به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته‌ای که گذشت!سایر ورزش‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۴۲) (۸۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

در حالی که روزهای پایانی و داغ فصل را پشت سر می‌گذاریم، آبی و اناری پوشان حاضر در رشته‌های مختلف باشگاه نیز این شور و حرارت را به هواداران اف سی بارسلونا در سراسر جهان منتقل می‌کنند. هفته گذشته، تیم‌های مختلف باشگاه در رقابتهای مختلفی برابر حریفان به میدان رفتند که در این خبر به طور مفصل به بررسی آنها پرداخته‌ایم. با ما در این گزارش همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوتسال

پوزو مورسیا 3 بارسلونا لاسا 2
دیدار رفت پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا، مرحله نیمه نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: جوانجو، ایکاردو، دیگو، رافا لوپز و فرائو
گل‌ها: آدولفو (دقیقه 7) و سرخیو لوزانو (دقیقه 23)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از برتری قاطع برابر پالما فوتسال و راهیابی به مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ جذاب فوتسال اسپانیا، شاگردان پلازا اما در اولین بازی این دور، موفق به عبور از سد پوزو مورسیا نشدند و در خانه حریف زمین گیر شدند. میزبان در همان دقایق نخست بازی توسط پیتو به گل رسید و فشار را بر آبی و اناری‌ها دو چندان کرد. اما بارسا عقب نشینی نکرد و بلافاصله روی یک کار خوب تمرین شده همه چیز را برابر کرد.

در این دیدار، دروازبان بارسا – جوانجو – تمام تلاش خود را برای بسته نگه داشتن سنگر آبی و اناری‌ها به کار بست و چندین بار مهارهای دیدنی خود را به رخ حریف کشید؛ اما در مهار پنالتی میگوئلین موفق نبود تا حساب کار در نیمه اول 2-1 به سود پوزو مورسیا رقم بخورد.

گل زود هنگام الکس در نیمه دوم اما آب سردی بر پیکر شاگردان پلازا ریخت و شرایط را برای این تیم پیچیده کرد. نهایتا این لوزانو بود که دقیقه 23 اختلاف را به حداقل رساند تا بازی با نتیجه 3-2 به سود میزبان به اتمام برسد و بارسا چشم به خلق یک معجزه در پالائو داشته باشد.



بارسلونا لاسا 5 پوزو مورسیا 1
دیدار برگشت پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا، مرحله نیمه نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: جوانجو، ایکاردو، دیگو، لوزانو و فرائو
گل‌ها: دیگو (دقیقه 2 و 21)، باتیستا (دقیقه 25)، مارک تولریا (دقیقه 27) و فرائو (دقیقه 32)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا لاسا یک شگفتی رقم زد! این تیم که بازی رفت را با حساب 3-2 به حریف واگذار کرده بود، در پالائو و مقابل هواداران پر شور خود، پوزو مورسیا را گلباران کرد تا همه چیز به بازی سوم کشیده شود.

دقایق ابتدایی بازی، اهمیت این دیدار را نشان می‌داد. آبی و اناری‌ها تنها به یک پیروزی نیاز داشتند تا کار را به بازی سوم بکشانند و برای این منظور بسیار جنگیدند. آنها در ابتدا روی ضربه آزاد دیگو پیش افتادند و کمی بعد مهار عالی جوانجو، برتری بارسا را حفظ کرد. با این حال، حریف دقیقه 9 بازی توسط آندرسیتو گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم اما این بارسا بود که کنترل بازی را در دست گرفته بود و بارها دروازه حریف را با تهدید روبرو می‌کرد. سرانجام دابل دیگو و گل‌های باتیستا، تولریا و فرائو، بارسا را پیروز این میدان کرد تا همه چیز در بازی سوم مشخص شود.

