخ به: جوردی آلبا: کوپا دل ری رقابت فوق العاده ای است
دیگه در طول تاریخ آنقدر جام حذفی بردیم که تکراری شده


جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!