به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریوالدو: نیمار و والورده فصل درخشانی را برای بارسا رقم خواهند زدمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۳۲) (۵۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: squawka
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


ریوالدو، ستاره اسبق بارسلونا ادعا کرد که نیمار و ارنستو والورده، فصل بعد تیم را به سوی موفقیتی بزرگ هدایت خواهند کرد و با امیدواری درباره فصل آینده صحبت کرد. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل گذشته برای بارسلونا کمی ناامیدکننده بود؛ چرا که آن‌ها عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را به رقیب سنتی خود، رئال مادرید واگذار کردند و تنها موفق به قهرمانی در کوپا دل ری شدند.

با این وجود ریوالدو معتقد است که فصل آینده اتفاقات مثبتی برای بارسلونا به دنبال خواهد داشت و در طی مصاحبه‌اش تحسین و تمجیدهای فراوانی نیز از هم وطنی‌اش، نیمار به عمل آورد.

ریوالدو در مصاحبه با اسپورت اذعان داشت: «نیمار رد پای مسی را دنبال خواهد کرد. او در بارسا خوشحال است و در آینده کارهای بزرگی در بارسا انجام خواهد داد».


ریوالدو با صحبت در مورد والورده بیان کرد که این سرمربی 53 ساله گزینه مناسبی برای هدایت سکان بارسلونا است. وی گفت: «والورده سرمربی بزرگی است. او در بیلبائو و همچنین در یونان کارهای بزرگی انجام داده است. مطمئنم که فصل خوبی برای بارسلونا در راه است زیرا آن‌ها سرمربی بزرگ و تیم فوق‌العاده‌ای دارند؛ یکی از بهترین‌ها در دنیا».

ریوالدو با اشاره به انتقال پائولینیو گفت: «او بازیکن بزرگی است. نمی‌دانم که روند انتقال او چگونه پیش می‌رود. اگر به بارسلونا بیاید، خرید بزرگی برای ما خواهد بود».

نیمار در این فصل قصد دارد به بارسلونا کمک کند تا عنوان قهرمانی و تسلط خود بر لیگ اسپانیا و اروپا را پس بگیرد. این بازیکن به دنبال آن خواهد بود که تعداد گل‌هایش را از عدد 13 - که در فصل گذشته به ثبت رسانده بود - بالاتر ببرد اما باید به این مسئله توجه داشت که او با خلق 89 موقعیت گلزنی، خلاق‌ترین بازیکن فصل گذشته بارسا بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: ریوالدو: نیمار و والورده فصل درخشانی را برای بارسا رقم خواهن...
این برزیلیا رو بزاری فقط از برزیلی حمایت میکنن از پائولینیو بگیر تا رونالدینیو همه یکی هستن


دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ریوالدو: نیمار و والورده فصل درخشانی را برای بارسا رقم خواهند زد
به امید خدا همین طور میشه.


دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!