به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: والورده پیش از این ثابت کرده است که چه مربی بزرگی‌ستمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۲۳ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۱۶) (۵۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


نیمار، جرارد پیکه و آردا توران به همراه لئو مسی که در مراسمی به مناسبت توافق با اسپانسر جدید تیم، راکوتن، در شهر توکیو ژاپن حضور دارند، در مورد فصل پیش رو و موضوعات دیگر با خبرنگاران به مصاحبه پرداختند. در اینجا خلاصه صحبت‌های چهار تن از ستاره‌های آبی و اناری را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

زمان زیادی به بازگشت لئو مسی، آردا توران، جرارد پیکه و نیمار به زمین تمرین بارسلونا باقی نمانده است؛ اما قبل از آن، آنها به عنوان نمایندگان بارسلونا در مراسم معرفی قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت راکوتن در ژاپن حضور یافتند.

در اینجا گزیده‌ای از صحبت‌های این چهار بازیکن را خواهید خواند؛ کسانی که از خانه دفاتر کریمسون راکوتن در شهر توکیو در مراسمی که درحدود 260 نفر از خبرنگاران محلی و بین المللی آن را پوشش می‌دادند، حضور داشتند.

لئو مسی

«من حقیقتاً به دنبال بازگشت به تیم و ملاقات با سرمربی و کادرفنی جدید و همچنین، لذت بردن از فصل جدید در باشگاه و ارائه بهترین بازی‌ام هستم».

«والورده قبلا ثابت کرده که چه مربی خوبی است. ما همواره فصل را با اهداف مشخصی آغاز می‌کنیم. این موضوع بخاطر این است که ما بارسایی هستیم و خوشبختانه می‌توانیم امسال فاتح همه عناوین باشیم».


نیمار

«من و مسی بیشتر از سایر هم‌تیمی‌هایم، صمیمی هستیم. چیزی که برای ما اهمیت دارد، شاد بودن است. اگر ما احساس خوبی داشته باشیم؛ تیم احساس خوبی خواهد داشت و بارسا می‌تواند چیزهای فوق‌العاده‌ای بدست آورد».

آردا توران

«بازی کردن در کنار مسی - و همچنین نیمار، سوارز و همه بازیکنان دیگر- شانس بزرگی برای من است. من در حال تجربه چیزهای عالی هستم».

جرارد پیکه

«این چیزی بیشتر از یک قرارداد اسپانسرینگ است؛ چون راکوتن شبیه عضوی از خانواده ماست. من فکر می‌کنم که هر دو طرف در حال به اشتراک گذاشتن فلسفه و ارزش‌های مشابهی هستند. این فقط کارکردن نیست، بلکه تفریح کردن است، همانطور که شما آن را انجام می‌دهید».


«من از اینکه در قالب نام بارسا در اینجا حضور دارم، خوشحالم و از راکوتن و هیروشی میکیتانی به دلیل مهمان نوازی خوبشان در مدتی که ما در ژاپن بودیم، سپاسگزارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: والورده پیش از این ثابت کرده است که چه مربی بزرگی‌ست
این حرفای مسی یه کمی مشکوکه. به نظرم داره هندونه زیر بغل والورده می ذاره که خودش رئیس تیم باشه.


جمعه، ۲۳ تیر ۱۳۹۶ (۱۵:۲۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مسی: والورده پیش از این ثابت کرده است که چه مربی بزرگی‌ست
به امید موفقیت های بیشتر


جمعه، ۲۳ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!