به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آرسنال خطاب به بارسا: هکتور بیرین فروشی نیستنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۲۱) (۷۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ظاهراً آرسنال نمی‌خواهد شرایط را برای بارسلونا آسان کند. حداقل تا این لحظه، به گزارش ایندیپندنت، آنها مایل نیستند با بارسا در مورد انتقال هکتور بیرین مذاکره کنند. او بازیکنی نیست که آرسن ونگر بخواهد از دستش بدهد و آرسنال معتقد است که فصل آینده را نیز در ورزشگاه امارات توپ خواهد زد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از ابراز تمایل هکتور بیرین نسبت به بازگشت به باشگاه کاتالانی (آرسنال او را از لاماسیا زمانی که کمتر از 20 سال داشت، خریداری کرد)، بارسا به انتقال او امیدوار بود؛ باشگاه امید داشت که به کمک او، نه تنها عملی شدن این انتقال تسهیل یابد بلکه با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو همه چیز تمام شود.

آرسنال می‌داند بیرین یکی از اولویت‌های تابستان امسال بارسلونا است، چرا که این تیم بعد از خروج دنی آلوز در سال گذشته، هرگز نتوانست جای خالی او را به درستی پر کند.

سرمربی جدید بارسا، ارنستو والورده که علاقه شدیدی به بازی در عرض دارد، با رابرت فرناندز توافق کرد که تیمش حتماً یک مدافع راست خوب داشته باشد. او همچنین توافق دیگری درباره جذب وراتی با مدیر ورزشی بارسا داشته است.

هر گونه انتقالی در مورد این مرد ایتالیایی نیز کار پیچیده‌ای است، چرا که PSG حاضر به فروش او نیست. البته وراتی نیز مانند هکتور بیرین، تمایل به خروج نشان داده و حتی به باشگاهش پیشنهاد کرده مذاکرات را آغاز کند.

برخی از هواداران آرسنال آرسن ونگر را نمی‌خواهند و از طرفی هنوز تکلیف تعدادی از بازیکنانش مانند، الکسیس سانچز، مشخص نیست، با این حال باشگاه نمی‌خواهد در مورد بیرین، مقابل بارسا ضعف نشان دهد تا کار را برای آبی و اناری‌ها. تا آنجا که ممکن است، مشکل سازد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: آرسنال خطاب به بارسا: هکتور بیرین فروشی نیست
کادر فنی بارسا و مدیر فنی نباید بازیکن بیخودی بگیرند ما نیاز به بازیکنانی داریم که به سبک بارسا بخورند نه نفراتی مثل گومز راکیتیچ متیو آرداتوران و خیلی ها که پول حروم کردیم و نتیجه نگرفتیم نگاه کنید به بازی پرتغال و روسیه ببینید گومز داره دنبال نخود سیاه میدوه برعکس خرید گواردیولا :آندره سیلوا کل خط هافبک رو راه انداخته. باید این اشتباهات رو پایان بدیم اگر میشه بازیکنی بیاریم که هم خون ما باشه وگرنه روی جوونایی مثل آلنیا و خیلی هایی که الکی قرض دادیم به تیمهای دیگه رو برگردونیم بهتره نفراتی مثل هالیلوویچ و...


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۱۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: آرسنال خطاب به بارسا: هکتور بیرین فروشی نیست
والا به جهنم انگار طرف بهترین دفاع راست دنیاست ویدال هم عین همین اقاست فقط این اقا اسمش دراومده تکنیکی که نیست دفاع کردنشم که هیچی کلا فقط سرعت داره و نفوذ که ویدال هم داره ما توی دفاع کردن مشکل داریم دنی واسه اینکه سنش رفته بود بالا تمدید نکردن باهاش(درست یا غلط)بعد چه فایده داره یه همچین بازیکنی کلا بارسا بازیکن خودش رو داده ارسنال هیچوقت واسش خیر نداشته وقتی برگشته اینم خیلی بهش امیدی نیست


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آرسنال خطاب به بارسا: هکتور بیرین فروشی نیست
به جهنم.


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!