به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونمایی از طرح کیت دوم تیم در فصل 2017/18آبی و اناری‌ها
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۷:۳۰) (۶۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


آبی روشن، رنگ غالب در طراحی جدید برند نایک برای کیت دوم بارسلونا است، که در تاریخ 1 جولای برای فروش عرضه می‌شود. در اینجا جزئیات کاملی از این خبر را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنجشنبه گذشته، و حدود یک ماه پس از معرفی پیراهن اصلی جدید بارسلونا برای فصل 2017/18، کیت جدید خارج از خانه تیم هم مشخص شد و از تاریخ 1 جولای هم در وبسایت شرکت نایک، اسپانسر اصلی بارسلونا، فروشگاه‌های رسمی باشگاه و سایر مکان‌های تعیین شده توزیع خواهد شد.

پیراهن دوم جدید از رنگ‌های آبی و قرمز تشکیل شده، که با تکنولوژی آئروسوئیفت که برای انجام عملیات بریدن کناره‌ها و پرکردن پیراهن با جزئیات همزمان، این دو رنگ با هم ترکیب شده‌اند. رنگ پایه این پیراهن، آبی پولاریزه شده است که با جزئیاتی الهام گرفته شده از تاریخ و فرهنگ باشگاه بر روی یقه این لباس طراحی شده است؛ با نگاهی جزئی‌تر، این موضوع با پرچم ایالت کاتالونیا "Senyara" بر روی قسمت داخلی این پیراهن ، کلمه "Forca" بر قسمت داخلی آستین سمت راست و کلمه "Barca" بر روی قسمت داخلی آستین سمت چپ، که نشان دهنده غرور و مباهات تیم است، حک شده‌اند، تعریف شده است.


نوع بافتن منطقه‌ای این پیراهن، که با خلق الگوهای هندسی دقیق و ماهرانه همراه بوده به تناسب آن آن با بدن ورزشکاران در هنگام حرکت می‌افزاید و مفهوم راحتی در هنگام حرکت را بازتعریف می‌کند.

در گوشه‌های این لباس نوارهای آبی یا قرمز تیره‌ای به ترتیب بر روی اطراف آستین دست چپ و راست طراحی شده که در طول پیراهن و شورت‌های آبی آن ادامه ادامه میابد. این نوارها هنگام حرکت بازیکن انبساط میابد و باعث افزایش تهویه آن‌ها می‌شود.

جوراب‌های آبی که توسط تکنولوژی نایک گریپ تولید شده، کلمه "Barca" را در قسمت جلویی که کنتراست رنگ قرمز تیره بصورت سایه‌ای وجود دارد، حک شده و یک طرح گرافیکی مشخص بر پشت ساق پا وجود دارد که رنگ آبی باشگاه و سرعت بازیکن را نمایش می‌دهد.







ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
MORE.THAN.A.PRO
پاسخ به: رونمایی از طرح کیت دوم تیم در فصل 2017/18
good
خوبه


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۵)
 
akbarimatin17
پاسخ به: رونمایی از طرح کیت دوم تیم در فصل 2017/18
شبیه پیراهن دوم فصل 2007.2008 هست


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۲۰:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رونمایی از طرح کیت دوم تیم در فصل 2017/18
اون قرمزه رو ترجیح می دادم. زیادی سرده.


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!