به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دلوفئو: بارسا خانه من است!نقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۲:۴۵) (۵۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جرارد دلوفئو، پس از بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش، بارسا، گفت که شایعاتی که می‌گویند او همین تابستان نیوکمپ را ترک خواهد کرد، صحت ندارند. او پس از بازگشت از اورتون به بارسا، قصد دارد تا برای جایگاهش در تیم نخست بجنگد. مصاحبه او پس از رسمی شدن بازگشتش به بارسا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وینگر اسپانیایی پس از حضور از رده‌های پایین لاماسیا در تیم نخست، تنها شش بار پیراهن این تیم را پوشید و پس از آن دوران حرفه‌ای خود را در سویا و اورتون گذراند، تا بالاخره ژانویه امسال راهی سن سیرو شد و در میلان توپ زد.

دلوفئو در 18 بازی برای میلان چهار گل به ثمر رساند و نمایش‌هایش به اندازه‌ای قانع‌کننده بود که سران بارسا تصمیم به بازگرداندن او به نیوکمپ گرفتند. او یک بند در قراردادش در انتقال به گودیسون پارک داشت که بازگشت او به بارسا با مبلغ 13 میلیون یورو اتفاق می‌افتاد، و بارسا از این بند بازخرید استفاده کرد.


یافتن مکانی برای بازی در کنار لیونل مسی، لوییز سوارز و نیمار، برای هر بازیکنی می‌تواند چالش بزرگی باشد، اما دلوفئو که احتمال ترک بارسا در همین تابستان را شایعه خوانده، قصد دارد این چالش را بپذیرد و جایگاه خود را در تیم دوران کودکی‌اش بیابد.

او پس از بستن بازوبند کاپیتانی در شکست اسپانیای زیر 21 سال به آلمان در فینال یورو، به خبرنگاران گفت: «بسیار خوشحالم که به بارسلونا بازگشته‌ام. اینجا خانه من است و حیف که نتوانستم زودتر این بازگشت را رقم بزنم».

«تصمیم گرفته شده است. من در این فصل حتماً در بارسا خواهم ماند. من بلندپروازم و می‌خواهم با بهترین‌ها بازی کنم. خوشحالم که شانسی را که هیچوقت نداشته‌ام، به من داده‌اند و می‌توانم در تیم نخست بارسا توپ بزنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دلوفئو: بارسا خانه من است!
ببينيم چه مى كنى.


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۴۳)
 
fatipbarca
پاسخ به: دلوفئو: بارسا خانه من است!
امیدوارم ناامیدمون نکنه. باید بذارنش وینگر و مسی به خط بیاد عقب تا بیشتر به تیم کمک کنه.


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۳:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!