بازی آینده: شنبه 13 خرداد، ساعت 15:45؛ پوزو مورسیا – بارسلونا لاسا (بازی سوم پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا، نیمه نهایی)

فوتبال

لئونسا 2 بارسلونا ب 1
دیدار برگشت پلی آف لیگ سگوندا ب اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: وارو، پالنسیا، کوکورلا، فالی، مارتینز، آلنیا، ژمی، گومبائو، دنی رومرا، مارک و آلفارو
گل‌ها: آلفارو (دقیقه 36)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا ب در دومین دیدار خود برابر لئونسا در پلی آف لیگ سگوندا ب نیز ناکام بود و نتوانست انتقام شکست خانگی بازی رفت را از این تیم بگیرد. آبی و اناری‌ها که می‌توانستند اکنون به عنوان صعود کننده به لیگ سگوندا یاد شوند، اما فرصت‌های خود را به راحتی از دست دادند تا همه چیز به اما و اگر کشیده شود! یاران جرارد لوپز اکنون باید در دیدارهای شانس مجدد حاضر شوند تا بتوانند سهمیه حضور در دسته بالاتر فوتبال اسپانیا را بگیرند.

در ابتدای این دیدار، بارسا ب اسیر حملات گسترده حریف و جو ورزشگاه شده بود و حملات زهردار لئونسا کار را برای مدافعان بارسا سخت کرده بود. مصدومیت ژمی و خروج او از زمین – مارلون که چند روز قبل همراه با تیم اصلی برای حضور در فینال کوپا دل ری به مادرید سفر کرده بود، به جای او به بازی آمد – نیز چندان باب دل هواداران آبی و اناری نبود تا اینکه آلفارو روی نفوذ بسیار خوب و دریافت پاس دنی رومرا موفق به ثبت اولین گل این بازی شد. این گل موجی از روحیه را به نیمکت بارسا منتقل کرد و به آنها انگیزه بازگشت داد.

در نیمه دوم، میزبان بر شدت حملات خود افزود، اما این بارسا بود که همچنان تیم برتر میدان نشان می‌داد و حتی می‌توانست روی حرکت مارلون به گل دوم نیز دست پیدا کند. در همین دقایق جرارد لوپز، پرئا را جایگزین آلنیا کرد تا به گل‌های بعد دست یابد؛ اما حریف روی یک حرکت غافلگیر کننده گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا بارسا را در شوک فرو برد. در ادامه نیز گالار ضربه آزاد به دست آمده برای لئونسا را به بهترین شکل ممکن وارد دروازه وارو کرد تا بازی با نتیجه 2-1 به پایان برسد. بارسایی‌ها پس از این شکست، باید به دیدار شانس مجدد پیش رو برابر کارتاگنا بیندیشند؛ البته اگر قصد صعود به لیگ سگوندا را دارند!

بازی آینده: یکشنبه 14 خرداد، ساعت 21:30؛ کارتاگنا – بارسلونا ب (بازی رفت دیدارهای شانس مجدد پلی آف لیگ سگوندا ب)



بسکتبال

والنسیا بسکت 67 بارسلونا لاسا 64
دیدار سوم پلی آف لیگ ACB اسپانیا، مرحله یک چهارم نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: رایس، وزنکوف، اولسون، پرپروگلو و تومیک
نتایج به تفکیک کوارتر: 19-14 / 12-12 / 18-21 / 18-17


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پایان تلخ، اما با افتخار! این عنوانی است که می‌توان برای تیم خوب و شایسته بسکتبال بارسلونا در این فصل از رقابتهای لیگ ACB اسپانیا به کار برد. شاگردان بارتزوکاس علی رغم تلاش بسیار برای صعود به نیمه نهایی، اما در سومین بازی مقابل والنسیا بسکت با نتیجه‌ای نزدیک شکست خوردند تا از دور رقابتها کنار بروند.

آبی و اناری‌ها به خوبی می‌دانستند که در این دیدار چیزی برای از دست دادن ندارند و باید با تمام قوا برای پیروزی بجنگند. اما حریف بسیار خوب ظاهر شد و کوارتر نخست را 19-14 به سود خود به پایان برد.

در کوارتر دوم اما بارسایی‌ها به فرم خوب خود بازگشتند و به لطف عملکرد بسیار خوب رنفروئه و اولسون – که هر یک شش امتیاز به دست آوردند – اختلاف سطح بازی را جبران کردند، اما نتیجه کلی در پایان این کوارتر 31-26 به سود حریف دنبال می‌شد و برتری همچنان از آن میزبان بود.

