به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریبیرو: قصد داشتم نیمار را راهی رئال مادرید کنم!مصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۱۰:۲۲) (۵۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

وگنر ریبیرو، مدیر برنامه‌های سابق نیمار، این حقیقت را که پیشنهاد مادریدی‌ها، از نظر مالی بهتر بود، کتمان نکرد؛ اما همچنین گفت که این بازیکن خواستار انتقال به بارسلونا بوده است. در اینجا مصاحبه اخیر او را که در آن از نکات ناگفته‌ای پرده برمی‌دارد، خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ریبیرو در مصاحبه‌ای که با شبکه برزیلی UOL داشت، اقرار کرد که انتقال به رئال مادرید برای نیمار در اولویت بوده است. مدیر برنامه اهل بحث و مجادله سابق فوق ستاره بارسلونا گفت: «پیشنهاد لوس بلانکوس از نظر اقتصادی بهتر بود؛ اما این بازیکن در نهایت با تیمی که دوستش داشت، قرارداد امضا کرد».

او در ادامه افزود: «من پیشنهاداتی از چلسی و رئال مادید که به باشگاه سانتوس ارسال شده بود و پیشنهاد متعلق به بارسلونا را مستقیماً از پدر نیمار، دریافت کردم. من از او خواستم تا به مادرید برود. همیشه این موضوع را به او می‌گفتم. آن پیشنهاد از نظر مالی برای سانتوس و حتی برای خود بازیکن بهتر بود؛ اما او تصمیم گرفت که به بارسلونا برود، چون انتخاب قلبی‌اش این بود».


ریبیرو پیش از اینکه پدر نیمار مستقیماً و به تنهایی مسئولیت پسرش را برعهده بگیرد؛ مدیر برنامه‌های او بود. او در این مورد افزود: «من از سن 12 سالگی، ایجنت او بودم و امضای دو قرارداد با سانتوس را مدیریت کردم. اما وقتی او بزرگ‌تر شد، پدرش کنترل کارهای او را برعهده گرفت».

در هر صورت، ریبیرو هیچگونه احساس بدی نسبت به نیمار یا پدرش ندارد: «نیمار برای من همانند پسرم است و رابطه خوبی نیز با پدرش دارم، من برای او احترام قائلم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ریبیرو: قصد داشتم نیمار را راهی رئال مادرید کنم!
یعنی حرکتی که نیمار کرد و پول کثیف پرز رو پرت کرد تو صورتش و فلسفه بارسا رو به یه تیم کثیف و ناسالم ترجیح داد، واقعا تو تاریخ موندگار میشه!


دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!