به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی به زودی با بارسا تمدید خواهد کردنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۲۵) (۷۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مهاجم آرژانتینی پس از بازگشت به کاتالونیا قرارداد تازه‌ای را امضا خواهد کرد. او و همسرش، آنتونلا اکنون ماه عسل خود را در جزایر کارائیب سپری می‌کنند. در این خبر جزئیات بیشتری در رابطه با قرارداد جدید مسی، در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی، کسی که جمعه هفته گذشته، مراسم عروسی خود با آنتونلا روزاکو را در روزاریو برگزار کرد، قرار بود در انتهای همین هفته با خانواده‌اش به پایتخت کاتالان‌ها بازگردد، اما تا 12 جولای باز نخواهد گشت.

بعد از عروسی، مسی و آنتونلا برنامه خود را تغییر دادند و اکنون به همراه پسران خود، تیاگو و متئو، ماه عسل خود را در جزایر کارائیب آنتیگوا و باربودا می‌گذرانند.

12 جولای، پیش از تمرینات آماده‌سازی پیش فصل باشگاه، بازیکنان بارسلونا در زمین تمرینی سنت خوان دسپی برای آزمایشات پزشکی حضور خواهند داشت، و مسی برای انجام این آزمایشات باز خواهد گشت.

قرارداد لئو مسی با بارسلونا دو سال دیگر (2018) به اتمام می‌رسد، اما پس از چند ماه مذاکره بین این بازیکن، پدرش و باشگاه، توافق جدیدی حاصل شده است. بر اساس توافقی که انجام شده، مسی قرارداد تازه‌ای را امضا خواهد کرد که او را تا سال 2021 - و گزینه پیشنهادی یک فصل بعد از آن - در نیوکمپ ماندگار خواهد کرد. این قرارداد می‌تواند او را به گران‌ترین بازیکنان جهان تبدیل کند، بدون احتساب مالیات، دستمزد سالانه او 22 میلیون یورو خواهد بود.


بعد از بازی در جام جهانی، کوپا آمریکا و کوپا آمریکا سنتناریو طی 3 تابستان اخیر، مسی این بار تعطیلات کوتاه تری داشته و به همراه تعدادی از هم‌تیمی‌هایش، برای تمرینات پیش فصل باز خواهد گشت، تا برای فصل پیش رو، که با فینال سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید در ماه اوت آغاز خواهد شد، آماده شوند.

عروسی مسی و آنتولا یک رویداد بزرگ بارسایی بود؛ چرا که هم‌تیمی‌های حال و سابق او، به جشن روزاریو دعوت شده بودند - کارلس پویول، ژاوی، دانی آلوز، ساموئل اتوئو، جرارد پیکه، نیمار و لوئیز سوارز.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مرد آرژانتینی، در سال 2004 اولین بازی خود در بارسلونا را به نمایش گذاشت و در این مدت، 30 جام کسب کرده و ییش از 500 گل به ثمر رسانده است. این قرارداد جدید می‌تواند او را در نیوکمپ بازنشسته کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: مسی به زودی با بارسا تمدید خواهد کرد
نه تو رو خدا میخواستن اینم ول بدن!


سه‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی به زودی با بارسا تمدید خواهد کرد
به سلامتی


سه‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!