به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

علاقه بارسا و 5 تیم دیگر به جذب خورخه مرهنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ (۶:۵۷) (۶۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


خورخه مره، مدافع فعلی اسپورتینگ خیخون، کسی است که در حال حاضر 6 تیم به دنبال او هستند: مالاگا، والنسیا، بتیس، بارسلونا، فیورنتینا و سمپدوریا. در این خبر اطلاعات بیشتری پیرامون این هدف نقل و انتقالاتی بارسا کسب خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مره یکی از بهترین بازیكنان فصل گذشته اسپورتینگ بود. حال با سقوط این تیم به رده پایین‌تر از لالیگا، درهای خروج برای این مدافع گشوده شده و بند آزادسازی وی کاهش یافته است.

بخشی از بند آزادسازی خورخه مره، به او این اجازه را می‌دهد که به صورت قرضی به یکی از تیم‌های لیگ اولی بپیوندند و باشگاه مالک (اسپورتینگ)، نمی‌تواند در این مورد کاری انجام دهد - به عبارتی در مذاکرات این انتقال نقشی ندارد.

این بازیکن 20 ساله، 56 بار در لیگ دسته یک اسپانیا بازی کرده و در لهستان، به همراه اسپانیا در جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا، تورنمنت خوبی داشته است. اگرچه علاقه به جذب این مدافع، تنها به تیم‌های سرزمین مادری‌اش محدود نمی‌شود، اما فیورنتینا و سمپدوریا نیز به دنبال او هستند.

خورخه مره قبلاً گفته بود که نمی‌خواهد تا پایان رقابت‌های ملی اسپانیا، به آینده‌اش فکر کند. حال به نظر می‌رسد جدایی از اسپورتینگ نزدیک است و با این وجود، توجه تیم‌های اسپانیایی و ایتالیایی به او، کار را برایش سخت‌تر از یک "نه گفتن" به یک تیم جدید كرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: علاقه بارسا و 5 تیم دیگر به جذب خورخه مره
کلا برای پست مدافع هرچی دفاع سیاه تر و زشت تر و گنده تر باشه ترجیح میدم.


یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۵:۳۹)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: علاقه بارسا و 5 تیم دیگر به جذب خورخه مره
ایشالله هرچی خیره پیش بیاد.
البته با وجود فرناندز و بارتومئو بعیده


یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۰۴)
 
ekbari
پاسخ به: علاقه بارسا و 5 تیم دیگر به جذب خورخه مره
کلیپش رو دیدم مدافع خوبیه بارسا صددرصد به یک دفاع وسط خوب نیار دارد داوینسون سانچس هم دفاع خوبیه امیدوارم یک از همین ها بیاد هر کدوم کامل تر هستش در کنار یک مدافع راست خوب و یک هافبک خوب مثل وراتی اگر این سه خرید رو بکند برای این سه پست به نظرم بارسا مدعی اول سه گانه در فصل پیش رو خواهد بود حتی اگر مربی متوسطی داشته باشد با این بازیکن ها شانس قهرمانی و کسب سه گانه زیاده نیاز نداره حتما بهترین مربی رو داشته باشید هرچند مربی خیلی تاثیر گذاره ولی بایک مربی متوسط هم با این بازیکن هایی اگر به خدمت بگیرند برای این سه پست مدعی اول همه ی جام های پیش رو خواهند شد امیدوارم چنین بشود و برای این سه پست خریدهای خوبی انجام بشود


یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۱:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!