به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۱۶) (۹۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این تنها یک تعارف نیست؛ لیونل مسی واقعاً در بهترین فرم خودش قرار دارد! گزارشات برگرفته از جی‌پی‌اس ستاره آرژانتینی نشان می‌دهند که او هیچگاه به این اندازه آماده نبوده است. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از سفر تیم به آمریکا، منابع مختلف در رختکن تیم می‌گفتند: «او خوشحال است. قراردادش را با بارسا تمدید کرده و با آمادگی هر چه بیشتر در تمرینات حاضر شده است». و ما در این مورد اطمینان نداشتیم، چرا که این صحبت‌ها همواره در مورد بازیکنان بزرگ در رختکن تیم‌ها وجود داشته است.

تا این‌که مسی در دیدار مقابل یوونتوس حاضر شد و ما متوجه شدیم که این ادعاها صحیح هستند و با داده‌های مستند پشتیبانی می‌شوند. منابع ما ادعا می‌کنند که آمار و ارقام جی‌پی‌اس او خارق‌العاده بوده‌اند. همه بازیکنان بارسا یک جی‌پی‌اس به خود متصل می‌کنند تا وضعیت فیزیکی و متابولیک بدن‌شان را مشخص کنند. و روز یکشنبه جی‌پی‌اس ارقامی را نشان دادند که پیش از آن در هیچ پیش‌فصلی دیده نشده بود.

در حالی که ارقام دقیق محرمانه هستند و رسانه‌ای نمی‌شوند، به ما گفته شده است که آن‌ها بهترین ارقام مسی در پیش‌فصل بوده‌اند؛ چه به لحاظ میزان کیلومتر دوندگی، شتاب، ماکزیمم سرعت، سرعت در بیشتر از 20 متر، گنجایش تنفسی، و بسیاری فاکتورهای دیگر.


اگرچه باید این نکته را هم در نظر گرفت که مسی اغلب تابستان خود را به حضور در جام جهانی یا کوپا آمریکا مشغول است که به طور کامل بر وضعیت فیزیکی تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود او تعطیلات چندانی نداشته باشد.

با این وجود، او این پیش‌فصل را طوفانی آغاز کرده است، که وقتی با استعداد بی‌نظیرش ترکیب شود، از او یک «رهبر واقعی» در هر زمینه‌ای تبدیل می‌کند. و یک تصویر کار هزاران لغت را انجام می‌دهد: تماشای لئو مسی وقتی در با جلو رفتن ویدال در پُست مدافع کناری توپ می‌زد و طرز پرس بازیکنان یووه وقتی توپ در اختیار آن‌ها بود، نشان می‌دهد که چقدر در وضعیت مناسبی به سر می‌برد. او در آن دیدار شش بار موفق به بازپس‌گیری توپ شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!
بهترین خبر برای دنیای فوتبال، آماده بودن بهترین بازیکن تاریخه.


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۱۲)
 
toraj
پاسخ به: وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!
من به والورده خوشبین هستم. تفکراتش نزدیک به پپ هستش. ایجاد چند ضلعی های کوچک و بزرگ برای خارج شدن از پرس حریف، پرس منطقه ای بازیکنان به محض از دست دادن توپ، نمونه ای از کارای تیم والورده تو بازی یوونتوس بود که یاد آور بارسای بی نظیر پپ هستش. به امید موفقیت بارسا و کسب توپ طلای ششم توسط نابغه تاریخ فوتبال.


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۱۱)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!
به قول یکی از خبر نگارا با افتضاحی که تو چند سال اخیر رقم خورد خوب بهترین بازیکن جهانو نابود کردید.


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۳۸)
 
fatipbarca
پاسخ به: وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!
الان مسی عملا هافبک شده تو تیم که حیفه. مسی باید جلوتر بیاد و هم وینگر باشه، بازی سازی هم بکنه. ولی چون هافبک ها هیچ کاری نمیکنن، تا خط دفاع هم عقب میاد.


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۱۳)
 
omid-soz
پاسخ به: وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!
حیف ک این آمادگی با نداشتن یه خط هافبک خوب به از دست دادن جامها منتج میشه


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۲۷)
 
Montazer_59
پاسخ به: وقتی مسی جی‌پی‌اس را هم نابود می‌کند!
کینگ


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!