به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوردی مستره: 200% اطمینان دارم نیمار در بارسا خواهد ماند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۵۳) (۵۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هواداران بارسا در سراسر دنیا نگران شایعات موجود پیرامون ستاره برزیلی تیمشان هستند؛ اما جوردی مستره، نائب رنیس باشگاه بارسلونا، اطمینان کامل دارد که نیمار به همکاری‌اش با بارسا ادامه خواهد داد. مصاحبه کامل او در این مورد را در ادامه خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر اساس گفته‌های جوردی مستره، معاون رئیس باشگاه کاتالان‌ها، می‌توان تا 200 درصد به ادامه همکاری نیمار با بارسا اطمینان داشت. اخیراً گمانه زنی‌هایی در مطبوعات جهان شکل گرفته که این ستاره برزیلی آماده ترک نیوکمپ است و امروز (سه شنبه) حتی یکی از رسانه‌های کشورش ادعا کرد او پیشنهاد PSG را پذیرفته است؛ باشگاهی که حاضر است با پرداخت بند آزادسازی 222 میلیون یورویی او، رکورد جهانی نقل و انتقالات را جا به جا کند.

با این حال، جوردی مستره معتقد است او جایی نخواهد رفت. او طی کنفرانسی مطبوعاتی گفت: «من 200 درصد اطمینان دارم که او [در بارسا] می‌ماند. من اطلاعاتی را در مطبوعات فرانسه مطالعه کردم که PSG خود این مطلب را انکار می‌کند، باشگاهی که ما روابط کاملاً طبیعی را با آنها حفظ می‌کنیم. هیچ چیز در این زمینه تغییر نکرده است».


مستره در مراسم معارفه پپ سیریگو، که به عنوان مدیر ورزشی مربوط به بخش فوتبال نیوکمپ انتخاب شده است، تاکید کرد که آنها قصد فروش هیچ یک از بازیکنان تیم اصلی خود را ندارند و سرمربی جدید، ارنستو والورده در پلن‌های خود برای فصل آینده به تمام آنها نیاز دارد. او گفت: «تمام بازیکنان این تیم غیر قابل انتقال هستند و همه می‌خواهند در اینجا بمانند. همان طور که ارنستو والورده دیروز (دوشنبه) گفت، این بهترین تیم است و ما [همکاری خود را] با همه آنها ادامه خواهیم داد».

اخیراً بارسا در رسانه‌های محلی مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا نتوانسته برخی از درخشان‌ترین استعدادهای تیم جوانان خود را نگه دارد. جوردی مبالولا و اریک گارسیا آخرین کسانی هستند که با توجه به امضاء قرارداد با موناکو و منچسترسیتی، در آستانه ترک لاماسیا هستند.

سیریگو در این رابطه گفت که می‌توان با افزایش دستمزد، برخی از این بازیکنان جوان را برای ماندن متقاعد کرد. او گفت: «در زمانی زندگی می‌کنیم که فوتبال پیشرفت کرده است. ما باید این را بپذیریم، اما ما رفتارمان را تغییر خواهیم داد. گاهی اوقات بازیکنان در این مقطع تیم را ترک می‌کنند و بعداً پشیمان می‌شوند. از بین روش‌های ممکن، افزایش دستمزد بازیکنان آکادمی برای جلوگیری از خروج آنها، موضوعی است که در حال بررسی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: جوردی مستره: 200% اطمینان دارم نیمار در بارسا خواهد ماند!



پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۰:۲۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: جوردی مستره: 200% اطمینان دارم نیمار در بارسا خواهد ماند!
ما هرسال به شایعه رفتن نیمار عادت کردیم، خب روزنامه ها هم تو روزهایی که خبری نیست، باید بفروشن !


چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جوردی مستره: 200% اطمینان دارم نیمار در بارسا خواهد ماند!
خنده دارترین شایعه ممکنه که نیماری که به خاطر بارسا، پول بیشتر رئالو رد کرده، حالا به خاطر پول بخواد بره به تیم مزخرفی مثل PSG!


چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ (۱۰:۵۱)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: جوردی مستره: 200% اطمینان دارم نیمار در بارسا خواهد ماند!
موندو و اسپورت احمق از صبح دارن شایعه پراکنده میکنن تا همین بعد از ظهر ترمزو کشیدن. همه هم فرتو فرت این شایعات مزخرفو انتشار میدن


چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ (۰:۰۹)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: جوردی مستره: 200% اطمینان دارم نیمار در بارسا خواهد ماند!
آره بابا پس چی.


چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ (۰:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!