به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دو پیشنهاد جدید برای مونیر ال حدادینقل و انتقالات
فرستنده محسن مردانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۴۵) (۶۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت اسپورت
مترجم: محسن مردانی /FCBarcelona.ir


باشگاه آژاکس آمستردام به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن مونیر ال حدادی، مهاجم جوان بارسا می‌باشد و مبلغ پیشنهادی خودرا تا 14 میلیون یوروافزایش داده است. باشگاه‌هایی مانند ناپولی ایتالیا و زنیت روسیه نیز در پی جذب این مهاجم جوان هستند. جزئیات این خبر را در ادامه خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که تمرینات پیش فصل زیر نظر ارنستو والورده سرمربی جدید آبی و اناری پوشان پیگیری می‌شود، مونیر ال حدادی، مهاجم مراکشی الاصل بارسا پیشنهادات مختلفی را بررسی می‌کند تا فوتبال خود را در جایی خارج از نیو کمپ ادامه دهد. او کاملا آگاه است که آینده زندگی حرفه‌ای او در تیمی غیر از بارسا رقم خواهد خورد و می‌داند که باید با پیوستن به تیمی جاه طلب و با ثبات، آینده روشنی را برای خود رقم بزند.

آژاکس و ناپولی اخیرا پیشنهاداتی را برای جذب این مهاجم جوان ترتیب داده‌اند. مونیر از علاقه تیم هلندی آگاه است و با وجود این که آن‌ها برای قراردادی چهارساله و به ارزش 14 میلیون یورو پیش قدم شده‌اند، پیوستن به این تیم در اولویت او قرار ندارد.


پیشنهاد ناپولی هنوز بطور کامل فاش نشده و به نظر می‌آید او نیز به بازی کردن در سری آ و به خصوص تیمی که شانس حضور در لیگ قهرمانان را دارد، می‌اندیشد. باشگاه دیگری که از آن به عنوان کاندیدای جذب مونیر نام برده می‌شود، زنیت سن پترزبورگ است. روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی این تیم، سران باشگاه را برای به خدمت گرفتن مونیر تحت فشار قرارداده اما به نظر نمی‌آید مونیر پس از تجربه‌ای که اخیرا در والنسیا داشته است، تمایلی برای پیوستن به یک باشگاه متزلزل مانند زنیت داشته باشد. البته ناگفته نماند که پیشنهاد 12 میلیون یورویی ناپولی نیز با رقم درخواستی بارسا برای فروش او (20 میلیون یورو) فاصله زیادی دارد.

به نظر می‌رسد تا زمانی که اتفاق تازه‌ای بیفتد، باگذشت زمان می‌توان انتظار هرگونه معامله‌ای را برای مونیر که هم اکنون همراه تیم در تور آمریکا به سر می‌برد، داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: دو پیشنهاد جدید برای مونیر ال حدادی
ولی فکر کنم بهتر بود میموند


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۰:۲۶)
 
fatipbarca
پاسخ به: دو پیشنهاد جدید برای مونیر ال حدادی
منتظر بودم این تابستون سه چهارتا فروش خوب داشته باشیم، ولی اینا هم تو خرید ضعیف عمل میکنن، هم تو فروش. همین 12 تا بدن رو دستمون نمونه.


سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۳۹)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: دو پیشنهاد جدید برای مونیر ال حدادی
بدن بره با قیمت خوب


سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ (۲۱:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دو پیشنهاد جدید برای مونیر ال حدادی
اگه بتونیم 20 میلیون بفروشیمش خوبه. به نظرم آژاکس برای خودش بهتره تا ناپولی.


سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ (۱۷:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!