به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عثمان دمبله در آستانه پیوستن به بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۳) (۹۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دمبله از مهم‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی تابستان امسال بارسلونا است. این مهاجم سال گذشته با قیمت 12 میلیون یورو از رن به بروسیا دورتموند پیوست. او همواره یکی از اهداف رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا بوده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از زمانی که این بازیکن برای تیم زیر 15 سال فرانسه بازی می‌کرد، بارسا او را تحت نظر داشته است. دمبله در نیوکمپ شناخته شده است. در واقع، پیش از آنکه رن را ترک کند، شخصاً با رابرت ملاقات داشته، کسی که سعی می‌کرد او را برای عضویت در باشگاه کاتالان متقاعد کند. اما دمبله به دورتموند رفت چرا که در آلمان حضور منظم او در بازی‌ها تایید شده بود، اتفاقی که در نیوکمپ، با حضور مسی، نیمار و سوارز شانس کمتری برای وقوعش بود.

روز گذشته (چهار شنبه)، بیلد، این روزنامه آلمانی، تصریح کرد که بارسا برای قراردادی 5 ساله با مدیر برنامه‌های این بازیکن به توافق رسیده است. البته باشگاه نمی‌تواند مهر تایید روی این اطلاعات بزند.

فرانس فوتبال نیز بر اساس جزئیاتی ادعا می‌کند بارسلونا 80 میلیون یورو در اختیار دورتموند نخواهد گذاشت، اما آنها آماده‌اند که 50 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون یورو متغیر (بسته به عملکرد بازیکن) بپردازند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: عثمان دمبله در آستانه پیوستن به بارسلونا
واقعا خيلى به نظر نمياد خريد دمبله برا بارسا ضرورى باشه. شخصا اصلا دوست ندارم مسى رسما هافبك شه.


پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۲۲:۳۸)
 
akbarimatin17
پاسخ به: عثمان دمبله در آستانه پیوستن به بارسلونا
بازم داره اشتباه فصل قبل تکرار میشه.ما فصل گذشته نیاز فوری به یک دفاع راست داشتیم ولی جدی گرفته نشد.امسال هم همون اشتباه بزرگ داره تکرار میشه


پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۴۷)
 
006007
پاسخ به: عثمان دمبله در آستانه پیوستن به بارسلونا
ما آمبولا رو داریم مفت مفت میدیم موناکو اونوقت داریم میگردیم دنبال بازیکن با سن و سال دمبله و انتظار داریم بازیکنان آکادمی ما رشد کنند و جا پای نسل قبلی ما بگذارند. تا زمانی که این حس به آکادمی القا نشه که میشه با تلاش در تیم ب بارسا به تیم اصلی رسید ما مجبوریم آینده داران خودمونو بفروشیم و دوباره با قیمت‌هایی بسیار بالا بخریمشون


پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۴۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: عثمان دمبله در آستانه پیوستن به بارسلونا
مطمئنن دورتموند مقاومت میکنه ولی نه مثل پی اس جی برای وراتی...جذب وراتی و دمبله بدون جذب دفاع راست بازم موفقیت محسوب میشه امیدوارم این اتفاق بیفته


پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۱)
 
hemad
پاسخ به: عثمان دمبله در آستانه پیوستن به بارسلونا
باشگاه دورتموند این ادعا رو رد کرد و گفت دمبله فروشی نیست و میمونه فصل جدید...
بعد شانس هم نداریم یکی با جون دل بخواد بیاد بارسا! این ام پاپه داره خودش رو میکشه بره رئال ولی امثال دمبله تو دورتموند راضی ان و میگن که خوشحالن همونجا! نمیدونم چه سریه که هرکی میخواد بره رئال با اون نیمکت پرش ترس از نیمکت نشینی نداره ولی بارسا با اون همه عتیقه رو نیمکت همه ناز میکنن! از خداشون باشه البته بشینن حتی رو نیمکتش. اینا همه اش گند بارتمئو و دوستانه که شان بارسا رو پایین آورده.


پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!