به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا در فکر گشودن درهای خروج برای تعدادی از بازیکناننقل و انتقالات
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۲۳) (۸۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


تعدادی از بازیکنان بارسلونا که فوتبال خود را در فصول اخیر به صورت قرضی در خارج از نیوکمپ دنبال کرده‌اند و باشگاه اکنون در آستانه گشودن درهای خروج برای دادن اجازه ترک تیم است. در این خبر از اسامی این بازیکنان که ممکن است در فصل آینده دیگر جزو تیم نباشند و جزئیات بیشتری از این تصمیمات، آگاه خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در تابستان گذشته شاهد جدا شدن تعدادی از بازیکنان مختلف از باشگاه بودیم؛ دنی آلوز مهم‌ترین خروجی تیم در فصل پیش بود که به یوونتوس پیوست و در حال لذت بردن از موفقیت‌های کنونی در این تیم است. ساندرو رامیرز بازیکن دیگری بود که به مالاگا پیوست و موفق به زدن تعداد قابل توجهی گل شد.

اما برای باشگاهی با قدمت و تاریخی غنی که بازیکنان جوانان با کیفیت بالا را به کمک لاماسیا تولید می‌کند؛ با اهمیت‌ترین چیز این است که دو تا از بازیکنانی که درجستجوی موقعیت و زمان بازی وعده داده شده در نیوکمپ بودند، یعنی سرجی سمپر و مونیر ال حدادی فصول بی‌فروغ و بدون درخشش خاصی را پشت سرگذاشتند.

هدف باشگاه این خواهد بود که هر دوی این بازیکنان را برگرداند و آنها را در تیم مشارکت دهد، اما اتفاق محتمل‌تر برای سمپر این است که او مدتی برای تیم میانه جدولی دیگری در لالیگا به میدان برود؛ تا بتواند زمان بازی قابل توجهی را پس از حضور زیر نظر مربیان مختلف در خرانادا، دریافت کند.

در مورد مونیر نکته‌ای که کاملا مشخص است، کیفیت بالای فردی اوست؛ اما یک فصل سخت در والنسیایی که در طول فصل دچار کشمکش و مشکلات بود ممکن است باعث شود این بازیکن با اطمینان از اجرا شدن گزینه بازخرید، به تیم دیگری برود.

در سمت دیگر توماس فرمایلن می‌تواند یکی دیگر از خروجی‌های تیم باشد؛ هرچند که مرد بلژیکی تا سال 2019 قرارداد دارد، احتمالا با فسخ شدن آن از سوی تیم مواجه خواهد شد. این مدافع فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم آس رم گذراند و بازگشت او به کاتالونیا تقریبا بعید به نظر می‌رسد.

داگلاس فصل پیش را در تیم اسپورتینگ خیخون سقوط کرده گذراند و از آن جایی که به دنبال حضور در تیم ملیست؛ به بازی در اروپا ادامه خواهد داد. اما او همچنین در بارسلونا بازی نخواهد کرد، همانند کریستین تیو که فصل پیش را در فیورنتینا توپ زد و با کمتر از 10 میلیون یورو می‌تواند تیم را ترک کند.

بسته به اینکه که باشگاه چه مقدار از پتانسیل فروش آردا توران و جرمی متئو بهره ببرد؛ هافبک برزیلی تیم، رافینیا، هم می‌تواند به عنوان بازیکنی که به دنبال دقایق بیشتری حضور در زمین مسابقه برای حضور در جام جهانی است، تیم را ترک کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا در فکر گشودن درهای خروج برای تعدادی از بازیکنان
گومز پیشرفت می کنه. قابلیتشو داره. به شرطی که بهش فضا بدن و انقدر روش فشار نیارن!

مونیر هم به قدر کافی فرصت درخشش داشته و چیزی نشون نداده.

اما سمپر جواهره! اگر والورده ردش کنه بره ایمان میارم که واقعا عقل نداره!


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۱۸)
 
006007
پاسخ به: بارسلونا در فکر گشودن درهای خروج برای تعدادی از بازیکنان
ما بازیکنان مفت خور زیادی داریم باید حدود هفت هشت نفر رو تعقیر بدیم


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۱۷)
 
forca_barcelonaa
پاسخ به: بارسلونا در فکر گشودن درهای خروج برای تعدادی از بازیکنان
وقتی هم انریکه و هم والورده گفتن می خوانش یعنی یه چیزی داره دیگه حتما


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۱۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: بارسلونا در فکر گشودن درهای خروج برای تعدادی از بازیکنان
والا بخدا این گومز هم هیچ فایده ای نداره واقعا سطحش بالاتر از دنیس سوارزه؟سبک بازیشون که کلا فرق داره ولی خداییش گومز هیچ جوره نمیتونه به درد بخوره همونطور که آردا به درد بارسا نخورد وقت دادن به دنیس که بدون شک تعصب داره و استعداد و البته که سبک بازیش به بارسا میخوره خیلی عاقلانه تر از گومز هست دنیس بمونه پیشرفت نکنه ضرری وجود نداره ولی گومز بمونه پیشرفت نکنه باید نصف قیمت فروخته بشه و حقوق مفت هم بگیره


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!