به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلزنی یری مینا برای کلمبیا در برابر چشمان رابرت فرناندزنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۲۱) (۷۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

شب گذشته (سه شنبه)، رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا، در مادرید حضور یافت تا بازی این مدافع مرکزی، یری مینا برای کلمبیا مقابل کامرون - در یک دیدار دوستانه - را از نزدیک مشاهده کند؛ مینا نیز عملکردی چشمگیر از خود به نمایش گذاشت و با به ثمر رساندن ۲ گل به عنوان فرمانده خط دفاعی تمیش آن را تکمیل کرد. یکی از گزینه‌های بارسا برای نقل و انتقالات این فصلش امضاء قراردادی ۹ میلیون یورویی با یری مینا است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رابرت می‌خواست مینا را از نزدیک ببیند، کاری که طی ماه‌های اخیر که او در برزیل بود، نتوانست انجام دهد. بارسا گزارشات خوبی از این بازیکن دریافت کرده است. مینا اکنون متعلق به پالمیراس است اما یکی از گزینه‌هایی است که بارسا برای امضاء قرارداد با او در آینده برنامه ریزی کرده است. در ابتدا قرار بود باشگاه او را تحت نظر داشته باشد و به دنبال به اختیار گرفتنش، اما پیشرفت خوبش باعث شده آنها مجبور شوند هرچه زودتر در مورد او تصمیم‌گیری کنند.

شرایط فعلی مینا را تا پایان ۲۰۱۷ در برزیل می‌بیند اما شایعاتی مبنی بر علاقه تیم‌های انگلیسی به او هم مطرح است. بدون شک با عملکردی که مقابل کامرون از خود به نمایش گذاشت، شایعات خروجش بیشتر هم خواهند شد.

رابرت او را به عنوان یک بازیکن دوست دارد اما هنوز قانع نشده که همان مدافعی است که بارسا به آن نیاز دارد. در هر صورت حضور او برای تماشای مستقیم بازی سه شنبه شب مینا، چیزی نبود که از دید رسانه‌های کلمبیا دور بماند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلزنی یری مینا برای کلمبیا در برابر چشمان رابرت فرناندز
باید یه خرید اومتیتی وار دیگه بکنیم که شاهکار لوئیز انریکه بود. باید از اسامی بزرگ گذشت و سراغ استعدادهای واقعی رفت که قیمت معقولیم دارن.


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۲۴)
 
006007
پاسخ به: گلزنی یری مینا برای کلمبیا در برابر چشمان رابرت فرناندز
ما میتونیم بازیکنانی مثل : متیو،ماسکرانو، رافینیا، آرداتوران، فرمالن، مونیر، داگلاس، گومز رو بفروشیم بجاش به بازیکنان تیم دوم مثل مارلون بها بدیم و البته سه تا خرید در سه پست دفاع راست و هافبک بازیساز و مهاجم راست


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۵۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: گلزنی یری مینا برای کلمبیا در برابر چشمان رابرت فرناندز
اگه ماسکرانو و متئو جفتشون رو بفروشن خورخه مره یا همین یری مینا گزینه های قیمت پایین و با استعداد هستن وگرنه که فقط پول حروم کردنه وقتی ماسکرانو سوتی قراره جای یه مدافع جوان مثل مارلون و شاید همین یری مینا رو بگیره


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۱۸)
 
006007
پاسخ به: گلزنی یری مینا برای کلمبیا در برابر چشمان رابرت فرناندز
از زمانی که فرناندز اومده اوضاع خرید و فروش ما ناجور شده . ما نیاز به خرید مدافع وسط نداریم در حالی که مارلون رو بسیار آماده میبینیم . بجای خریدهای ناجور باید به فکر آوردن بازیکن از تیم دوم بود چونکه اگر روند چند سال گذشته رو طی کنیم این بد نامی که بارسا از جووناش بهره نمیگیره باعث رفتن آینده داران ما میشه


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۵۷)
 
fatipbarca
پاسخ به: گلزنی یری مینا برای کلمبیا در برابر چشمان رابرت فرناندز
خوبه، امیدوارم زودتر بین این و داوینسون سانچز یکی رو بگیرن.مارلون هم که هست، خط دفاعی مون تا چندسال تامینه.


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!