به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs آلاوزپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۳۵) (۵۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فصل 2016/17 رقابت‌ها، همانند یک دونده از نفس افتاده، لحظه به لحظه به خط پایان نزدیک‌تر می‌شود. آبی و اناری‌ها امشب (ساعت 00:00 بامداد) برای آخرین بار برای لوئیز انریکه به میدان می‌روند. بی‌تردید همه آنها در تلاش‌اند تا او را با خاطره‌ای خوش بدرقه کنند. هر آنچه لازم است که در مورد این مصاف بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بارسا: لوئیز سوارز و سرجی روبرتو (اخراج در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل اتلتیکو) به دلیل محرومیت این دیدار را از دست خواهند داد. البته سوارز در جریان آخرین تمرین فصل تیم برای همین فینال، دچار مصدومیتی 15 روزه شد.

آلاوز: حریف امشب کاتالان‌ها، مدافع مرکزی خود، ویکتور لاگواردیا را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

سایر دیدارهای دو تیم در این فصل

بارسا و آلاوز در هفته 22 رقابت‌های لالیگا در تاریخ 11 فوریه 2017 در ورزشگاه مندیزوروزا با یکدیگر رو در رو شدند. بارسا در این بازی به لطف گل‌های لوئیس سوارز (37 و 67)، نیمار (40)، لئو مسی (59)، ایوان راکیتیچ (65)، و یک گل به خودی توسط الکسیس (63)، 6-0 پیروز شد و انتقام شکست 2-1 اول فصل (که شاید اگر نتیجه‌اش طور دیگری رقم می‌خورد، اکنون بارسا قهرمان لالیگا بود) را گرفت.

در هفته سوم رقابت‌های لالیگا، در تاریخ 10 سپتامبر 2016، آلاوز به نیوکمپ آمد و باعث شد اولین شکست این فصل از رقابت‌ها برای بارسا رقم خورد. دیورسون (39) و ایبای گومز (64) برای آلاوز گلزنی کردند و جرمی متیو (46) تنها گل بارسا را به ثمر رساند.

در این ویدئو صحنه‌های حساس دیدار آخر این دو تیم را تماشا کنید.



اعداد و ارقام

بارسلونا تاکنون 28 بار فاتح جام حذفی اسپانیا شده است - بیشتر از هر باشگاه دیگری. بعد از این تیم، اتلتیک بیلبائو با 23 قهرمانی رکورد دار این عنوان است.

در صورت پیروزی در بازی امشب، بارسلونا می‌تواند به اولین تیمی تبدیل شود که طی 64 سال اخیر سه دوره متوالی قهرمان این رقابت‌ها شده است. جالب است بدانید آخرین باری که این رکورد (در بین سال‌های 1951 تا 1953) به ثبت رسید، توسط بارسا بدست آمد.


در تاریخ 96 ساله آلاوز، این دومین باری است که این باشگاه پا به یک فینال خواهد گذاشت. آن‌ها پیش از این تنها یک بار آن هم در سال 2001 مقابل لیورپول در فینال جام یوفا حضور داشتند و در وستفالن دورتموند (آلمان) 5-4 شکست خوردند.

در تاریخ کوپا دل ری، هیچ تیمی بیش از بارسلونا در فینال این تورنمت در ویسنته کالدرون بازی نکرده است؛ نتیجه این بازی‌ها 3 پیروزی (2016، 2012 و 1981) و 2 شکست (1986 و 1974) بوده است.

در صورت پیروزی در این بازی، کاتالان‌ها چهارمین قهرمانی خود در ویسنته کالدرون را کسب خواهند کرد، بیش از هر تیم دیگری. رئال مادرید با 3 قهرمانی در این ورزشگاه، بعد از بارسا قرار دارد.

بارسلونا تحت هدایت لوئیز انریکه هر 5 فینال تک بازی خود را با برد به پایان رسانده است؛ دوتای اخیر آنها با نتایج 2-0 (فینال جام حذفی 2016 اسپانیا) و 3-0 (فینال 2015 جام باشگاه‌های جهان) به سود بارسا به سرانجام رسیده است.


لئو مسی طی 16 فینال تک بازی خود با پیراهن بارسا 13 گل به ثمر رسانده است و از طرفی باشگاه با حضور او در این فینال‌ها، 10 بار به پیروزی رسیده است.

مسی در تمام رقابت‌های این فصل مجموعا 53 گل به ثمر رسانده است، رقمی برابر با تمام گل‌هایی که آلاوز به عنوان یک تیم وارد دروازه حریفان خود کرده باست.

کاتالان در این فصل، در نبود لوئیز سوارز 5 برد و 2 تساوی کسب کرده‌اند.

تمرینات تیم

بعد از پیروزی مقابل ایبار در آخرین بازی لالیگا، انریکه دو روز به شاگردان خود استراحت داد و از صبح چهارشنبه آنها را برای تمرینات آماده‌سازی برای این بازی فراخواند. ملاقات با رونالدینیو، از نکات ویژه تمرینات چهارشنبه تیم بود.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 00:00 بامداد آغاز می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه سه سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs آلاوز
به امید قهرمانی


شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs آلاوز
به امید یه بازی خوب و کسب آمار خارق العاده 9 جام در 3 سال با لوئیز انریکه بزرگ.


شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!