به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: بارسا باید نیمار را نگه داردمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۹:۴۵) (۶۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از بازی درخشان مهاجم برزیلی در جریان پیروزی بارسا مقابل یوونتوس، ارنستو والورده، که نخستین پیروزی را در نخستین دیدارش به عنوان سرمربی بارسا تجربه می‌کرد، اظهار داشت که نیمار در برنامه‌های آینده‌اش نقشی کلیدی دارد و باید در نیوکمپ بماند. متن کامل مصاحبه او پس از پیروزی مقابل یوونتوس را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از درخشش مهاجم برزیلی با به ثمر رساندن دو گل در پیروزی 2-1 بارسا مقابل یوونتوس در ورزشگاه متلایف، ارنستو والورده اعلام کرد که نیمار باید با بارسا ادامه دهد و این اتفاق هم خواهد افتاد. نیمار که این روزها شدیداً با انتقال به پاریس لینک شده است، با ارائه یک بازی چشم‌نواز در نیمه نخست، نشان داد که این مسئله به هیچ وجه بر تمرکزش اثری نگذاشته است.

والورده، که نخستین بردش با بارسا را تجربه می‌کرد، اظهار داشت که از اهمیت ستاره برزیلی برای تیمش در فصول پیش رو با خبر است: «بارسا بدون نیمار بارسای همیشگی نیست. می‌خواهیم که با ما بماند و تأثیری که او بر بازی ما می‌گذارد کاملاً واضح است».


بارسا در نیمه نخست به طور کامل کنترل بازی را در اختیار داشت، اما در نیمه دوم یووه کمی به خود آمد و با ضربه سر کیلینی یکی از گل‌های نیمار را جبران کرد. با این وجود، والورده کاملاً از آنچه در زمین بازی از بازیکنانش دید، راضی است: «قصد داشتیم تلاش کنیم تا گل اول را به ثمر برسانیم، با هم تلاش کنیم، و همیشه سعی داشته باشیم فارغ از قدرت حریف، بر بازی مسلط باشیم».

«ما همچنین در مرحله‌ای هستیم که باید به بازیکنان مختلف زمان بازی بدهیم و به آن‌ها اطمینان کنیم. من این پیروزی را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: والورده: بارسا باید نیمار را نگه دارد
نه بابا
ایشالله بردای بیشتر!


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۱۹)
 
fatipbarca
پاسخ به: والورده: بارسا باید نیمار را نگه دارد
هنوز روش والورده معلوم نیست، ولی یه چیزهایی مثل پرس کردن که تو این بازی از تیم دیدم، امیدوارکننده بود.


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!