به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد تیم‌های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته‌ای که گذشت!سایر ورزش‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۱۰) (۹۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

در حالی که روزهای پایانی و داغ فصل را پشت سر می‌گذاریم، آبی و اناری پوشان حاضر در رشته‌های مختلف باشگاه نیز این شور و حرارت را به هواداران اف سی بارسلونا در سراسر جهان منتقل می‌کنند. هفته گذشته، تیم‌های مختلف باشگاه در رقابتهای مختلفی برابر حریفان به میدان رفتند که در این خبر به طور مفصل به بررسی آنها پرداخته‌ایم. با ما در این گزارش همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوتسال

اینتر مووی استار 6 بارسلونا لاسا 1
دیدار دوم فینال لیگ فوتسال اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: پاکو سدانو، ایکاردو، دیگو، لوزانو و فرائو
گل‌ها: فرائو (دقیقه 36)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از پیروزی در نخستین گام، یاران پلازا دیدار دوم فینال را به اینتر مووی استار واگذار کردند تا چشم به بازی سوم در پالائو داشته باشند. آنها در صورتی که دو بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، عنوان قهرمانی رقابتهای فوتسال اسپانیا را تصاحب خواهند کرد.

در این بازی، بارسایی‌ها فرصت‌های بسیاری برای گشودن دروازه حریف داشتند، اما شانس با آنها یار نبود و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری به هدر می‌رفتند، گویی توپ قصد ورود به دروازه میزبان را نداشت! گل دیر هنگام فرائو – که در صدر جدول گلزنان قرار دارد – هم کارساز نبود و این دیدار با شکست بارسلونا لاسا همراه شد.



بارسلونا لاسا 6 اینتر مووی استار 1
دیدار سوم فینال لیگ فوتسال اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: پاکو سدانو، لوزانو، ایکاردو، دیگو و فرائو
گل‌ها: لوزانو (دقیقه 1)، فرائو (دقایق 2 و 37)، ایکاردو (دقیقه 3)، آدولفو (دقیقه 14)، باتیستا (دقیقه 15)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

غیر قابل مهار! این را می‌توان به بازیکنان جنگنده بارسا لقب داد. در شبی که ورزشگاه پالائو شهر بارسلونا مملو از تماشاگر بود، شاگردان پلازا اینتر مووی استار را در هم کوبیدند تا دومین پیروزی خود برابر این تیم را جشن بگیرند. آنها اکنون تنها یک گام تا قهرمانی در رقابتهای این فصل فاصله دارند.

حتی متعصب‌ترین هوادار بارسا هم پیش بینی چنین شروعی را نکرده بود. جایی که آبی و اناری‌ها سه دقیقه طوفانی را به حریف تحمیل کردند و فرصت نفس کشیدن به این تیم ندادند. دقیقه اول بازی، با گل فوق‌العاده دیدنی لوزانو همراه بود و پس از او، فرائو و ایکاردو هر یک موفق به گشودن دروازه اینتر مووی استار شدند. در ادامه حریف تلاش بسیاری برای برگرداندن نتیجه کرد، اما مهارهای دیدنی سدانو نقش به سزایی در کسب این پیروزی در پایان نیمه اول داشت.

با شروع نیمه دوم، آبی و اناری‌ها فشار حملات خود را روی دروازه حریف حفظ کردند و در دقیقه 14 بازی، آدولفو گل چهارم را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد هم باتیستا موفق به گلزنی شد تا حساب کار 5-0 شود. بارسا کاملا بر بازی احاطه داشت و بازی شناور خود را به حریف دیکته کرده بود؛ تا اینکه دقیقه 36 لولو یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما بلافاصله با واکنش فرائو مواجه شد تا این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود بارسلونا لاسا به پایان برسد.

فوتبال

بارسلونا ب 0 کارتاگنا 1
دیدار برگشت شانس مجدد پلی آف لیگ سگوندا ب اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: سوارز، پالنسیا، کوکورلا، فالی، بورخا لوپز، مارلون، سارسانداس، گومبائو، آلنیا، پرئا و مارک
گل‌ها: -


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها که بازی رفت را در کارتاگنا به سود خود به پایان برده بودند، با خیالی آسوده در مینی استادی مقابل دیدگان حدود 5000 تماشاگر و با حضور جوردی کاردونر و جوردی مستره، دو تن از سران باشگاه و نیز سرجی سمپر، از اعضای تیم اصلی بارسلونا برای دومین بار به مصاف حریف رفتند.

کارتاگنا که چیزی که برای از دست دادن نداشت، از همان ابتدا تاکتیک هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود و فرصت‌های خطرناکی به روی دروازه سوارز ایجاد می‌کرد، اما با واکنش‌های به موقع از گلر آبی و اناری‌ها مواجه می‌شد. از سویی بارسایی‌ها هم چندین بار شانس خود را امتحان کردند که موفق به باز کردن دروازه نشدند. دو تیم یکدیگر را تحت فشار قرار داده بودند و هیچ یک کاری از پیش نمی‌برد واین به سود بارسا بود. تا اینکه حرکت پالنسیا در محوطه جریمه از سوی داور خطا تشخیص داده شد و یک ضربه پنالتی برای کارتاگنا به دست آمد که گارسیا در دقیقه 80 از آن نهایت استفاده را برد و تیم خود را پیش انداخت. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان جرارد لوپز به مرحله نهایی پلی آف دسته دوم اسپانیا راه پیدا کنند و به صعود امیدوار‌تر شوند؛ صعودی که می‌توانست راحت‌تر به دست آید!

