به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: هیچ نگرانی‌ای در مورد آینده‌ام ندارممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۶ (۲۰:۳۱) (۴۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاپیتان کاتالان‌ها، آندرس اینیستا، طی کنفرانس مطبوعاتی مراسم افتتاحیه زمین جدید بنیاد کرایف، که در زادگاهش فوئنتئالبییا، برگزار شد، از حال و آینده سخن گفت. در این خبر مصاحبه او را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اینیستا به طور واضح بیان کرد که در مورد قراردادش با بارسلونا - که تابستان آینده منقضی خواهد شد - نگران نیست: «به هیچ وجه درباره تمدید قراردادم نگران نیستم چون [در حال حاضر] تنها روی استراحت کردن، بازیابی دوباره انرژی خود و بازگشت به یک فصل فوق‌العاده دیگرتمرکز کرده‌ام. سپس افزود: در این لحظه، چیز جدیدی در مورد آنچه قبلاً گفته‌ام وجود ندارد. من تنها می‌توانم بگویم که از بودن در بارسا خوشحالم و اینجا (بارسا)، جایی است که می‌خواهم باشم. امیدوارم بتوانم برای مدت زیادی در اینجا بمانم زیرا این چیزی است که مرا هیجان زده می‌کند».

هنگامی که در مورد احتمال بازگشت به زادگاهش و بازی برای آلباسته از او سوال شد، اینیستا گفت: «البته، بازی برای آلباسته می‌تواند خوب و زیبا باشد. اما همه می‌دانند که من همواره گفته‌ام دوست دارم در بارسا بازنشسته شوم، جایی که از 12 سالگی، در آن جا بوده‌ام».

اینیستای 33 ساله در رابطه با آینده دراز مدتش، ادامه داد: «زود است بخواهیم در مورد آینده‌ام صحبت کنیم زیرا هنوز سال‌هایی مانده که بتوانم در سطح بالا بازی کنم».


بارسا قبل از شروع تابستان امسال، ارنستو والورده را جایگزین لوئیز انریکه کرد و اینیستا فصل آینده را تحت نظر یک سرمربی جدید دیگر بازی خواهد کرد. این هافبک آبی و اناری پوش اظهار داشت: «من مطمئنم که او کاملاً به عنوان سرمربی در تیم جای خواهد گرفت. به عنوان بازیکن، ما باید آنچه او خارج از زمین از ما می‌خواهد و تقاضا می‌کند را دریافت کنیم. این یک عصر جدید است که چالش‌های هیجان انگیزی دارد، و همچنین چالش‌های همیشگی، که تا حد امکان کسب پیروزی در تمام رقابت‌ها را به ارمغان می‌آورد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: هیچ نگرانی‌ای در مورد آینده‌ام ندارم
والا ما نگرانیم این مدیرای احمق بیرونت کنن.


سه‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۶ (۲۲:۲۸)
 
fatipbarca
پاسخ به: اینیستا: هیچ نگرانی‌ای در مورد آینده‌ام ندارم
اینیستا باید حداقل دو سه فصل دیگه بمونه، بعد تو تیم های پایه استفاده کنن. نباید مثل ژاوی بره.


سه‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۶ (۲۲:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۸ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!