به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شرایط انتقال نلسون سمدو و مایکل سری به بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۲۰) (۱,۱۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


نقل و انتقالات باشگاه‌ها آغاز شده، بارسلونا به دنبال یک هافبک و مدافع مناسب برای خرید است. مایکل سری و نلسون سمدو دو بازیکنی هستند که باشگاه به خرید آن‌ها علاقه نشان داد و در این خبر شرایط انتقال این دو بازیکن را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جین مایکل سری، هافبک آینده دار باشگاه نیس، قصد دارد تابستان امسال نیس را ترک کند و به نظر می‌رسد که مقصد او رم خواهد بود. مدیرورزشی جدید باشگاه رم، مونچی که سابقه فعالیت در باشگاه سویا را نیز دارد، نظر او را برای آمدن به ایتالیا جلب کرده و به گزارش اسپورت تنها جزئیات نهایی برای مذاکره باقی مانده است.

سری یکی از بازیکنانی است که در تابستان امسال شایعات زیادی در مورد او بوده و بارسلونا و پاریس سنت ژرمن خواهان به خدمت‌گیری او هستند اما به گزارش منابع ایتالیایی، مونچی گوی رقابت را از دو باشگاه ربوده و سری بسیار به رفتن به سری آ نزدیک است.

باشگاه نیس پیشنهاد اول رمی‌ها را رد کرده بود اما پیشنهاد دومی که گلادیاتور‌ها فرستادند، فرانسوی‌ها را راضی کرده تا به این قرارداد تن دهند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نلسون سمدو، مدافع راست باشگاه بنفیکا یکی دیگر از بازیکنانی است که بارسلونا در کنار هکتور بیرین به خرید او علاقه دارد.

به گزارش A Bola، بارسا با باشگاه پرتغالی مذاکراتی را انجام داده است اما گفت و گو‌ها آن طور که بنفیکا انتظارش را داشته خوب پیش نرفته است. لوئیز فیلیپ وییرا، رئیس باشگاه بنفیکا حداقل مبلغ 50 میلیون یورو - 10 میلیون کمتر از بندآزادسازی این بازیکن - را روی سمدو قیمت گذاشته است.

از آن جایی که نلسون گزینه اول کاتالان‌ها نیست، باشگاه مذاکرات را به کندی پیش می‌برد اما از آن طرف منچستر یونایتد و بایرن مونیخ نیز از علاقه مندان به خرید او هستند.

یکی از خواسته‌های وییرا معاوضه جوردی امبولا و مارک کوکورلا، دو ستاره آینده دار بارسلوناست و از آن جایی که امبولا به موناکو نزدیک است، بعید است که او بتواند درخواسته‌اش موفق باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: شرایط انتقال نلسون سمدو و مایکل سری به بارسلونا
فعلا که نشان از حراج گذاشتن جوونا رو میبینیم یه خبر خوندم که آمبولا به موناکو پیوسته و احتمال داره یکی دیگه از آینده داران رو باخودش ببره


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۵۱)
 
ekbari
پاسخ به: شرایط انتقال نلسون سمدو و مایکل سری به بارسلونا
من در یوتیوب دیدم کلیپ سری و وراتی را من وقتی که مقایسه کردم سری و وراتی را به نظر من نه تنها سری کمتر از وراتی نیست بلکه به نظرم بهترم آمد البته کلیپ ملاک نیست برای ارزیابی بازیکن که کدام بهتر است ولی می شود تاحدودی عملکردشون و مورد ارزیابی قرار داد به نظرم سری خرید خوبی میتونه باشه و در مورد بیرین و سمدو هم چنین ارزیابی کردم دیدم تکنیک سمدو بیشتر است ولی سرعت بیرین بیشتر در کل به نظرم بیرین خوبه سمدو هم خوبه هر کدوم بیان مفیداست ودر مورد دفاع وسط هم که حتما می خواهیم به نظرم سانچس خیلی خوب آمد بد نیست برین کلیپ هاشون ببینید در هر صورت به سه خرید نیاز واجب داریم در سه پست هافبک و دفاع راست و دفاع وسط


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شرایط انتقال نلسون سمدو و مایکل سری به بارسلونا
کلا با خرید گرون قیمت مخالفم!


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!