به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: رویای من، ریاست باشگاه بارسلوناست مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۴۴) (۵۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

جرارد پیکه در مصاحبه با مجله ژاپنی ساکر کینگ در مورد مسائل مختلفی از جمله ارنستو والورده، نیمار و تمایلش برای ریاست باشگاه بارسلونا صحبت کرد. مصاحبه او را می‌توانید در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیکه فکر می‌کند که ارنستو والورده به بازیکنان بارسلونا کمک خواهد کرد تا پس از موفقیت‌های متعدد طی سال‌های اخیر همچنان با انگیزه بمانند.

وی اذعان داشت: «ما بارها سرمربی خود را عوض کرده‌ایم. بازیکنان زیادی را خریده و فروخته‌ایم اما فلسفه بارسا به عنوان یک باشگاه همواره بدون تغییر بوده است. نیازی به تغییر وجود ندارد. حضور والورده انگیزه ما را افزایش می‌دهد».


مدافع میانی بارسا پیش‌تر پستی را در صفحه اینستاگرام خود مبنی بر ادامه حضور نیمار در بارسا قرار داده بود اما بعد اعلام کرد که این خواسته خودش و باشگاه است.

پیکه در ادامه مصاحبه افزود که آرزو دارد روزی ریاست باشگاه را بر عهده بگیرد. وی در این باره گفت: «من ساخته نشده‌ام که یک سرمربی شوم. رویای من ریاست باشگاه بارسلوناست. وقتی که بازنشسته شوم، می‌خواهم هر کاری که می‌توانم برای باشگاهی که عاشقش هستم، انجام دهم».


پیکه همچنین از نحوه قضاوت داوران شکایت کرد و از فیفا درخواست کرد که از تکنولوژی بیشتر در فوتبال استفاده شود. وی در این رابطه گفت: «اگر من رئیس فیفا بودم، سیستم داوری را تغییر می‌دادم. مشخصا می‌توانید ببینید که داواران تلاش می‌کنند تا تحت فشار زیاد، وظیفه خود را انجام دهند. برای رهایی از ناعدالتی و اختلاف نظر، فکر می‌کنم بهتر است که محیط داوری تغییر کند و تکنولوژی به فوتبال معرفی شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: رویای من، ریاست باشگاه بارسلوناست
زودتر رئیس شو تا اینا باشگاهو به باد ندادن.


جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۲:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!