به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز داردنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۳۹) (۱,۶۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اگرچه تیم به یک انقلاب در ترکیب خود نیاز ندارد، اما والورده به یک ترکیب به روز شده نیاز دارد تا بتواند شانس کسب عناوین قهرمانی در فصل پیش رو را داشته باشد. در این مقاله به بررسی آنچه بارسا در فصل نقل و انتقالات باید انجام بدهد، می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک دنی آلوز جدید

پوشش دادن جای خالی دنی آلوز کار دشواری است. انریکه در فصلی که گذشت برای پر کردن این حفره از الیکس ویدال و سرجی روبرتو استفاده کرد اما آنها نتوانستند آنطور که باید، این مسئولیت را درست انجام دهند. گزینه ارجح هکتور بیرین است، احتمالاً سریع‌ترین مدافع جهان. او در لاماسیا تمرین کرده، با سبک بازی بارسا آشناست و بازیکن کلیدی‌ای برای آرسنال محسوب می‌شود. در هر حال خرید او پول زیادی می‌خواهد.

جایگزین دیگری که می‌توان به آن فکر کرد سزار آزپیلیکوئتا است، مهره‌ای ضروری برای چلسی. والورده زمانی که در اتلتیک بیلبائو بود او را می‌خواست. خود آزپیلیکوئتا نیز راه را برای این انتقال باز کرده است: «پیشنهاد از بارسا باعث افتخار است، این بدان معناست که خوب بازی می‌کنم!».

نلسون سمدو (بنفیکا) گزینه سوم این لیست محسوب می‌شود.

یک مدافع مرکزی دیگر

این پست به اندازه مدافع صرفی که بارسا به آن نیاز دارد ضروری نیست اما خیلی خوب است که باشگاه بتواند بازیکن دیگری برای این پست خریداری کند. پیکه و اومتیتی گزینه‌های اصلی این پست هستند اما بعد از آنها شرایط در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. تصور بر این است که همکاری ماسکرانو با تیم ادامه داشته باشد، اما اگر به باشگاه پیشنهاد بزرگی ارائه شود، او ممکن است تیم را ترک کند. از طرفی قرار بر این است گه متئو نیوکمپ را ترک کند، اگر چه والورده به خوبی با او آشناست. پس از او، مارلون اینجاست، کسی که هر گاه انریکه او را خواست، خوش درخشید.

نظر بارسا به خدمت گرفتن یک مدافع مرکزی جوان است، یکی از گزینه‌ها دیوینسون سانچز آژاکس است، او 20 سال دارد و بسیار سریع می‌دود. همچنین رابطه خوبی با توپ دارد. نام دیگری که به چشم می‌خورد، یری مینای 22 ساله است.

هافبک؟!

تمرکز روی این پست بسیار ضروری است. والورده در اولین مصاحبه خود سرنخ‌هایی داده: «من روی اینیستا حساب می‌کنم». اما آینده این بازیکن اسپانیایی الاصل در تیم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. آیا او هم به سرنوشت ژاوی بعد از ورود انریکه دچار می‌شود؟!

در مورد ورودی‌های این پست، 2 نام نسبت به سایرین بیشتر می‌درخشند: کوتینیو و وراتی. گزینه ایتالیایی با سبک بازی بارسا بیشتر همخوانی دارد. او می‌تواند به یکی از ستون‌های اصلی تیم بدل شود. اما مشکل اینجاست که پاریس سنت ژرمن قصد فروش او را ندارد!


از آنجایی که کوتینیو یک هافبک تهاجمی است، برای سیستم 3-3-4 بهتر است به عنوان یک مهاجم بازی کند تا در میانه زمین. این شرایطی است که بازیکنانی مانند آردا توران با آن مواجه‌اند.

ضرورت کسب یک مهاجم

باشگاه به دنبال بازیکنی است که بعد از ورود به زمین بسیار تاثیرگذار واقع شود. کسی که بتواند بازی را تغییر دهد و به کمک MSN بیاید. نام نسبتا واضحی که به نظر می‌آید جرارد دلوفئو است. او سه ماه در میلان به خوبی بازی کرده است. هر چند کمی دور از ذهن است که او بازگشت به بارسلونا و در نقش یک بازیگر مکمل بازی کردن را بپذیرد.

