به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گواردیولا: دوست دارم وارد مغز لیونل مسی بشوم!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۴۱) (۷۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا و فعلی منچستر سیتی، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که دوست دارد وارد مغز لئو مسی، مرد شماره یک بارسلونا بشود و ببیند او چگونه فشار بودنِ بازیکن کلیدی در بارسا و آرژانتین را تحمل می‌کند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی همچنان به درخشش ادامه می‌دهد و با ثبات بی‌نظیری که با بودن در بالاترین سطح از خود نشان داده، از سوی بسیاری یکی از بهترین‌های تاریخ ورزش فوتبال شناخته می‌شود. ستاره بارسا در این فصل در 34 بازی 37 گل به ثمر رساند و 78 موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش فراهم ساخت.

گواردیولا نیز، که چهار سال سرمربیگری بارسا را به عهده داشت، با حضور مسی به عنوان بازیکن کلیدی تیمش، موفقیتی بی‌مانند کسب کرد. او در گفتگو با رادیو کاتالونیا گفت: «او یکی از با استعدادترین ورزشکاران تاریخ است. دوست دارم وارد مغزش بشوم و ببینم او چگونه با فشار داشتن بارسا و تیم ملی آرژانتین بر پشتش کنار می‌آید».

«همه دنیا از او انتظار دارند که در هر بازی 3 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل هم ارسال کند. باقی بازیکنان وقتی بدانند مسی را در سمت خود دارند، به طور کامل بر او تکیه می‌کنند».


با وجود اینکه بارسا در این فصل تنها توانست جام حذفی را به دست بیاورد، مسی بار دیگر تأثیر غیر قابل انکار خود را به رخ کشید. به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، توپ طلای 2017 را از آن خود خواهد کرد، و مسی مسئولیت بازگرداندن بارسا به جایگاه اصلی‌اش در اروپا را زیر نظر سرمربی جدید تیم، ارنستو والورده، بر عهده خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush_r2004
پاسخ به: گواردیولا: دوست دارم وارد مغز لیونل مسی بشوم!
زنده باد مسی


دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ (۸:۱۶)
 
006007
پاسخ به: گواردیولا: دوست دارم وارد مغز لیونل مسی بشوم!
خدا باید مارو ببخشه برای کم کاری کردن در این پنج سال گذشته که با کارهامون باعث شدیم بهترین بازیکن تاریخ تمام عناوینی رو که میتونست درو کنه رو ازش گرفتیم و حالا کار بجایی رسیده که رسیدن به پنج توپ طلا که زمانی بسیار بسیار بسیار دور از دست رس همه بود چیزی عادی و قابل دسترسی بشه . امیدوارم در طی چند سال آینده که این نابغه تاریخ در کنار ماست به تمام عناوین فردی و تیمی برسیم . یا حق


یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۵۳)
 
fatipbarca
پاسخ به: گواردیولا: دوست دارم وارد مغز لیونل مسی بشوم!
یکی از مهم ترین ضعف های بارسا اینه که این فصل حتی یه هافبک بازیساز درست حسابی هم نداشتیم و مسی مجبور میشد همش بیاد عقب. اگه این مشکل حل بشه، پنجاه درصد مشکلات بارسا حل میشه.


شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۲ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!