به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنری: اگر فوتبال را دوست دارید، بارسا را هم دوست دارید!مصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۰۵) (۵۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

مهاجم سابق آبی و اناری‌ها در مصاحبه‌ای با شبکه بارسا تی وی در نیویورک، از نگرش خود نسبت به تیم بارسلونا گفت و به تحسین سیستم جوانان باشگاه پرداخت. در اینجا بخش‌هایی از صحبت‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیری آنری، مهاجم سابق بارسلونا، که سفیر باشگاه در طول تور تابستانی کنونی تیم در آمریکاست، زمانی را به دور از وظایف اداری خود برای مصاحبه با شبکه بارسا تی وی در شهر نیویورک گذراند. این مرد فرانسوی نگاهی داشت به زمانی که طی سال‌های 2007 تا 2010، در بین آبی و اناری‌ها توپ می‌زد، همان دورانی که او موفق به فتح هفت جام قهرمانی در این تیم شد - که شامل دو عنوان قهرمانی در لیگ و نیز جام لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 می‌شود.

اسطوره سابق بارسا پیش از آن که به جزئیات بیشتری بپردازد، گفت: «بارسا تیم منحصر به فردی‌ست؛ من این موضوع را زمانی که در آنجا بازی می‌کردم، متوجه شدم». او افزود: «برای من اینجا چیزی بیش از یک باشگاه است. هنگامی که شما آن را ترک می‌کنید، این موضوع را احساس می‌کنید. در زمان من، 11 بازیکن از سیستم جوانان تیم حضور داشتند و به همین خاطر است که بارسا چیزی بیش از یک باشگاهِ صرف است. بازی‌ها، گل‌ها، نیوکمپ؛ این باشگاه به معنای همه چیز است. من همیشه این موضوع را می‌گویم که اگر شما فوتبال را دوست دارید، باید به بارسا هم علاقه داشته باشید».

آنری پس از ترک بارسلونا، به تیم نیویورک رد بولز در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا پیوست و در این شهر به مدت چهار فصل بازی کرد. در ادامه صحبت‌هایش، او به توصیف و برجسته کردن فلسفه منحصر به فرد باشگاه سابقش ادامه داد: «وقتی مردم از من درباره بارسا سوال می‌پرسند، ما می‌توانیم از عناوین فتح شده، بازی‌های بزرگ و سبک بازی تیم صحبت کنیم؛ اما من همیشه از آکادمی و این که چگونه تیم می‌تواند این‌قدر متحد باشد و جام‌های زیادی را با بهره‌گیری از تعداد فراوانی از بازیکنان آکادمی‌اش ببرد، صحبت می‌کنم».


ملی‌پوش سابق فرانسوی همچنین در مورد پیوستن ارنستو والورده تیم به عنوان سرمربی جدید تیم به گفتگو پرداخت. او گفت: «اگر کسی درباره بارسا چیزی بداند، آن فرد خود اوست. او دفعات فراوانی برای بارسا و در مقابل آن بازی کرده است. تصور می‌کنم گه او کارش را به خوبی انجام دهد. ما باید به او زمان دهیم و به او در این مسیر کمک کنیم».

نظرات آنری در مورد مسی

مهاجم سابق بارسلونا همچنین بخش از از توجه خود را به لئو مسی معطوف کرد؛ کسی که سه فصل را به عنوان هم‌تیمی او سپری کرد. آنری بر این نکته که ستاره آرژانتینی «سزاوار بازی کردن در همه دیدار‌ها، به دلیل هر روز تمرین کردن و سخت کار کردن است»، تاکید کرد.

از نظر آنری، بازی مسی در طول این سال‌ها پیشرفت کرده است: «اکنون او گل‌های زیادی را می‌سازد و من تصور می‌کنم که مردم به اندازه کافی درباره آنچه او برای تیم انجام می‌دهد، صحبت نمی‌کنند. پیشرفت مسی هنوز به پایان نرسیده است. او بازیکن بی‌نظیری‌ست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنری: اگر فوتبال را دوست دارید، بارسا را هم دوست دارید!
نقل قول
Heavenly.Girl نوشته:

به عبارتی گفت هرکی بارسایی نیس فوتبالم نمی فهمه

آقا آنری.


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱:۰۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: آنری: اگر فوتبال را دوست دارید، بارسا را هم دوست دارید!
به عبارتی گفت هرکی بارسایی نیس فوتبالم نمی فهمه


دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!