جرارد در ترکیب 1-3-2-4 والورده شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت در این تیم دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
اگه مطالبی که نوشتین به حقیقت نرسه فصل بعد همین آشه و همین کاسه


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۳۷)
 
006007
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
بد بختی بارسا همیشه پول خرج کردن بود و هست. پس فقط میمونه استفاده درست از لاماسیا و این کار شدنیست، مثل کاری که زیدان داره با جوونایی مثل آسنسیو و... میکنه. امیدوارم والورده توانایی هاش رو در استفاده از جوونا نشون بده


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
یک دفاع راست لازمه تا روبرتو به دفاع برگرده و جای راکیتیچ رو بگیره. البته نقطه ضعف روبرتو اینه که هر چقدر در حمله عالیه، در دفاع افتضاس و این برای یه هافبک خیلی بده. ترجیح من بازگشت سمپر و جایگزین شدن تدریجیش با بوسکتس شل و ضعیفه. همین طور آلن هلیلوویچ هم می تونه برگرده و کم کم جانشین اینیستا بشه. این وسط اگر بتونیم وراتی رو بگیریم خیلی خوب میشه، اما با این مدیریت بعیده. کوتینیو هم که یه جوری نمیشه تو ترکیب بارسا جاش داد گرچه دوست دارم بیاد.

تو دفاع ما پیکه و اومتیتی عالی رو داریم و مارلون بسیار امیدوار کننده. ماسکرانوی احمق که یه تنه لالیگای امسال رو ازمون گرفت قطعا باید از تیم جدا شه، و گرنه اگر 5 دقیقه هم بیاد تو زمین زخمشو می زنه. یه دفاع جوون کم ادعا کنار این سه نفر باشن این پست هم تکمیله.

تو حمله فکر نمی کنم خیلی بشه رو دلوفو حساب کرد چون خیلی متناوب بوده. اما یه مهاجم ذخیره خوب می خوایم. کاش تیم مدیریتی طوری بود که ما هم مثل رئال بتونیم بازیکنایی مثل خامس و ایسکو رو نیمکت داشته باشیم...


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۰۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
الان دیگه باید با سرعت واسه خرید بازیکنا اقدام کرد.این مدیرای ارسا تا روز اخر دارن گزینه هارو بررسی نیکنن.اخرشم خوبا مثل وراتی و کوتی و ببرین از دستمون مره.باید سریع کارو تموم کنن.مثل من سیتی


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۴۷)
 
LionMessi
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
همه چی دست بدست هم داد که رعال قهرمان بشه از داور بگیر تا شانس دوتا گل اول رعال به درو دیوار خورد گل شد رونالدو هم یه توپ طلا مفت دیگه گرفت
الکی الکی با گلهای افساید اقای گل شد
تیم های دیگه هم جوری جلو بارسلونا بازی میکنن انگار اگه بارسارو ببرن قهرمان میشن


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲:۰۷)
 
006007
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
خواستم یه آه و افسوس بگم بابت قهرمانی رئال مادرید و باید تا یک سال صبر کنیم


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
006007
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
حداقل یک دفاع راست و یک هافبک مثل وراتی رو میخوایم


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱:۲۷)
 
khoshoe875
پاسخ به: چهار بازیکن که والورده به آنها نیاز دارد
در دفاع راست ویدال رو داریم که واقعا خوبه اما باید براش یه جایگزین خوب بگیریم تا روبرتو در این پست که تخصصش نیست تلف نشه و تیم آسیب نبینه!

در پست مدافع مرکزی هم اول باید استاتید متیو و ماسکرانو رو بفروشیم بعد مارلون فوق العاده رو بیاریم تیم اصلی و اگه شد یه مدافع ذخیره ی جوون و آینده دار هم بگیریم!

در پست هافبک که بدون شک ضروری ترین نیاز تیمه ، به یک یا دو هافبکی نیاز داریم که در عین حال در دفاع خوب و مؤثر باشه در حمله هم همینطور باشه یکی مثل مارکو ورراتی!

در پست مهاجم هم آلکاسر رو داریم که با گذشت زمان داره بهتر میشه و البته حضور مهاجم سرعتی و پا به توپ و دریبل زنی مثل دلوفئو هم خوبه!


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!