به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: حضور در بارسا بزرگترین چالش برای من استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۱۹) (۵۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ارنستو والورده حالا به طور رسمی سرمربی بارسلونا است. او که امروز در مراسم معارفه خود به همراه جوزپ ماریا بارتمئو و جوردی مستره در باشگاه حضور یافته بود، در کنفرانس خبری نیز شرکت کرد. متن نخستین صحبت‌های او در کنفرانس خبری به عنوان سرمربی بارسا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رابرت فرناندز در این کنفرانس اظهار داشت: «ما والورده را برای تجربه‌اش، و البته دانشی که دارد انتخاب کردیم. ما شانس این را داشتیم که سرمربیگری او را ببینیم و از روش کاری او آگاهیم. او کسی است که می‌داند چگونه رختکن ما را کنترل کند».

والورده نیز، در این کنفرانس گفت: «حضور در بارسا بزرگترین چالشی است که تا به حال داشته‌ام. کسانی که پیش از من اینجا حضور داشتند مربیان با کیفیتی چون لوییز انریکه، تیتو ویلانووا، پپ گواردیولا و یوهان کرایف بوده‌اند. وقتی به آن فکر می‌کنم می‌بینم که این چالشی است که می‌خواستم».

والورده حالا تبدیل به 57امین سرمربی تاریخ بارسا شده و از اعتمادی که از سوی باشگاه دریافت کرده، بسیار رضایت دارد: «من به شدت از رئیس باشگاه و مدیران تیم متشکرم که مرا انتخاب کردند. این مسئولیت بسیار بزرگی است و امیدوارم بتوانم به اعتماد آن‌ها پاسخ دهم».

او در مورد فلسفه بارسا گفت: «سبک بازی بارسا همه جای دنیا شناخته شده است. من می‌خواهم آن را پیش ببرم، خود را با آن وفق بدهم و در صورت امکان کمی روی آن کار کنم. سعی خواهم کرد تا یک سبک مبتنی بر پاسکاری به وجود بیاورم که در آن تیم ضمن بازپس‌گیری سریع توپ، توازن خود را حفظ می‌کند».

سرمربی جدید بارسا در مورد لئو مسی گفت: «من خوش‌شانس هستم که شانس هدایت او را پیدا کردم، و این چیزی است که در طول زندگی تکرار نخواهد شد. درست وقتی فکر می‌کنید مسی به اوج خودش رسیده، او شما را غافلگیر می‌کند. امیدوارم از فوتبال او لذت ببرم و در صورت امکان به پیشرفت او کمک کنم. علاوه بر این، به نظر من اینیستا بازیکن بسیار مهمی در ترکیب تیم است و هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد».


والورده صحبتی در مورد نقل و انتقالات احتمالی بارسا در تابستان نکرد، اما اظهار داشت که به وجود رابطه‌ای شناور میان تیم نخست و تیم بی‌معتقد است. او در نهایت در مورد پیش‌فصل گفت: «ما پیش از شروع فصل سه دیدار با سه تیم بزرگ داریم و هدف این است که خود را برای دیدار سوپر کاپ مقابل رئال مادرید آماده کنیم؛ و می‌خواهیم که آن جام را به دست بیاوریم. امیدواریم که بتوانیم تمام رقابت‌هایی که فصل بعد در آن حضور داریم را، با قهرمانی به اتمام برسانیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: حضور در بارسا بزرگترین چالش برای من است
ببينيم چه مى كنى.


پنج‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۵۵)
 
006007
پاسخ به: والورده: حضور در بارسا بزرگترین چالش برای من است
اگر بتونیم دوتا خرید :دفاع راست و هافبک بازیساز بگیریم، فصل جدید تیمها رو یکی پس از دیگری درو میکنیم


پنج‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۳۳)
 
fatipbarca
پاسخ به: والورده: حضور در بارسا بزرگترین چالش برای من است
به امید سالهایی موفق زیر نظر والورده.


پنج‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!