به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هکتور بیرین: والورده سرمربی خوبی برای بارسا خواهد بودمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۷:۳۳) (۸۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

ورود هکتور بیرین به بارسا می‌تواند از جمله انتقال‌های مهم و پر سر و صدای تابستان امسال باشد. بارسا با آوردن والورده، اولین گام را برای این منظور برداشته است. در این خبر، مصاحبه کامل هکتور بیرین با نشریه اسپورت را در خصوص اخبار و شایعات این انتقال می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکی از این مشکلات این است که آرسنال برای فروش او، 40 میلیون یورو می‌خواهد؛ اما علاقه بازیکنان به بازگشت به نیوکمپ، می‌تواند مشکلات را حل کند.

بعد از اتمام فصلی که با قهرمانی در FA (جام حذفی انگلیس) همراه بود، چه احساسی داشتی؟

من از این فصل درس‌های زیادی گرفتم، از فراز و نشیب‌های آن، از لحظات سختی که تحت فشار تحمل کردیم و ... . به عنوان یک بازیکن، تجربه جدیدی بود. من فکر می‌کنم این یک تجربه مهم برای رزومه کاری من به شمار می‌رود. ما به پیروزی در جام حذفی نیاز داشتیم، رقابتی که ما همواره در آن خوب عمل کرده‌ایم. فینال خوبی بود. این خوب است که فصل را در سطح بالایی به پایان برسانید، چیزی که هواداران سزاوارش هستند.

زمانی که ونگر تو را روی نیمکت قرار می‌داد، احساس بدی داشتی؟

من رابطه خوبی با ونگر دارم. با تغییر سیستم بازی (آرسنال باید با 3 مدافع بازی می‌کرد) او یک وینگر دیگر برای عقب زمین می‌خواست. این چیزی است که شما می‌توانید آن را درک کنید، اینکه برای یک سیستم متفاوت، سرمربی به بازیکنان دیگری نیاز دارد. او فکر می‌کرد بازیکنان دیگر بهتر و مناسب‌تر هستند، اما در پایان به دلیل مصدومیت یا مسائل دیگر، من می‌توانستم بازی کنم. رابطه من با سرمربی به خاطر یک لحظه که نمی‌توانستم بازی کنم، بد نمی‌شد. شما باید به تصمیمات او احترام بگذارید.

تمدید قرارداد با ونگر چقدر روی آینده‌ات موثر است؟

من با ونگر رابطه خوبی داشتم اما اگر مربی دیگری بیاید، آرسنال همچنان تیم من است. هیچ چیز تغییر نمی‌کند. قرارداد من هنوز هم برقرار است. ماندن و ادامه همکاری سرمربی برای تمام بازیکنان خوب است، اما این چیزی را برای من تغییر نمی‌دهد.

فکر می‌کنی مذاکره‌ای با بارسا در میان باشد؟

این چیزی است که من در مورد آن اطلاعی ندارم. من با آرسنال مذاکره کرده‌ام، اما در فوتبال ممکن نیست که شما بدانید چه اتفاقی خواهد افتاد.

والورده به تو چراغ سبز نشان داده است، اینکه بارسا تو را می‌خواهد، برایت چه مفهومی دارد؟

شنیدن آن تمجید بزرگی است، من همیشه این را گفته‌ام. بارسا باشگاهی است که من از سنین نوجوانی در آن رشد کرده‌ام، بهترین باشگاه جهان است و توجه آنها به من لذت بخش است. باعث افتخار است است اما من اکنون بازیکن آرسنال هستم و اینجا قرارداد دارم.


از دست دادن لیگ قهرمانان می‌تواند برنامه‌هایت را تغییر دهد؟

هرکس که در لیگ قهرمانان بازی کرده باشد، دوست دارد باز هم این کار را انجام دهد. همه ما می‌خواهیم در سطح بالایی باشیم. حضور نداشتن در لیگ قهرمانان نا امید کننده است و بار منفی دارد. این ایده آل نیست و بله، می‌تواند کمی برنامه‌ها را تغییر دهد.

در مورد اتلتیک بیلبائوی تحت هدایت والورده چه نظری داری؟

در انگلستان تماشای بازی‌هایی که بارسا و رئال مادرید در آن‌ها نیستند، کار دشواری است، اما من او را دنبال می‌کردم، او سرمربی‌ای است که دوست دارد خوب فوتبال بازی کند. او در هر کجا بوده، خوب کار کرده است و سرمربی خوبی برای بارسا خواهد بود.


ممکن است مجبور به ترک آرسنال شوی؟

این فوتبال است. زمانی که [باشگاهی را] ترک می‌کنم، نمی‌دانم چه سرنوشتی پیش رویم است. این تصمیمی است که گاهی خوب است و گاهی نه. من در آرسنال پیشرفت کردم و اکنون اخباری پیرامون بارسا وجود دارد که خوشحال کننده است.

فکر می‌کنی ارزش 40 میلیون یورویی که آرسنال برای تو می‌خواهد را داری؟

من نباید در این مورد صحبت کنم. من باید در هر بازی به بهترین شکل عمل کنم و بهترین عملکرد ممکن را از خود به جای بگذارم.

من فردی هستم که چالش‌های جدید را دوست دارم. به همین دلیل به انگلستان آمدم. من به دنبال بهترین چیزها برای خود هستم. من کسی نیستم که از چالش‌ها بترسد. اکنون من بالای 21 سال دارم و تمرکزم روی مسابقات قهرمانی اروپا است.

ترجیح می‌دهی به عنوان مدافع کناری بازی کنی یا یک مدافع صرف؟

بازی به عنوان مدافع کناری فشار دفاعی کمتر دارد، شما آزادی بیشتری در حملات خواهید داشت. من یک هافبک بودم و دوست دارم در حملات حضور داشته باشم. در سال‌های اخیر در ترکیب‌های 4 دفاعه بازی کرده‌ام و آن را هم دوست دارم. من همواره کاری که سرمربی از من بخواهد را انجام می‌دهم.

آیا به جام جهانی تابستان آینده فکر می‌کنی؟

این هدف هر بازیکنی است. همه بازیکنان دوست دارند بین المللی شوند و در این تورنمت دیده شوند. اکنون مسابقات قهرمانی بالای 21 سال در پیش از است و من در فصل بعد برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در جام جهانی حضور یابم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: هکتور بیرین: والورده سرمربی خوبی برای بارسا خواهد بود
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

٤٠ ميليون كه قطعا نمى ارزه. نبايد برا بازيكنى كه مال خودمون بوده و مفت رفته انقدر پول حروم كنيم.

این نتیجه استفاده نکردن از بازیکنان خودمون هست وقتی بازیکنان تیم دوم به این نتیجه برسند که دیده نمی شوند راه رفتن در پیش خواهند گرفت


پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ (۹:۴۹)
 
toraj
پاسخ به: هکتور بیرین: والورده سرمربی خوبی برای بارسا خواهد بود
اگه قراره اینقدر پول به یه بازیکن متوسط هزینه کنن خب یه چیزی هم بزارن روش و به واکر پیشنهاد بدن که سطحش خیلی بالاتر از بلرینه


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هکتور بیرین: والورده سرمربی خوبی برای بارسا خواهد بود
٤٠ ميليون كه قطعا نمى ارزه. نبايد برا بازيكنى كه مال خودمون بوده و مفت رفته انقدر پول حروم كنيم.


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۳۹)
 
006007
پاسخ به: هکتور بیرین: والورده سرمربی خوبی برای بارسا خواهد بود
توی کارهای هجومی کارش خوبه ولی در دفاع چندان خوب نیست


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۲ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!