بازی آینده: یکشنبه 28 خرداد، ساعت 20:30؛ ریسینگ سانتاندر – بارسلونا ب (مرحله نهایی شانس مجدد پلی آف لیگ سگوندا ب)





بسکتبال

اخبار تیم

خروج اولسون و پرپروگلو

برد اولسون 34 ساله که ژانویه 2013 به جمع آبی و اناری‌ها پیوست، قصد تمدید قرارداد خود با این باشگاه را ندارد و فصل آینده در پالائو حضور نخواهد داشت. او از جمله بازیکنان خارجی بسکتبال بارسلونا است که صاحب بیشترین دقایق بازی می‌باشد. اولسون همراه با بارسلونا لاسا موفق به کسب یک عنوان قهرمانی لیگ در سال 2014، یک قهرمانی در کوپا دل ری در سال 2013 و یک سوپر کاپ شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

استرتوس پرپروگلو یونایی نیز دیگر بازیکنی است که به زودی از باشگاه خواهد رفت. در واقع بارسلونا قصد فعال‌سازی بند تمدید یک ساله در قرارداد این بازیکن را ندارد.

سیتو آلونسو، سرمربی جدید تیم بسکتبال

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آلونسو 41 ساله به تازگی با عقد قراردادی دو ساله، به عنوان سرمربی جدید بارسلونا لاسا معرفی شد. او پیش از این سابقه حضور در تیم‌هایی چون ویتوریا باسکنیا و بیلبائو بسکت را در کارنامه دارد و امیدوار است دو سال درخشان را برای هواداران بارسلونا رقم بزند.


هندبال

بارسلونا لاسا 32 هوئسکا 19
دیدار یک چهارم نهایی کوپا دل ری اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: پرز د وارگاس، سابیچ، مم، انترریوس، ان گوئسان، سایپرزاک و ریورا
نتایج به تفکیک نیمه: 16-8 / 32-19


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از کسب رتبه چهارم در لیگ قهرمانان اروپا، این بار نوبت کوپا دل ری بود و بارسایی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها به خوبی ظاهر شدند و موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.

کاتالانها این بازی را قدرتمندانه آغاز کردند و به لطف نمایش خوب بازیکنان خود همواره از حریف پیش بودند. در نهایت موفق شدند این بازی را با حساب 32 بر 19 به سود خود به پایان ببرند.

گرنولرس 23 بارسلونا لاسا 37
دیدار نیمه نهایی کوپا دل ری اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: گونزالو، توماس، سورهایندو، ریورا، ان گوئسان، مم و موروس
نتایج به تفکیک نیمه: 10-17 / 23-37


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم هندبال اف سی بارسلونا موفق به کسب یک پیروزی شیرین در دیدار دربی شد و به فبنال کوپا دل ری صعود کرد. در نیمه اول نمایش دیدنی والرو به بارسا بسیار کمک کرد؛ جایی که این بازیکن موفق شد به تنهایی 5 گل از 6 گل ابتدایی آبی و اناری‌ها را به ثمر برساند. مهارهای بسیار خوب گونزالو نیز از دلایل موفقیت بارسا در نیمه اول بود.

در نیمه دوم نیز بارسا اختلاف گل‌های خود را حفظ کرد و سعی در افزایش آن داشت. تا جایی که لازاروف و آنتونیو گارسیا با درخشش در این نیمه بارسا را پس از 45 دقیقه با حساب 27-16 از حریف پیش انداختند. در نهایت این بازی با حساب 37-23 به سود بارسلونا لاسا به پایان رسید.

بارسلونا لاسا 34 لاریوخا 29
دیدار فینال کوپا دل ری اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: گونزالو، ویکتور توماس، انترریوس، سورهایندو، والرو، مم و موروس
نتایج به تفکیک نیمه: 14-14 / 34-29


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا قهرمان کوپا دل ری اسپانیا شد! آبی و اناری‌ها در دیدار فینال، موفق به پیروزی برابر لاریوخا شدند تا کمی از تلخی ناکامی در لیگ قهرمانان بکاهند. این دیدار که بسیار حساس و نفس گیر دنبال می‌شد، با نمایش خوب شاگردان ژاوی پاسکوئال همراه بود و در نهایت جام قهرمانی به بارسلونا رسید.

در ادامه ویدئوی دیدار فینال را مشاهده می‌کنید!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته ای که گذشت!
اگه صعود کنیم به لیگ 2خیلی برای لاماسیا خوب خواهد بود


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۴۸)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته ای که گذشت!
سگوندا ب مثل جنگل میمونه همه همو میخورن
ان شاالله میره بالا


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته ای که گذشت!
عالى!


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۲۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته ای که گذشت!
تیم ب واقعا باید صعود کنه اصلا سطح سگوندا ب خوب نیست هیچ تاثیری در پیشرفت بازیکنای تیم ب نداره


شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۴ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!