اولسون که یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در این دیدار بود، فرم خوب خود را ادامه داد و به همراه اریکسون و تومیک موفق شد برتری بارسلونا در کوارتر سوم را رقم بزند؛ اما این برتری چندان کارساز نبود، چرا که بارسا نتیجه کلی را به حریف واگذار کرده بود و هر لحظه به شکست برابر حریف نزدیک‌تر می‌شد. در پایان والنسیا بسکت موفق شد با نتیجه‌ای بسیار نزدیک پیروز این میدان لقب بگیرد و به مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال اسپانیا صعود کند. لازم به ذکر است این شکست، ارزش‌های تیم شایسته بارتزوکاس را زیر سوال نمی‌برد و آنها علی رغم جنگندگی فراوان نتوانستند از سد تیم قدرتمند والنسیا بسکت عبور کنند.

هندبال

بارسلونا لاسا 30 هوئسکا 29
هفته 30 لیگ آسوبال
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: ریستوفسکی، سابیچ، مم، سورهایندو، رائول انترریوس، جالوز و والرو ریورا
نتایج به تفکیک نیمه: 15-16 / 30-29


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا لاسا باز هم رکورد پیروزی‌های متوالی خود در لیگ آسوبال اسپانیا حفظ کرد و این فصل از رقابتها را بدون حتی یک شکست به بهترین شکل ممکن به پایان رساند.
هفته پایانی لیگ با خداحافظی دو بازیکن ارزشمند بارسا، یسپر نودسبو و کریل لازاروف همراه بود. تماشاچیان حاضر در ورزشگاه پالائو برای این دو سنگ تمام گذاشتند تا شبی خاطره انگیز برای هندبال بارسلونا در این فصل رقم بخورد.

شاگردان ژاوی پاسکوئال در آخرین دیدار خود در لیگ موفق به کسب یک پیروزی فوق‌العاده ارزشمند در دقایق پایانی بازی شدند و رکورد پیروزی‌های پیاپی خود را حفظ کردند. آنها چهار فصل است که حتی یک شکست هم در کارنامه خود در لیگ نمی‌بینند و اوج اقتدار را در هندبال اسپانیا به نمایش گذاشته‌اند.

در نیمه اول میهمان به خوبی ظاهر شد و چندین امتیاز از بارسا پیش افتاد؛ اما کاتالانها به لطف گل آرینیو – که 400اُمین بازی خود در لیگ را تجربه می‌کرد – اختلاف را به یک گل رساندند. با این حال هوئسکا این نیمه را با حساب 16-15 به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم اما سختکوشی بسیار زیادی از سوی بازیکنان بارسلونا به چشم می‌خورد و آنها سعی در حفظ رکورد خود داشتند و به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن آن نبودند. در این نیمه امتیازات یکی پس از دیگری برای دو تیم رقم می‌خورد تا اینکه باز هم این آرینیو بود که گل پیروزی بخش بارسایی‌ها را وارد دروازه حریف کرد تا این دیدار با نتیجه 30-29 به پایان برسد.

پس از قهرمانی در لیگ، اکنون تمام نگاه‌ها به لیگ قهرمانان و دیدار نیمه نهایی این رقابتها برابر واردار از مقدونیه که در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، معطوف شده است.

بازی آینده: شنبه 13 خرداد، ساعت 20:30؛ واردار – بارسلونا لاسا (لیگ قهرمانان، نیمه نهایی)

رتبه / تیمتعداد بازیتفاضل گلامتیاز
1. بارسلونا لاسا30258+60
2. آدمار لئون30118+51
3. لاریوخا3087+40
4. گرنولرس3037+37

جدول لیگ آسوبال اسپانیا


گزارش تصویری جشن قهرمانی بارسلونا:


کانون هواداران بارسلونا در ایران


کانون هواداران بارسلونا در ایران


کانون هواداران بارسلونا در ایران


کانون هواداران بارسلونا در ایران


کانون هواداران بارسلونا در ایران


کانون هواداران بارسلونا در ایران


ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته ای که گذشت!
به امید موفقیت تمام تیمهای بارسا.


جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۲۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته ای که گذشت!
خواهش می کنم


جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۴۰)
 
006007
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های مختلف ورزشی باشگاه، در هفته ای که گذشت!
ممنون از مقاله خوب شما و اطلاعات مفیدتون


جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!