به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رونقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۱۵) (۸۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


موسسه فوتبالی CIES اخیرا آماری را منتشر کرده و در آن 110 بازیکن حرفه‌ای فوتبال را قیمت‌گذاری کرده است. در کنار قیمت‌گذاری فوق ستاره‌های بارسلونا، بازیکنانی که بارسا به خرید آن‌ها علاقه نشان داده است نیز در این فهرست حضور دارند. در این خبر میزان تقریبی پولی که باشگاه باید در این تابستان خرج کند را - طبق آمار موسسه CEIS - بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در صدر لیست این موسسه، نیمار قرار دارد؛ کسی که 210.7 میلیون یورو ارزش به او نسبت داده شده است. نفر دوم، دله علی با ارزش 155.1 میلیون یورو است و نفر سوم، هری کین با 153.6 میلیون یورو. در اتفاقی عجیب، لیونل مسی رتبه 4 این لیست را به خود اختصاص داده و با ارزش 151.7 میلیون یورو، بالا‌تر از آنتوان گریژمان 150.3 میلیون یورویی قرار دارد. لوئیز سوارز نیز با ارزش 140.8 میلیون یورو رتبه ششم را از آن خود کرده است. کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم رئال مادرید با 112.4 میلیون یورو در رتبه یازدهم این لیست حضور دارد.

الگوریتم این موسسه برای این رتبه‌بندی، بررسی حدود 2000 نقل و انتقال بازیکنان مختلف بوده است. هم چنین در این لیست سن، میزان مبلغ قرارداد فعلی، پست بازیکن و فاکتور‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو

در کنار ارزشگذاری ستارگان بارسلونا، موارد دیگری هست که می‌تواند برای باشگاه جذاب باشد. از آن جایی که بارسلونا به خرید هکتور بیرین، مارکو وراتی و عثمان دمبله علاقمند است؛ باید بدانیم که مجموع قیمت این سه بازیکن، چیزی برابر 198.5 میلیون یورو است. عثمان دمبله 87.1 میلیون یورو، هکتور بیرین 56.5 میلیون یورو و مارکو وراتی 54.9 میلیون یورو ارزش دارند.

از دیگر بازیکنانی که به بارسا لینک شده‌اند می‌توان به کریستین اریکسن از تاتنهام با ارزش 82.5 میلیون یورو، کوتینیو از لیورپول با 70.8 میلیون یورو، سزار آزپیلیکوئتا از چلسی با 55.2 میلیون یورو، محرز با 51.8 میلیون یورو و داگلاس کاستا با 47.2 میلیون یورو اشاره کرد.

موسسه فوتبالی CEIS، موسسه ایست که وظیفه‌اش ارائه آمار در بخش‌های مختلف فوتبال است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو
اگر رئال واقعا پنالدو رو بفروشه و عرب احمقى پيدا شه پول هنگفت برا اين بى مصرف بده وضع بازار و قيمتا بدترم ميشه!

مديراى ما هم كه در مذاكرات فوق بى عرضه ن...


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۳۱)
 
ekbari
پاسخ به: 198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو
در فصلی که گذشت بارسا خریدهای خوبی نداشت از جمله فروش دنی آلوز که اکثریت ناراضی بودن به خاطر همین نخرید ن بازیکن و فروش دنی آلوز بارسا سه گانه را از دست داد تو سال های گذشته هم همین طور همه میدونستن بارسا دفاع می خواست ومهاجم اما نمی خریدن امسال هم چیزی که واضح خرید هافبک به نظرم سری یا وراتی واجب است و خرید بییرین و سانچس دفاع وسط آژاکس که اگر این سه خرید خوب رو انجام بدهد بارسا فصل بعد به احتمال زیاد سه گانه را فتح خواهد کرد اگر هم که خرید نکند تیم به احتمال زیاد مشکل خواهد داشت نمیدونم چرا بعضی از هواداران اسمی از دفاع وسط نمی یارن خرید دفاع وسط اونم بازیکنی مثل سانچس واجب است چون تو هر دوپست دفاع وسط بازیکن ذخیره خوب میخواهبم ماسکرانو رو به عنوان هافبک دفاعی خیلی قبول دارم ولی به عنوان دفاع وسط نه به نظرم بدرد این پست اونم تو تیمی مثل بارسا نمی خورد متیو هم به نظرم بدرد بارسا نمی خورد به امید خرید های خوب


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۲۵)
 
006007
پاسخ به: 198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو
اگه بتونیم با مدیران باشگاه ها درست و حسابی برنامه بچینیم میشه خیلی کمتر از این هم سه تا خرید فوق‌العاده باشه برای چندین سال و مارو دوباره به نوک قله برگردونه


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۰۱)
 
fatipbarca
پاسخ به: 198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو
وراتی رو 55 قیمت گذاشتن، ولیحدود صدتا باید بدیم براش. این قیمت گذاری ها قیمت بازارو تعیین نمیکنه. روسای باشگاه ها مشخص میکنن.


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۵۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: 198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو
واقعا وراتی رو ۵۵ میلیون قیمت گذاشته؟جالبه...اریکسن پس چیزای بیشتری داره که اینجوری قیمتش بالاست؟


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۵۰)
 
mohsen.msn
پاسخ به: 198.5 میلیون یورو بودجه احتمالی مورد نیاز بارسا در تابستان پیش رو
بیرین روحتما باید جذب کنن.


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!