به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: کریستین تیو به رئال بتیس پیوستنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۹ تیر ۱۳۹۶ (۲۱:۳۵) (۶۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

از زمانی که کویکو سیتین، به عنوان سرمربی رئال بتیس منصوب شد، بر اهمیت داشتن دو بازیکن بزرگ تاکید داشته و همواره یکی از اولویت‌های او کریستین تیو بوده است. در این خبر جزئیات انتقال این بازیكن جوان بارسا را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل خوب با فیورنتینا (قرضی)، تیو در حالی که وارد آخرین سال قراردادش با بارسلونا می‌شد، به رئال بتیس پیوست.

باشگاه‌های مختلفی علاقه به جذب او داشتند، اما تلاش خستگی ناپذیر سانت فرر برای رسیدن به توافق با جوزپ ماریا اوروبیتگ (مدیر برنامه‌های تیو) راه را برای این انتقال هموار کرد.

بتیس برای این انتقال او 4 میلیون یورو و 1 میلیون متغیر خواهد پرداخت. همچنین بارسلونا حق دارد در فروش این بازیکن به تیمی دیگر (توسط بتیس)، شرکت کند و سهمی از قرارداد آن خواهد برد.


دستمزد او بیشتر از روبن کاسترو و دنی سبالوس خواهد بود، کسانی که با وجود علاقه باشگاه‌های مختلف به جذب آنها، احتمال دارد تابستان امسال این تیم را ترک کنند.

پس از امضای قرارداد با سرجیو لئون (اوساسونا) و ویکتور کاماراسا (لوانته)، این باشگاه (رئال بتیس) تابستان خوبی داشته و انتظار می‌رود مدافع، آنتونیو باراگان را نیز از میدلزبرو خریداری کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: رسمی: کریستین تیو به رئال بتیس پیوست
امیدوارم تو بتیس موفق باشه و خوش بدرخشه.


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۴:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!