به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازدید ایوان راکیتیچ از دفتر بارسا در نیویورکتور پیش‌فصل
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۰۹) (۴۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این هافبک آبی و اناری پوش تعطیلات خود را در آمریکا می‌گذراند و روز گذشته از دفتر باشگاه در نیویورک بازدید کرد؛ جایی که او و هم‌تیمی‌هایش باید تور پیش فصل خود را در آن برگزار کنند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ایوان راکیتیچ اولین بازیکن تیم اصلی بارسلونا است که از دفتر باشگاه در نیویورک دیدن کرده است. بارسا دفتر خود در ایالات متحده آمریکا را در تاریخ 7 سپتامبر 2016 افتتاح کرد و سفیر باشگاه، رونالدینیو، افتخار انجام این کار را داشت. همچنین چراغ‌های ساختمان امپایر استیت به رنگ‌های آبی اناری‌ها در آمد.

این هافبک کروات اکنون به همراه خانواده‌اش در تعطیلات است و مهم‌ترین بخش سفر خود را با بازدید از دفتر آبی و اناری‌ها رقم زد. در ماه جولای، تیم اصلی بارسلونا، تحت هدایت ارنستو والورده تور تابستانی خود را در آمریکا آغاز خواهد کرد. آنها از نیویورک دیدن کرده و در 23 جولای مقابل یوونتوس قرار خواهند گرفت. بازی بعدی، مقابل منچستر یونایتد در تاریخ 27 جولای در ورزشگاه فدکسفیلد در لاندرور مریلند برگزار خواهد شد. سومین و آخرین بازی بارسا در این رقابت‌ها نیز، مقابل رئال مادرید در ورزشگاه هارد راک در میامی فلوریدا در تاریخ 30 جولای سوت خواهد خورد.

این بازی‌ها، بخشی از مسابقات تورنمت جام بین المللی قهرمانان (ICC) آمریکاست. بارسا پیش از در تابستان سال‌های 2015 (در آمریکا) و 2016 (در اروپا) نیز در رقابت شرک کرده بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: بازدید ایوان راکیتیچ از دفتر بارسا در نیویورک
امیدوارم که یه غلطی بکنند وگرنه فصل بعد هم هیچ کاره ایم . باید بازیکنان بزرگ تیم و کاپیتانها دست به کار بشند به مدیریت فشار بیارند.


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۳۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازدید ایوان راکیتیچ از دفتر بارسا در نیویورک
کلا خودشون که خواب بودن به نظر یه مربی گرفتن و بهش گفتن همین بازیکنا از سرت هم اضافست نمیخوایشون میفروشیم ولی هیچی نمیخریم


جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازدید ایوان راکیتیچ از دفتر بارسا در نیویورک
این تیم مدیریتی لعنتی دست از این نمایش ها بر نمی داره. همه کارشون شده افتتاح دفتر و برگزاری سمینار و عکس گرفتن و ... اما اصل داستان رو غافلن!


جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!