به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

منچستر یونایتد، به دنبال اهداف بزرگ‌تر!تور پیش‌فصل
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۲۴) (۶۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست یونتوس، منچستر یونایتد چالش بعدی پیش روی بارسلونا در آمریکاست؛ تیمی که اگرچه در فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شده‌ است اما این جوایز نسبت به معیار مورد نظر شیاطین سرخ ناچیز محسوب می‌شود. خوزه مورینیو در فصل ۲۰۱۷/۱۸ به دنبال قدم‌های رو به جلو خواهد بود. در این خبر بیشتر از این تیم بدانید...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با اینکه شیاطین سرخ قهرمانان فعلی جام اتحادیه انگلیس و لیگ اروپا هستند اما این‌ها در مقایسه با آمار تیمی که رکورد ۲۰ قهرمانی در لیگ را در اختیار دارد، نسبتاً ناچیز به نظر می‌آیند و خوزه مورینیو در فصل ۲۰۱۷/۱۸ به دنبال اهداف بزگ‌تر خواهد بود. بازی با بارسا فرصت ایده‌آلی فراهم خواهد کرد تا ببینیم او چطور تیم خود را برای رویارویی با این چالش آماده می‌کند.

ورودی‌ها و خروجی‌ها

پس از انتصاب به عنوان سرمربی مردان الدترافورد در تابستان سال گذشته، این سرمربی پرتغالی ایده‌های خود را، ترکیب شده با سبک معمول فوتبال انگلیس، به این تیم تزریق کرد.

با احترام به تیم فصل گذشته، تغییرات بسیار کمی در تیم منچستر یونایتد ایجاد شده‌است؛ ورود روملو لوکاکو، این مهاجم بلژیکی از اورتون - که باید مقدار زیادی از قدرت آتشین را به خط حمله تیم تزریق کند - و ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی از بنفیکا، بزگ‌ترین تغییرات ایجاد شده در ترکیب این تیم هستند.

آندریاس پریرا و گیلرمو وارلا نیز که به طور قرضی به تیم‌های خرانادا و اینتراخت فرانکفورت پیوسته بودند، به باشگاه خود باز گشته‌اند.

شیاطین سرخ اما در بازار نقل و انتقالات خروجی‌هایی نیز داشتند: وین رونی به اورتون، باشگاه دوران نوجوانی‌اش پیوست، زلاتان ابراهیمووچ سوئدی با اتمام قراردادش، اکنون آزاد است و عدنان یانوزای به رئال سوسیه‌داد فروخته شد.


شکست ناپذیر در آمریکا

منچستر یونایتد (به دلیل زودتر آغاز شدن بازی‌های لیگ برتر نسبت به لالیگا) در پیش فصل خود از بارسلونا جلوتر است؛ آنها تاکنون چهار بازی در آمریکا برکزار کرده‌اند، که در دو بازی متوالی برابر باشگاه‌های لیگ ام‌ال‌اس قرار گرفتند و ابتدا گلکسی را ۵-۲ و سپس رئال سالت لیک را ۲-۱ شکست دادند.

بعد از آن، نسخه آمریکایی دربی محلی خود را در این سرزمین برگزار کردند و با دو گل از لوکاکا و راشفورد، ۲-۰ منچستر سیتی را مغلوب نمودند. یکشنبه نیز در لس آنجلس، مصاف با رئال مادرید را به تساوی کشاندند و ۲-۱ در ضربات پنالتی پیروز شدند. این بازی دست گرمی‌ای بود برای فینال سوپر کاپ اروپا که ۸ اوت در اسکوپیه‌ مقدونیه برگزار خواهد شد.


بازی منچستر یونایتد با بارسلونا نیز، پنج شنبه، ۵ مرداد ساعت ۴:۰۰ صبح (به وقت ایران) در ورزشگاه فدکس فیلد واشنگتن برگزار خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: منچستر یونایتد، به دنبال اهداف بزرگ‌تر!
امسال منچستر تیم بهتری خواهد بود. امیدوارم یه نمایش خوب دیگه از بارسا شاهد باشیم.


چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!