به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پلن B بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب وراتینقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۹ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۹) (۸۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا برنامه‌ای چیده که اگر نتوانست مارکو وراتی را بخرد، از آن استفاده کند. اولویت آنها با بازیکن ایتالیایی است اما اگر این انتقال عملی نشد، آنها دو بازیکن را مدنظر دارد - یک هافبک مرکزی خلاق و یک وینگر گلزن. هر دو این بازیکنان در لیگ برتر انگلیس مشغول هستند: آندره هررا از منچستریونایتد و وینگر لسترسیتی، ریاض محرز. در این خبر به جزئیات این داستان دنباله دار می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هر دو این بازیکنان را بارسا در نظر دارد، اما اولویت همچنان با مارکو است، کسی که قیمتش 80 میلیون یورو برآورد شده است. عملیات انتقال وراتی تا حدودی بستگی به آنچه در 4 جولای اتفاق خواهد افتاد، دارد؛ روزی که قرار است پاریسی‌ها تمرینات خود را تحت نظر اونای امری از سر بگیرند. واضح است که عدم حضور وراتی در این تمرین، به معنای اصرار او به ترک PSG و پیوستن به بارسلونا خواهد بود و باعث می‌شود باشگاه بتواند این عملیات را تسریع بخشد.

اما اگر شرایط پیچیده شود [و این انتقال منتفی] ارنستو والورده روی آندره هررا، یکی از شاگردان قدیمی خود، که در اتلتیک بیلبائو با او کار می‌کرده، حساب خواهد کرد. او فصل گذشته، 50 بار تحت نظر خوزه مورینیو بازی کرد و تحت هدایت لوپتگی برای اسپانیا درخشید.

والورده و هررا در فصل 2013/14 با یکدیگر همکاری داشتند، فصلی پربار که اتلتیک بیلبائو به عنوان تیم چهارم، از لالیگا خداحافظی کرد. قیمت خرید این بازیکن می‌تواند حدوداً 40 میلیون یورو باشد.

به غیر از هررا، وینگر الجزایری، ریاض محرز نیز بخشی از برنامه دوم بارسا است. او می‌خواهد لستر را ترک کند اما پیشنهادی از آرسنال دارد و می‌خواهد هر چه زودتر در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. خرید او می‌تواند 35 میلیون یورو هزینه داشته باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پلن B بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب وراتی
تیم راسل و پلنهای بی خریدهاشون...


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۴:۲۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پلن B بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب وراتی
ایشالا خودش بیاد


جمعه، ۹ تیر ۱۳۹۶ (۲۲:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!