به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تبریک مسی و سایر ستارگان بارسلونا به قهرمانان تیم بسکتبال گلدن استیتتور پیش‌فصل
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۶:۱۶) (۶۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


پنج هفته مانده به تور تابستانی آمریکا، ستارگان بارسا پیام‌های تبریک ویژه‌ای برای قهرمانان فصل 2016/17 لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا ارسال کردند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به واکنش بارسایی‌های بسکتبال دوست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آفرین به شما جنگجویان


این یک نمونه از پیام‌های تبریکی بود که چهار تا از بزرگترین ستاره‌های بارسلونا در یک ویدئوی تحسین و تمجید گروهی از جنگجویان تیم گلدن استیت به مناسبت قهرمانی در لیگ حرفه‌ای بسکتبال فصل 2016/17 به اعضای این تیم تقدیم کردند.

این ویدئو با پیام مهاجم فوق ستاره بارسا، لیونل مسی در حالی که با چهره‌ای خندان در حال گفتن جمله «تبریک به شما، جنگجویان» به زبان اسپانیایی است، آغاز می‌شود و با تکرار همین جمله به انگلیسی توسط نیمار، جرارد پیکه و لوئیز سوارز که همگی در حال لبخند زدن هستند، ادامه می‌یابد.

تنها پنج هفته به سفر بارسلونا برای شرکت در تور تابستانی 2017 باقی مانده است. باشگاه در حال معطوف کردن توجهات خود به کشور آمریکاست. تیم قرار است در اواخر ماه جولای برای شرکت در سه دیدار دوستانه بزرگ از شهرهای نیویورک، واشنگتن دی سی و میامی در جام بین المللی قهرمانان دیدن کند.

در تاریخ 22ام جولای، بارسا با یوونتوس در ورزشگاه مت لایف شهر رترفورد جنوبی در ایالت نیوجرسی روبرو خواهد شد. پس از آن تیم در همان ماه باید با منچستریونایتد در ورزشگاه فدکسفیلد شهر لنداور در ایالت مریلند مصاف کند. این تور در تاریخ 29 جولای با جدال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه میامی، در اولین الکلاسیکویی که تا بحال در خاک آمریکا برگزار شده، پایان می‌یابد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تبریک مسی و سایر ستارگان بارسلونا به قهرمانان تیم بسکتبال گلدن استیت
بسکتبال این ورزش کسالت آور...


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!