به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مونیر در تمرینات پیش فصل بارسا حضور خواهد داشتنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۶ (۱۵:۰۷) (۷۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آینده مونیر الحدادی مشخص نیست. در واقع طی هفت روز گذشته، پیچیده‌تر از قبل نیز شده است. بارسا امیدوار بود که این بازیکن با زنیت به توافق برسد تا از این معامله 20 میلیون یورو نصیبش شود، اما...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما به نظر می‌رسد این قرارداد انجام شدنی نیست. البته مونیر از همان ابتدا صادق بود و بی‌میلی خود نسبت به این انتقال را بیان کرد. بعد از تجربه نابسامانی‌هایی که در والنسیا با آن‌ها مواجه بود، حال او می‌خواهد به باشگاهی بپیوندند که پایدار بوده و سرمربی‌اش به او ایمان داشته باشد.

لذا تنها ابراز علاقه توسط سرمربی زنیت (روبرتو مانچینی) نمی‌تواند او را مجاب به رفتن کند، بلکه هر دو فاکتور باید با هم باشد - بر اساس گزارشات، پیشنهاد زنیت به بارسا، با درخواست سرمربی این تیم صورت گرفت.

در دفتر بارسا اما همه چیز آرام است، چرا که آنها می‌دانند که مونیر هنوز هم از شهرت خوبی در اروپا برخوردار است. باشگاه‌هایی هستند که به او علاقه داشته باشند و همزمان بتوانند به نیازهای مالی بارسا پاسخ دهند.

مشکل این است که مونیر هیچ عجله‌ای ندارد. این مهاجم و مدیر برنامه‌هایش پیشنهادات را جمع آوری می‌کنند و منتظرند تا از بین آنها، بهترینشان را انتخاب کنند.

در حقیقت، احتمال انتقال به ایتالیا در حال افزایش است. مونیر تعدادی پیشنهاد از سری آ دارد. همچنین انگلستان، پرتغال و آلمان به او علاقه مند هستند. اگرچه این بازیکن ترجیح می‌دهد منتظر بماند و پیش فصل را با بارسا شروع کند. او در روز 12 جولای تحت نظر ارنستو والورده تمرین خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مونیر در تمرینات پیش فصل بارسا حضور خواهد داشت
اگه واقعا بتونیم 20 میلیون بفروشیمش که خوبه...


دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!